۸۹۰۹
۷ نظر
۵۲۶۲
۷ نظر
۵۲۶۲
پ

در مشهد اتفاق افتاد

دختری که میخواست با شیشه لاغر شود

اگر تو ماه آسمان عشقم نباشي در ظلمت شب مي ميرم. من خاک پاي تو هستم مرا درياب و تاج سرم باش. او با اين جملات عاطفي و هيجاني آن قدر مرا احساساتي کرده بود که حس مي کردم من هم اگر «صادق» را نداشته باشم مي ميرم و بدون او نمي توانم نفس بکشم.

خراسان: پسر مورد علاقه ام در آخرين نامه اش برايم نوشت: اگر تو ماه آسمان عشقم نباشي در ظلمت شب مي ميرم. من خاک پاي تو هستم مرا درياب و تاج سرم باش. او با اين جملات عاطفي و هيجاني آن قدر مرا احساساتي کرده بود که حس مي کردم من هم اگر «صادق» را نداشته باشم مي ميرم و بدون او نمي توانم نفس بکشم.

يک روز غروب که ما در پارک کوهسنگي مشهد قرار ملاقات گذاشته بوديم مرد روياهايم گفت مي خواهد به خواستگاري ام بيايد اما يک مشکل کوچولو وجود دارد. با تعجب پرسيدم: چه مشکلي؟ صادق آهي کشيد و جواب داد: مادرش از دخترهايي که کمي اضافه وزن دارند بدش مي آيد و چون تو کمي چاق شده اي حاضر نخواهد شد به خواستگاري تو بيايد.

با شنيدن اين حرف خنديدم و گفتم: تو به من مي گويي چاق؟ اگر واقعا فکر مي کني افزايش وزن دارم خوب رژيم غذايي مي گيرم و با ورزش تناسب اندام خودم را به دست مي آورم. در اين لحظه صادق سرش را تکاني داد و با حالتي تاسف آميز گفت: تو خبر نداري که چه غوغايي در دلم به پا شده است. مادرم چند دختر را زير نظر دارد و اصرار مي کند که با يکي از آن ها ازدواج کنم. تو بايد هر چه سريع تر کاهش وزن پيدا کني و تنها دارويي که مي تواند تناسب اندام و کاهش وزن سريع براي خانم ها به وجود بياورد شيشه است.

صادق با اين حيله مرا تشويق کرد تا شيشه مصرف کنم. با استفاده از اين ماده شيميايي حس عجيبي پيدا مي کردم و دچار توهم مي شدم.

دختر جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۳۵ مشهد افزود: پسر مورد علاقه ام با سوء استفاده از وضعيتي که پس از مصرف شيشه پيدا مي کردم مرا به راحتي طعمه هوس هاي شيطاني خود کرد و تا به خودم آمدم متوجه شدم به شيشه وابسته شده ام. اما ماجرا به همين جا ختم نشد چون متوجه شدم او خودش نيز موادمخدر مصرف مي کند.

حدود ۴ ماه گذشت و ما ديگر به فکر ازدواج و تشکيل زندگي مشترکمان نبوديم بلکه فقط دنبال راهي براي تامين هزينه هاي موادمخدر مي گشتيم تا اين که صادق پيشنهاد داد کيف قاپي کنيم. ما هر روز با موتورسيکلت در خيابان ها پرسه مي زديم و دزدي مي کرديم.

خواهش مي کنم حواستان را جمع کنيد. اين حرف هايي که گفتم قصه نبود بلکه سرگذشت تلخ و عبرت آموز زندگي يک دختر جوان است که در کمتر از ۶ ماه آرزوهاي قشنگ خود را در باتلاق اعتياد و جرم نابود کرده است. شايد درست و منطقي نباشد که بگويم به علت بداخلاقي هاي پدرم و رفتارهاي سختگيرانه مادرم به بيراهه رفته ام چون آن ها هم خير و صلاح مرا مي خواستند اما اي کاش ما در خانه با هم دوست بوديم و براي همديگر احترام قائل مي شديم تا اين بدبختي به سر من نمي آمد. نمي دانم پدر و مادرم که يک عمر با آبرومندي زندگي کرده اند اگر بفهمند دخترشان به جرم سرقت و اعتياد دستگير شده چه حالي پيدا خواهند کرد؟

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دختری که میخواست با شیشه لاغر شود



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدههههههه

    • solmaz

      دخترها خواهش میکنم انقدر ساده و زود باور نباشید

    • maryam

      خاک بر سر جفتشون

    • sahar naz

      cheghadr dokhtar ablah bude!!!!!

    • sheri

      ghorse laghari ham buda aaaaaaaaaaaaaa

    • Ahmad

      فقط چوب خریتش بود

    • shirin

      اینا بهانه است واسه توجیه کارش ... هیچ آدم عاقلی واسه لاغر شدن مواد مصرف نمیکنه ... مگه این خانم تو این دنیا زندگی نمی کرده از مضرات مصرف مواد اونم شیشه نشنیده بوده ... گول خوردم و ... قابل قبول نیست ... میتونست قبول نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج