جاباما
۸۸۲۸۷۷
۵ نظر
۵۱۰۴
۵ نظر
۵۱۰۴
پ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

هر بار که به بازی‌های جدید نگاه می‌اندازیم با خود می‌گوییم این بازی دیگر آخر گرافیک است و بعید می‌دانیم بازی دیگری روی دست آن بلند شود، اما این داستان همیشه تکرار می‌شود در هر سال شاهد بازی‌های جدیدی هستیم که نه‌تنها گرافیک خیره‌کننده‌تری دارند بلکه به لحاظ داستان و گیم‌پلی نیز پیشرفت‌های زیادی در آنها به چشم می‌خورد.

برترین‌ها: هر بار که به بازی‌های جدید نگاه می‌اندازیم با خود می‌گوییم این بازی دیگر آخر گرافیک است و بعید می‌دانیم بازی دیگری روی دست آن بلند شود، اما این داستان همیشه تکرار می‌شود در هر سال شاهد بازی‌های جدیدی هستیم که نه‌تنها گرافیک خیره‌کننده‌تری دارند بلکه به لحاظ داستان و گیم‌پلی نیز پیشرفت‌های زیادی در آنها به چشم می‌خورد.

از طرف دیگر از آنجایی که هشتمین نسل از کنسول‌‌های بازی عملاً به انتهای خود نزدیک می‌شود، سلاطین دنیای گیم هرچه در چنته دارند را برای افزایش گرافیک و جذابیت‌بازی‌ها در این نسل رو کرده‌اند و به همین دلیل انصافاً باید اعتراف کرد که بازی‌های ۲۰۱۹، صبر و قرار گیمرها را برد‌ه‌‌اند و با بازی‌هایی طرف هستیم که ساعت‌ها سرگرم‌مان می‌کنند.

به این ترتیب از آنجایی که در فصل تابستان به‌سر می‌بریم و زمان آن رسیده که بازی‌های دلخواه خود را انتخاب کنیم، برای شما در ادامه فهرستی از بهترین بازی‌های ۲۰۱۹ را آماده کرده‌ایم. در این فهرست به عناوین مهمی که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود اشاره خواهیم کرد. ناگفته نماند از آنجایی که سال ۲۰۱۹ به پایان نرسیده است، بعضی از بازی‌های این فهرست هنوز روانه بازار نشده‌اند اما به‌اندازه‌ای جذاب هستند که حیف‌مان آمد به آنها اشاره نکنیم.

مورتال کمبات ۱۱

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

شرکت بازی‌سازی «میدوِی گیمز» (Midway Games) اولین نسخه از بازی‌های مبارزه‌ا‌ی مورتال کمبات را در سال ۱۹۹۲ روانه بازار کرد و از بازی مبارزه‌ای صحبت می‌کنیم که خشونت در آن با بی‌پرده‌ترین حالت ممکن به تصویر کشیده شده است. در نتیجه مورتال کمبات به سرعت به یکی از عناوین ثابت کنسول‌های بازی در نسل‌های مختلف تبدیل شد و از سال ۱۹۹۲ تاکنون عناونین مختلفی را از این سری بازی‌ها شاهد بوده‌ایم که هرکدام نسبت به نسخه قبلی، خون‌بار‌تر به نظر می‌رسند.

مورتال کمبات تنها یک بازی مبارزه‌ای ساده نیست و ضربه‌های پشت‌سر هم که با فشردن ترکیبی از کلید‌ها در کنترلر انجام می‌شود به همراه ضربه‌های آخر (Finish Him/her)، به‌عنوان نکاتی قلمداد می‌شود که جذابیت این بازی را بیشتر کرده است. بازی مورتال کمبات به لحاظ داستان، نیز از روایتی پیچیده و غنی بهره می‌برد و داستان این بازی در چند دنیای مختلف روایت می‌شود.

مورتال کمبات ۱۱ به لحاظ گیم‌پلی بر پایه و اساس بازی مورتال کمبات ۱۰ (X) توسعه‌داده شده است و در مجموع با بازی مبارزه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان از کنار آن به راحتی رد شد.

دِیزگان (DaysGone)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

در اینکه فیلم‌ها، کتاب‌ها و بازی‌های زامبی‌محور طرفداران زیادی دارند هیچ شکی نیست و به همین دلیل نیز چیزی حدود ۷ سال پیش استدیو بِند (Bend Studio)، از عزم خود برای ساخت بازی زامبی‌محوری در سبک جهان باز خبر داد. این بازی در چند سال گذشته دائم در حال توسعه و پیشرفت بود تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد.

اگر از طرفداران کنسول پلی‌استیشن باشید حتماً به خوبی در جریان هستید که این کنسول بازی انحصاری بسیار پرطرفداری با نام «آخرینِ ما» (The Last Of Us) را که داستانی زامبی‌محور آخرالزمانی دارد را در اختیار گیمرها گذاشته است و بازی «دیزگان» دومین بازی زامبی‌محور پرطرفدار در پلی‌استیشن به‌حساب می‌آید. این بازی پس از انتشار در سال ۲۰۱۹ نقدهای مثبت و منفی مختلفی را دریافت کرد و از آنجایی که گیمرهای پلی‌استیشن ۴ برای بازی‌های انحصاری این کنسول، انتظار دریافت بهترین امتیازها را دارند، دیزگان به لحاظ امتیاز آن‌چنان که باید و شاید طرفداران را راضی نگه نداشت.

اما این بازی فروش بسیار طوفانی را تجربه کرد و برای چندین هفته در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار گرفت. «دیزگان» به لحاظ گیم‌پلی ایده‌های جالبی عرضه کرده و برای اولین بار با یک بازی زامبی‌محور طرف هستیم که در یک لحظه، ده‌ها زامبی از گوشه و کنار دنیای بازی به سمت گیمر حمله‌ور می‌شوند و همین قضیه هیجان بازی را بیشتر می‌کند. در مجموع می‌توان گفت اگر پلی‌استیشن ۴ دارید و به‌‌دنبال بازی‌های انحصاری این کنسول می‌گردید، به شما قول می‌دهیم خاطرات خوش بازی «دیزگان» را هرگز فراموش نکنید.

رِیج ۲ (Rage 2)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

شرکت «آی‌دی سافت‌ور» (Id Software)، عناوین بزرگی مانند «دووم» (Doom)، کوآیک (Quake)، و ولفنشتاین (Wolfenstein) را در کارنامه‌اش دارد و با نگاهی به این بازی‌ها می‌توان این شرکت را استاد ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص دانست. در همین راستا «آی‌دی‌ سافت‌ور» در سال ۲۰۱۱ بازی تیراندازی دیگری به عناوینش اضافه کرد. این بازی «رِیج» نام داشت و در زمان عرضه، یکی از پرگرافیک‌ترین بازی‌های کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ به‌حساب می‌آمد.

برای ساخت «ریج ۲» شرکت «آوالانچ استودیو» (Avalanche Studios) که تجربه ساخت بازی‌های معروفی مانند «جاست کاز» (Just Cause ) و «مد مکس» (Mad Max) را در کارنامه‌اش دارد با «آی‌دی‌ سافت‌ور» همکاری کرد و انصافاً هم باید گفت «ریج‌ ۲» به لحاظ محیط و گرافیک بصری پیشرفت‌های زیادی را شاهد بوده است.

«ریج ۲» نوآوری‌هایی زیادی در قسمت گیم‌پلی هم دارد و از آن دسته بازی‌هایی است که هواداران گیم‌های تیراندازی اول شخص باید حتماً آن را تجربه کنند. تمام کردن مراحل اصلی این بازی چیزی حدود ۱۰ ساعت به‌طول می‌انجامد و اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به تمام قسمت‌های بازی سر می‌کشند و تمام مراحل جانبی را نیز به پایان می‌رسانند این بازی چیزی حدود ۳۳ ساعت شما را سرگرم نگه خواهد داشت.

سوپر ماریو مِیکر ۲ (SUPER MARIO MAKER ۲)

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

طرفداران کنسول‌های بازی نینتندو به‌خوبی در جریان جذابیت بازی‌های این کنسول هستند و تاکنون ده‌ها عنوان بازی با محوریت «ماریو» (Mario)، کاراکتر محبوب و قدیمی نینتندو را انجام داده‌اند. در همین راستا مدت‌‌ها پیش بازی «سوپر ماریو مِیکِر» برای کنسول نینتندو «وی یو» (Nintendo Wii U)،‌ منتشر شد و محبوبیت زیادی هم به دست آورد. به همین دلیل گفته می‌شود که نینتندو قصد دارد این بازی را برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز منتشر کند. اما چنین اتفاقی صورت نگرفت و نینتندو ترجیح داد نسخه‌ای کاملاً تازه و جدید را از این بازی با نام «سوپر ماریو میکر ۲» روانه نینتندو سوئیچ نماید.

این بازی به لحاظ گرافیک و طراحی هنری، شباهت‌های زیادی با نسخه اول «سوپر ماریو میکر» دارد و همان‌گونه که از نینتندو انتظار داریم، به لحاظ خلاقیت برای این بازی چیزی کم نگذاشته و شاهد مراحل جدید و جذاب زیادی هستیم که ساعت‌ها گیمر را سرگرم نگه می‌دارد. جالب اینجاست که گیم‌پلی این بازی نیز از جانب گیمر قابل تنظیم و شخصی‌سازی است که همین قضیه جذابیت «سوپر ماریو میکر ۲» را بیشتر کرده است. نینتندو طبق سنت همیشگی خود، این بازی را به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر کرده است و اگر از گیمرهای این کنسول هستید به شما قول می‌دهیم «سوپر ماریو میکر ۲» لحظه‌های شادی را برای شما رقم خواهد زد.

فایر اِمبلِم: سه خاندان (FIRE EMBLEM: THREE HOUSES)

پلتفرم: نینتندو سوئیچ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

ممکن است نینتندو نسبت به دیگر کنسول‌ها، عنوان انحصاری کمتری داشته باشد، اما تجربه نشان داده است عناوین انحصاری که منتشر می‌کند همیشه جذاب و سرگرم کننده هستند. یکی از این عناوین که سابقه طولانی در نینتندو دارد مجموعه بازی‌های «فایر امبلم» است که تاریخ ساخت اولین نسخه آن به سال ۲۰۰۷ باز می‌گردد و در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد نسخه‌ای جذاب‌ از این مجموعه‌ بازی در کنسول نینتندو سوئیچ هستیم.

در «فایر امبلم: سه‌ خاندان» با چهار قهرمان طرف هستیم که نقش یکی از آنها را بر عهده می‌گیرید و سه قهرمان دیگر نیز به شما در پشت‌سر گذاشتن مراحل بازی کمک می‌کنند. این بازی به‌ لحاظ گیم‌پلی شباهت‌های زیادی به بازی «فایر امبلم: اکوز» (Fire Emblem Echoes) دارد و گیم‌پلی آن به‌صورت ریل‌تایم (real Time) انجام می‌شود. در این بین اگر از طرفداران بازی «فایر امبلم»‌ باشید حتماً به خوبی در جریان هستید که این مجموعه بازی‌ها همیشه امتیازهای خوبی نیز کسب می‌کنند و با توجه به اینکه به زمان انتشار این بازی فرصت زیادی باقی نمانده است، از هم‌اکنون شاهد بالارفتن انتظار طرفداران برای تجربه یک بازی تمام‌عیار هستیم.

ولفنشتاین:‌ یانگ‌بلاد (WOLFENSTEIN: YOUNGBLOOD)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

اگر از علاقه‌مندان سبک تیراندازی اول‌شخص باشید بدون شک مجموعه بازی‌های «ولفنشتاین» را می‌شناسید و به‌خوبی درجریان هستید که از سری بازی‌هایی صحبت می‌کنیم که انتشار اولین نسخه آن به سال ۱۹۸۱ باز می‌گردد و به این ترتیب می‌توان گفت با یکی از ریشه‌دارترین بازی‌های ویدئویی طرف هستیم.

«ولفنشتاین: یانگ‌بلاد» پس از موفقیت «ولفنشتاین اُولد‌بلاد» (WOLFENSTEIN: OldBlood)، ساخته شد و در این قسمت جدید شاهد ماجراجویی‌های دختران دوقلوی «بی‌.‌جی بلاسکوویچ»، شخصیت اصلی بازی‌های «ولفنشتاین» هستیم. طبق معمول داستان این بازی در دنیایی می‌گذرد که تحت تسلط نازی‌ها است و دوقلوهای بلاسکوویچ باید در فرانسه‌ای که تحت اشغال نازی‌ها است با آنها مبارزه کنند. جالب اینجاست از آنجایی که در بازی «ولفنشتاین: یانگ‌بلاد» دو شخصیت دوقلو وجود دارد، برای اولین بار در تاریخ بازی‌های «ولفنشتاین» گیمرها می‌توانند دونفره این بازی را به پیش ببرند و هرکدام کنترل یکی از این دخترهای دوقلو را بر عهده بگیرند.

همان‌گونه که از بازی‌های «ولفنشتاین» انتظار داریم، در نسخه جدید این بازی خون و خونریزی موج می‌زند و صحنه‌های مرگ دشمنان به خشن‌ترین شکل ممکن به تصویر کشیده‌ شده است. با این حساب می‌توان گفت اگر از طرفداران «ولفنشتاین» هستید، بدون شک باید «ولفنشتاین: یانگ‌بلاد» را تجربه کنید، اگر هم تاکنون هیچ‌کدام از بازی‌های «ولفنشتاین» را بازی نکرده‌اید، اکنون زمان خوبی است که آستین بالا بزنید و به همراه دوقلوهای بلاسکوویچ به نبرد نازی‌ها بروید و حساب‌شان را کف دستشان بگذارید.

شِنمو ۳ (SHENMUE III)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

در این قسمت به یکی از موردانتظارترین باز‌ی‌های ویدئویی در دو دهه گذشته رسیدیم که طرفدارانش، سال‌ها است برای انتشار آن روزشماری می‌کنند. بازی «شنمو ۳» دنبال نسخه‌های اول و دوم این بازی است که توسط شرکت «سگا» (Sega) در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۱ برای کنسول‌ بازی «دریم‌کست» (Dread Cast)، منتشر شد و اکنون پس از چیزی حدود ۲ دهه، انتظارها به پایان رسیده است و در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال «شنمو ۳» روشن خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد «شنمو» در زمان انتشار، یکی از انقلابی‌ترین بازی‌های ویدئویی بود و در کنار گیم‌پلی و داستان جذاب،‌ دنیایی زیبا و باورپذیر را پیش‌روی گیمرها می‌گذاشت. جذابیت این بازی باعث شد تا طرفداران از طریق سرمایه‌گذاری جمعی (CrowdFounding)، هزینه لازم برای ساخت سومین نسخه از آن را فراهم کنند. این‌گونه که پیدا است در سومین نسخه از «شنمو» همچنان شاهد داستان‌هایی از زندگی شخصیت اول این بازی، «ریو» (Ryo)، هستیم. این بازی به‌عنوان یک بازی ژاپنی دارای مبارزه‌های رزمی زیادی است و سبک گرافیک آن هم، مانند نسخه‌های اول و دوم «شنمو» طراحی شده تا گیمرها در حین بازی «شنمو ۳» خاطرات خوش نسخه‌های قدیمی این بازی را در ذهن یادآوری کنند.

با این حساب می‌توان گفت اگر سن و سال شما به نسخه‌های قبلی «شنمو» قد می‌دهد، مطمئن هستیم تجربه سومین نسخه از این بازی را به فال نیک خواهید گرفت. اگر هم تاکنون هیچ‌کدام از نسخه‌های «شنمو» را بازی نکرده‌اید به شما وعده‌ می‌دهیم گیم‌پلی جذاب و داستان سرگرم‌کننده این بازی شما را ناامید نکند.

کنترل (Control)

پلتفرم:‌ پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

امکان ندارد به بازی‌های ویدئویی علاقه داشته باشید و بازی «مکس‌ پین» را نشناسید، این بازی شاهکاری بود که ساخت آن را استودیو «رِمِدی» (Remedy) بر عهده داشت و پس از موفقیت چشمگیر نسخه اول، شاهد ساخت نسخه‌های بعدی آن هم بودیم. یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت بازی «مکس‌ پین» داستان قوی و گیم‌پلی بود که گیمر می‌توانست به سرعت آهسته به سمت دشمنان شلیک کند. خوشبختانه در سال ۲۰۱۹ شاهد تکرار این فرمول هستیم و شرکت «رمدی» بازی «کنترل» را آماده کرده تا روانه بازار کند. به لحاظ گیم‌پلی همان‌گونه که برای شما گفتیم در بازی «کنترل» شاهد قابلیت‌هایی برای آهسته‌تر کردن زمان و حمله با سرعت آهسته به سمت دشمن هستیم. این بازی به لحاظ فنی و گیم‌پلی شباهت‌های زیادی به بازی «کوانتوم بریک» (Quantum Break)، ساخته قبلی استودیو «رِمدی» دارد و محیط اطراف گیمر در این بازی دائم در حال تغییر است. داستان بازی «کنترل»، داستانی علمی‌تخیلی است و شخصیت اول این داستان، دختری با نام «جِسی فِیدن» (Jesse Faden)، است که اسلحه‌ای خاص و جذاب دارد و به لطف این اسلحه، دشمنان را به خلاقانه‌ترین شکل ممکن از سر راه بر می‌دارد.

با این حساب اگر از بازی‌های تیراندازی خوش‌تان می‌آید، مطمئن هستیم که بازی «کنترل» نظر شما را جلب خواهد کرد، این بازی برای گیمرهایی که به داستان‌های علمی‌تخیلی و پیچیده‌ علاقه‌ دارند نیز گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

آسترال چِین (ASTRAL CHAIN)

پلتفرم: نینتندو سوئیچ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

شرکت «پلاتینوم گیمز» از سازنده‌های معروف دنیای گیم به‌حساب می‌آید و بازی معروف «بایونِتا» (Bayonetta) را در کارنامه‌اش دارد. به همین دلیل در همین‌جا فرصت را مغتنم می‌گیریم و به گیمرهای کنسول نینتندو سوئیچ این خبر خوش را می‌دهیم که «پلاتینوم گیمز» در حال ساخت و توسعه سومین نسخه از «بایونتا» است. از طرف دیگر این شرکت بازی جذاب دیگری با نام «آسترال چین» را نیز برای گیمرهای نینتندو سوئیچ آماده می‌کند.

داستان بازی «آسترال چین» از این قرار است که دو نفر پلیس خبره و کاربلد باید با موجودات فضایی عجیب و غریبی مبارزه کنند. این دو شخصیت برای نبرد با دشمن، تعامل جالبی با هم دارند و به کمک روش‌های مختلف نبرد، حال موجودات فضایی را جا می‌آورند. بازی «آسترال چین» شباهت‌های زیادی به بازی بسیار موفق «نیر: آتوماتا» ( Nier: Automata)، دارد و بسیاری از عوامل سازنده‌ بازی‌های «بایونتا» و «نیر: آتوماتا» در ساخت «آسترال چین» دست دارند، در نتیجه انتظار می‌رود شاهد انتشار بازی ترازاولی برای نینتندو سوئیچ باشیم.

بوردِر لَندز ۳ (BORDERLANDS ۳)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

تجربه نشان داده است بازار بازی‌های تیراندازی اول‌شخص همیشه گرم است و «بوردر لندز» نیز به‌عنوان یکی از بازی‌های مطرح این سبک، امسال در سومین نسخه عرضه می‌شود. این بازی که داستان آن دنباله رویدادهای نسخه دوم را دنبال می‌کند در مکان‌های متنوع و جذابی روایت می‌شود و مراحل بسیار متنوعی دارد.

«بوردر لندز ۳» نسبت به نسخه‌های قبلی تنوع اسلحه بسیار بیشتری دارد و گیمرها با توجه به سلیقه خود می‌توانند این اسلحه‌ها را ارتقا بدهند. انصافاً باید اعتراف کرد «بوردرلندز» از آن دسته بازی‌هایی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و اگر نسخه‌های قبلی این بازی را انجام داده باشید حتماً در جریان هستید که ده‌‌ها ساعت سرگرمی و تفریح در سومین نسخه از «بوردرلندز» انتظار گیمرها را می‌کشد.

جنگ‌ستارگان جدای: انجمن شکست‌خورده

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

دنیای جنگ‌ستارگان به اندازه‌ای جذاب و پر رمز و راز است که هرچقدر هم فیلم، کتاب کمیک و بازی از روی آن ساخته شود باز هم کم است. بماند که این بار استودیو خوشنام «ریسپاون اینترتینمنت» (Respawn Entertainment) ساخت «جنگ‌ستارگان جدای: انجمن شکست‌خورده» را بر عهده دارد. اگر خاطرتان باشد استودیو «ریسپاون اینترتینمنت» پیش از این بازی بسیار موفق «تایتان‌ فال» (TitanFall) را در کارنامه‌اش داشت و به همین دلیل نیز انتظار می‌رود در ساخت این نسخه از بازی جنگ‌ستارگان چیزی کم نگذارد.

به لحاظ داستانی نیز این بازی در یکی از خطرناک‌ترین بازه‌های زمانی در تاریخچه جدای (Jedi) رخ می‌دهد و بدون شک این امر داستان «جنگ‌‌ستارگان جدای: انجمن‌ شکست‌خورده) را جذاب‌تر خواهد کرد.

گیرز ۵ (GEARS ۵)

پلتفرم: ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

طرفداران پلتفرم ایکس‌باکس به‌خوبی به خاطر دارند که بازی «گیرز آو وار» (Gears Of War) در زمان عرضه کنسول ایکس‌‌باکس ۳۶۰ به یکی از اهرم‌های مهم فروش این کنسول تبدیل شد و چهار نسخه از بازی‌های «گیرز آو وار» را در کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ شاهد بودیم. اکنون نیز زمان آن فرا رسیده تا کاربران ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی، پنجمین نسخه از این بازی‌ها را که به نام «گیرز ۵» تغییر نام داده را تجربه کنند.

در این بازی، گیمر کنترل شخصیتی با نام «کیات دیاز» (Kiat Diaz) را برعهده می‌گیرد که به دنبال کشف حقیقت حاضر است دست به هر کاری بزند. طبق معمول تاریخچه بازی‌های «گیرز»، در این بازی نیز شاهد نبردهای عظیمی میان انسان‌ها و مهاجمین خواهیم بود و تریلرهایی که تاکنون از «گیرز ۵» منتشر شده است نوید از یک بازی تمام‌عیار را می‌دهد که طرفداران «گیرز» مدت‌ها است چشم‌انتظار آن هستند.

امارت لویجی ۳ (LUIGI'S MANSION 3)

پلتفرم: نینتندو سویچ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

اگر بازی‌های نینتندو را دنبال کرده باشید بدون شک بازی بامزه و خاطره‌انگیز «امارت لویجی» را به خاطر دارید و مدت‌ها است که چشم انتظار نسخه‌ای جدید از این بازی هستید. خوشبختانه چیزی به پایان این انتظار نمانده و «امارت لویجی ۳» در راه کنسول نینتندو سوئیچ است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در اختیار نداریم اما با توجه به سابقه بازی «امارت لویجی» پیش‌بینی می‌کنیم یک بار دیگر «لویجی» در امارتی روح‌زده باید با جاروبرقی به دنبال ارواح بیافتد و بدون شک لحظه‌های بامزه و شادی در این بازی انتظار گیمرها را می‌کشد.

ماریو کارت تور (MARIO KART TOUR)

پلتفرم: موبایل

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

این روزها بازار بازی‌های موبایل حسابی داغ است و نیتندو نیز که پیش از این تجربه خوبی از انتشار بازی‌های «سوپر ماریو ران» (Super Mario Run) و «فایر امبلم هیروز» (Fire Emblem Heros) اندوخته است اکنون در حال آماده‌سازی بازی بامزه و جذاب «ماریو کارت تور» برای گوشی‌های هوشمند است. این بازی در سبک مسابقه‌ای طراحی شده و طبق‌معمول مسابقات خنده‌دار و نشاط‌آوری را در آن شاهد خواهیم بود.

بدون شک شخصیت‌های زیادی از دنیای بازی‌های نینتندو در «ماریو کارت تور» حضور خواهند داشت و به‌رغم اینکه نینتندو تاریخ دقیقی از عرضه آن منتشر نکرده است باز هم انتظار داریم تا اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی کاربران گوشی‌های هوشمند میزبان «مایرو کارت تور» باشند.

اُوری و ویل آو د ویسپ (ORI AND THE WILL OF THE WISPS)

پلتفرم: ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

انصافاً باید اعتراف کرد بازی «اوری و بلایند فورِست» (Ori and the Blind Forest)، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ایکس‌باکس وان است و با بازی طرف بودیم که طراحی شخصیت‌های آن همانند کاراکترهای کارتون‌های دیزنی انجام شده بود و مراحل این بازی نیز، ساعت‌ها گیمر را سرگرم نگه می‌داشت.

موفقیت این بازی باعث شد تا شاهد انتشار نسخه‌ دیگری از آن با نام «اوری و ویل آو د ویسپ» باشیم. در این نسخه‌ جدید مهارت‌های مبارزه‌ای تازه‌ای به گیم‌پلی آن اضافه شده و به لحاظ هنری نیز با بازی طرف هستیم که طراحی مراحل آن با هنرمندی تمام انجام شده است. طبق معمول این بازی شخصیت‌‌پردازی قوی دارد و انتظار داریم با یکی از پراحساس‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹ سر و کار داشته باشیم.

شمشیر پوکی‌مان و سپر پوکی‌مان

پلتفرم: نینتندو سوئیچ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

شخصیت‌ها و دنیای پوکی‌مان سال هاست که در قالب انیمه‌ها و کمیک‌های جذاب در میان نوجوانان دست به دست می‌شود و چند وقتی هم می‌شود که نسخه‌های بازی پوکی‌مان‌ها به میان جوان‌ها راه پیدا کرده‌اند. در این زمینه می‌توان به بازی بسیار موفق «پوکی‌مان‌گو» (PokemonGo) اشاره کرد که انتشار آن در یکی دو سال پیش، سر و صداهای زیادی به راه انداخت.

موفقیت پوکی‌مان‌ها باعث شد تا یک بار دیگر شاهد انتشار نسخه‌ای از بازی ویدئویی این شخصیت‌های بامزه و جذاب برای پلتفرم نینتندو سوئیچ باشیم. بازی «شمشیر پوکی‌مان و سپر پوکی‌مان» اولین عنوان نقش‌آفرینی (Role Playing) از دنیای پوکی‌مون‌ها برای نینتندو سوئیچ به‌حساب می‌آید و انتظار داریم پوکی‌مون‌های جدیدی را نیز در این نسخه شاهد باشیم.

سایکوناتز ۲ (psychonauts)

پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ویندوز، لینوکس و مک

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

اولین نسخه از بازی جذاب «سایکوناتز» طرفداران زیادی به‌دست آورد اما این بازی فروش نه‌چندان خوبی داشت و باعث شد تا ساخت دومین نسخه از آن در هاله‌ای از ابهام فرو برود. خوشبختانه بخت با هواداران این بازی یار بود و هزینه ساخت دومین قسمت از «سایکوناتز» از طریق سرمایه‌گذاری جمعی، فراهم شد.

«تیم شافِر»، (Tim Schafer) سازنده نسخه اول بازی «سایکوناتز» ساخت دومین نسخه از آن را نیز بر عهده دارد و با این حساب چشم‌انتظار ساعت‌ها سرگرمی و نشاط در «سایکوناتز ۲» هستیم.

اسکول اند بونز (SKULL & BONES)

پلی‌استیشن ۴،‌ ایکس‌‌باکس وان و کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

امکان ندارد به بازی‌های ویدئویی علاقه داشته باشید و مجموعه «اساسینز کرید» را نشناسید، با این حساب اگر خاطرتان باشد در سومین قسمت از این مجموعه، شاهد قسمت‌هایی با محوریت کشتی‌رانی و نبردهای دریایی بودیم. این اتفاق به مذاق کاربران خوش آمد و در بازی «اساسینز کرید بلک‌فِلگ» (Assassin's Creed IV: Black Flag) شاهد بازی بودیم که تمرکز ویژه‌ای به نبرد با کشتی در امواج خروشان دریا داشت. این قضیه باعث شد تا شرکت «یوبی‌ سافت» به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی‌ها به فکر ساخت یک عنوان مستقل بر اساس نبردهای دریایی بیافتد.

ماحصل این کار بازی «اسکول اند بونز» است که داستان آن در زمان دزدان دریایی روایت می‌شود و نبردهای عظیم و باشکوهی را میان کشتی‌ها در آن شاهد هستیم. با توجه به ویدئوهایی که از بازی «اسکول اند بونز» دیده‌ایم، انتظار می‌رود این بازی گیم‌پلی همانند «اساسینز کرید بلگ‌فلگ» داشته باشد و به احتمال زیاد قسمت آنلاین و چندنفره این بازی نیز جذابیت این نبردها را دو چندان خواهد کرد.

توئین میرور (Twin Mirror)

پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

استودیو «دونت نات» در چند سال اخیر به یکی از شناخته‌شده‌ترین استودیوهای بازی‌سازی تبدیل شده و عناوین بسیار مشهوری مانند «لایف ایز اِسترنج» (Life Is Strange) و «ومپایر» (Vampyre) را روانه بازار کرده است. این استدیو در سال ۲۰۱۹ نیز دست پر به میان گیمرها حاضر خواهد شد و بازی گارآگاهی و مرموز «توئین میرور» را عرضه می‌کند.

این بازی داستان قتلی مرموز را در منطقه‌ای ساکت و آرام در ویرجینیای غربی روایت می‌کند و هرچیزی که از داستان‌های مرموز و پیچیده‌ انتظار دارید را در این بازی شاهد خواهید بود. از قرار معلوم شخصیت اصلی داستان، پرداخت بسیار قوی دارد و گفته می‌شود که سبک و سیاق بازی «توئین میرور» شباهت‌های زیادی به سریال معروف «توئین پیک» دارد. به این ترتیب اگر اهل بازی‌های مرموز و کارآگاهی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً وقتی را برای بازی «توئین میرور» کنار بگذارید.

افسانه زلدا: لینک اِویکنینگ

پلتفرم: نینتندو سوئیچ

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

طرفداران کنسول‌های نینتندو به‌خوبی به خاطر دارند که بازی «افسانه زلدا: لینک اویکنینگ»، به عنوان یکی از بازی‌های تاثیرگذار در کنسول گیم‌بوی‌ (GameBoy) به‌حساب می‌آمد و این بازی داستان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای هم داشت. با این حساب از آنجایی که نزدیک به دو دهه از انتشار نسخه اصلی بازی «افسانه زلدا: لینک اویکنینگ» می‌گذرد، نینتندو به فکر افتاد تا برای اینکه یادی از گذشته‌ها کند، این بازی جذاب را برای کنسول نینتندو سوئیچ بازسازی نماید.

همان‌گونه که انتظار می‌رود در نسخه بازسازی‌شده این بازی شاهد بهینه‌سازی‌های گرافیکی زیادی نسبت به نسخه اصلی خواهیم بود، اما گیم‌پلی و سبک این بازی تغییرات زیادی را شاهد نبوده و واقعاً با عنوان کلاسیک طرف هستیم که بدون شک گیمرهای نینتندو سوئیچ خاطره‌های خوشی از بازی‌کردن‌ آن خواهند داشت.

دِ اَوتِر وُرد (THE OUTER WORLDS)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر

هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

اگر از طرفداران بازی‌های «فال‌آوت» (Fallout) باشید بدون شک شرکت بازی‌سازی «اُبسیدیان اینترتینمنت» (Obsidian Entertainment ) را می‌شناسید و مطمئن هستیم خاطره‌‌های خوشی با بازی «فال‌آوت: نیووِگاس» (Fallout NewVegas) که ساخت این شرکت بود دارید. مدتی پیش باخبر شدیم این شرکت تمام عزم خود را جزم کرده تا بازی جدید با نام «د اَوتر وُرد» را روانه بازار کند. همان‌گونه که انتظار می‌رود این بازی به لحاظ گیم‌پلی، شباهت‌های زیادی به سری بازی‌های «فال‌اوت» دارد و از آنجایی که به‌خوبی می‌دانیم «اُبسیدیان اینترتینمنت» استاد داستان‌پردازی و عمق‌دادن به گیم‌پلی در بازی‌ها است، مطمئن هستیم بازی «د اَوتر وُرد» که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، به یکی از بهترین باز‌ی‌های علاقه‌مندان سبک‌ نقش‌آفرینی تبدیل خواهد شد.

اکنون که به پایان فهرست جذاب‌ترین بازی‌های ۲۰۱۹ رسیدیم، مطمئن هستیم شما هم مانند ما از مطالعه این فهرست هیجان‌زده شده‌اید و به بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای فکر می‌کنید که در سال ۲۰۱۹ انتظارمان را می‌کشند، با این حساب اگر شما هم عنوان خاصی را سراغ دارید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر گیمرها از بازی دلخواه خود بگویید.

منبع: digitaltrends

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      کراش تم ریسینگ از همه اینا بهتره کم مونده بود سونیک سگارم جزو عناوین 2019 معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوردرلند مزخرفه با اون مراحل چرتش و سلاح های بچه گونه اش

    • بدون نام

      متاسفانه سیستم های گرانقیمت فقط این بازی ها رو اجرا میکنن

    • بدون نام

      داداش اون اسکول (skull) نیست
      "اسکال"ه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا !!! اسم خودشون رو گذاشتن گیمر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج