۸۹۱۸۸۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ورمزیار: امیدوارم تغییرات استقلال مثبت باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده و امیدوارم این تغییرات در راستای پیشرفت استقلال صورت گرفته شده باشد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده و امیدوارم این تغییرات در راستای پیشرفت استقلال صورت گرفته شده باشد.

«صادق ورمزیار» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تا زمانی که مسابقات لیگ برتر شروع نشود نمی توان درباره استقلالی که استراماچونی هدایت آن را بر عهده گرفته نظر داد. استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده است و امیدوارم این تغییرات در راستای پیشرفت استقلال صورت گرفته شده باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی مربی مطرحی است اما به شرطی که امکانات و بستر لازم برای فعالیت وی فراهم باشد. یک مربی وقتی می تواند نتایج خوبی کسب کند که ابزار کافی را در اختیار داشته باشد.

ورمزیار تصریح کرد: بلاتکلیفی در شروع مسابقات لیگ برتر یک دردسر برای همه تیم ها به وجود آورده است و به طور حتم برنامه های تمرینی آنها را با مشکل روبرو می کند.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: بازیکنان استقلال به خوبی می دانند سال سختی پیش رویشان است و باید ثابت کنند فوتبالیست های توانمدی بوده اند که به عضویت این تیم درآمده اند. انتظارات از آن ها بسیار بالاست و قطعا این مساله ای است که از آن باخبر هستند.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال باید از تیم خود حمایت کرده و صبر و تحمل داشته باشند تا مربیان و بازیکنان آبی پوشان در آرامش برای موفقیت تیمشان تلاش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امسال وزیر قول داده که پرسپولیس تاحد ممکن ضعیف کنه با فراری دادن برانکو وبالا کشیدن پاداش و بدهکار کردن باشگاه و نگه داشتن عرب تا حدودی این کارو کرده و با در اختیار گذاشتن چاه نفت برای هزینه کردن کیسه کشا و خرید بازیکنان خارجی تیم حکومتی امسال قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج