جاباما
۸۸۵۸۲۹
۳ نظر
۵۰۲۳
۳ نظر
۵۰۲۳
پ

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

خودرو مفهومی بنتلی EXP ۱۰۰ GT به مناسبت صدمین سال فعالیت این شرکت خودروسازی معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی این کانسپت می‌توان به حضور یک خدمتکار هوشمند با قدرت عملکرد بالا اشاره کرد.

وب‌سایت گجت نیوز - معین کریمی: خودرو مفهومی بنتلی EXP ۱۰۰ GT به مناسبت صدمین سال فعالیت این شرکت خودروسازی معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی این کانسپت می‌توان به حضور یک خدمتکار هوشمند با قدرت عملکرد بالا اشاره کرد.

خودرو مفهومی بنتلی EXP ۱۰۰ GT به مناسبت صدمین سال فعالیت این شرکت خودروسازی محبوب معرفی شد. این خودرو می‌تواند آینده‌ی آنچیزی که از اتومبیل‌های شرکت بنتلی انتظار دارید را به رخ بکشد. ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای نظیر یک خدمتکار قدرت گرفته از هوش مصنوعی نیز در این خودرو به چشم می‌خورد که به هرچه جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند.

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

۶ هزار چراغ LED در جلوپنجره بنتلی EXP ۱۰۰ GT

این خودرو از طراحی خشن و گیرنده‌ای با بهره‌گیری از فیبر کربن و آلومینیوم فراوان در نقاط مختلفش برخوردار است. هدلایت‌های آن نیز دارای طراحی متفاوتی از آنچه تا به امروز دیده‌ایم هستند؛ به نظر می‌رسد آن‌ها در پنجره‌ی مشبک جلوپنجره ادغام شده‌اند! ۶ هزار چراغ LED در این جلوپنجره جای گرفته‌اند که با توجه به حالت رانندگی شما تغییر خواهند کرد. ضمن آنکه چراغ‌های اصلی خودرو نیز گرد هستند و می‌توانند بنتلی EXP ۱۰۰ GT را با هر خودروی دیگری متمایز کنند.

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

در داخل کابین این خودرو کانسپت، از چوب‌هایی با عمر ۵ هزار ساله استفاده شده که رنگ مسی روی آن‌ها چشم‌نوازی می‌کند. بنتلی می‌گوید تمام مواد به کار رفته در ساخت این خودرو، برای ساخت آینده‌ای پایدار و باشکوه است. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید خودرویی در آینده، از بنزین استفاده کنید. بر همین اساس بنتلی EXP ۱۰۰ GT نیز یک خودرو الکتریکی است که می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی در حدود ۷۰۰ کیلومتر را بپیماید. بنتلی می‌گوید برای رساندن شارژ باتری‌های این خودرو از ۰ به ۸۰ درصد، فقط ۱۵ دقیقه زمان لازم است.

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

خدمتکار هوشمند بنتلی در خدمت سرنشینان

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

اما شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو مفهومی بنتلی، حضور یک خدمتکار قدرت گرفته از هوش مصنوعی به نام "Bently Personal Assistant" در کنار سرنشینان است که عملکرد بسیار مفیدی دارد. این خدمتکار می‌تواند وظایف مختلفی نظیر شارژ کردن خودرو، تنظیم صندلی‌ها، جابجایی بین حالت‌های مختلف برای سرنشینان، ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی سواری برای هر سرنشین بر اساس اطلاعات بیومتریک آن و به طور کلی تنظیم شرایط محیطی را انجام دهد.

بنتلی جدید با یک خدمتکار هوشمند؛ آینده‌ی اتومبیل‌های لوکس

از آنجایی که بنتلی EXP ۱۰۰ GT یک خودروی مفهومی است، هیچگاه نمی‌توانیم آن را بی‌آزماییم. پس باید منتظر ماند و دید که بنتلی چگونه اتومبیل‌های آینده‌ی خودش را با الهام گرفتن از این کانسپت خواهد ساخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      یاد پراید خودمون افتادم

    • بدون نام

      قلبم گرفت

    • بدون نام

      خاک تو سر سایپا و ایران خودرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج