۸۹۲۸۰۸
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

دو فوتی در تصادف مینی‌بوس دانش‌آموزان در یزد

رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به دو مورد فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی شهرستان خاتم با یک دستگاه پراید،‌ وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده را مساعد خواند.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به دو مورد فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی شهرستان خاتم با یک دستگاه پراید،‌ وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده را مساعد خواند.

دکتر احمد دهقان با اشاره به حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و یک خودروی سواری پراید در محور خرانق شهرستان اردکان، اظهار کرد: مینی‌بوس مذکور حامل دانش‌آموزان پسر شهرستان خاتم بود که در مسیر حرکت اردوی دانش‌آموزی به مشهد مقدس دچار این سانحه شد.

وی افزود: در این حادثه که در ۳۰ کیلومتری محور خرانق به ساغند اتفاق افتاده است، یک خودوری سواری پراید در برخورد با این مینی‌بوس دچار حادثه شد که متاسفانه دو نفر از پنج سرنشین این خودرو در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

این مسئول از اعزام نیروهای امدادی اورژانس زمینی و هوایی به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: دو نفر از سرنشینان خودوری پراید به دلیل وضعیت وخیم از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند و یکی دیگر از سرنشینان پراید هم با اورژانس زمینی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

دهقان در رابطه با وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در این تصادف نیز بیان کرد: در مینی‌بوس مذکور ۱۱ دانش‌آموز پسر حضور داشتند که هفت نفر از آنها مصدوم شدند، سه نفر به دلیل سطی بودن جراحات در محل به صورت سرپایی درمان شدند و چهار دانش‌آموز دیگر برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند، ولی در مجموع حال همگی این دانش‌آموزان به علت سطحی و جزئی بودن جراحات، مساعد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه های مردم را اردو نبرید وبا جان آنها بازی نکنید تابحال گزارشات زیادی اینچنینی در مورد تصادفات اردوی دانش آموزی داشته ایم چه کسی پاسخگو است.

    • بدون نام

      رانندگی با بی تجربگی وعدم احتیاط وایجاد حادثه

    • بدون نام

      چطور خانواده ها اجازه میدن بچه هاشون با این وسایل نقلیه غیر مطمئن به اردو ببرند!!!!

    • بدون نام

      لعنت براین اردوهای دانش اموزی

    • بدون نام

      میشه بچه های مردم را انقدر به کشتن ندید آخه اردو میخواند چکار اونهم با این ماشینهای ار رده خارج ورانندهای بی توجه ومسئولیت چقدر زحمت میکشند یه بچه را بزرگ میکنند میبرند یا کشته تحویل میدند یازخمی ومحروج بانقص عضو خوب خانواده یک عمر باید بسوزد وزجر بکشد اگر قطع نخاع نشه شانس آورده

    • شارمین

      همه مشکلات از مینی بوس هاست از جنگ ۸ساله تا الان مونده با اون راننده های لات و لوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج