اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۴۸۰۶
۳۷ نظر
۵۰۰۹
۳۷ نظر
۵۰۰۹
پ

جعبه سیاه پتروشیمی بازداشت شد

چشم‌ها در انتظار صدور حکم از سوی قاضی مسعودی‌مقام برای پرونده پتروشیمی‌گیت است که خبری از راه می‌رسد؛ «ج. س» بازداشت شد.

روزنامه شرق نوشت: چشم‌ها در انتظار صدور حکم از سوی قاضی مسعودی‌مقام برای پرونده پتروشیمی‌گیت است که خبری از راه می‌رسد؛ «ج. س» بازداشت شد.

از آنجا‌که «ج. س»، به جعبه سیاه پتروشیمی معروف است، می‌توان امید داشت مسئولان قضایی از اطلاعات او برای حل برخی از نقاط کور پرونده‌های تودرتوی پتروشیمی بهره بگیرند. گفته می‌شود علت بازداشت یک هفته‌ای وی، در ارتباط با پرونده «ا. ط» است که به دستور رئیس قوه قضائیه در بازداشت به سر می‌برد.

بر اساس شنیده‌ها، «ج. س» اکنون از سوی شعبه ۵ دادسرای کارکنان دولت بازداشت شده است. او با «ا. ط» در برج ۲۶ طبقه فرمانیه تهران همسایه است؛ برج «روما رزیدنس» که سازنده آن، «ر. د»، سلطان فولاد ایران است که از بانک سرمایه، ۲۶۰۰ میلیارد تومان وام گرفته و اکنون متواری است. او که با توجه به اطلاعات به‌دست‌رسیده، با وثیقه ۵۰ میلیاردی، قرار است به‌زودی به محل کار خود در شرکت «الف» بازگردد، از جمله افرادی است که پشت صحنه دورزدن تحریم‌های پتروشیمی با برخی مسئولان همکاری می‌کرد.

«ج. س»، در سال ۱۳۷۸ با دستور معاون وقت وزیر نفت در امور پتروشیمی به شرکت «الف» به‌عنوان رئیس واحد مهندسی برق ابزار دقیق- مدیر بازرگانی- مدیر مهندسی منتقل شد و ۱۰ سال بعد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت «الف» شروع به‌کار کرد. در سال ۱۳۸۸ شرکت «الف» به بخش خصوصی واگذار شد و از آن زمان تاکنون «ج. س» کماکان به‌عنوان مدیرعامل این شرکت مشغول به کار است. شرکت «الف»، به‌عنوان یکی از شرکت‎های تحت پوشش داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی به شمار می‌رود. همچنین مدیریت شرکت «ا. ف. آ» که در تولید داخلی کاتالیست فعالیت دارد، نیز برعهده اوست که چند مدتی، به اتهام واردات کاتالیست چینی به اسم تولید داخل و فروش آن با قیمت انحصاری به پالایشگاه‌ها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود.

«ج. س» سال‌های متمادی در قلب صنعت پتروشیمی، فعالیت‌های گسترده‌ای داشته که ممکن است بتواند به رفع برخی ابهامات در این صنعت از جمله شیوه خصوصی‌سازی شرکت بازرگانی پتروشیمی و همچنین تخلفات گسترده‌ای که در پرونده این شرکت در جریان است، کمک کند. همچنین روابط حسنه «ج. س» با سهام‌داران اصلی شرکت‌های بازرگانی پتروشیمی و شرکت «س. الف» هم می‌تواند به بررسی بیشتر و تکمیل اطلاعات پرونده کمک کند. به دلیل همین، ارتباطات و گستردگی روابط او، از «ج. س» به‌عنوان جعبه سیاه پتروشیمی نام برده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریوبرزن

      م الف د ح خ ، ابنا ار بس آدمای شریفی هستن نباید هویتشون فاش بشه ولی اون پفک دزد بنام کامل حتی با عکس

    • مصطفی

      مللکت شده پر سلطان ها که حکومت میکنن ، سلطان شکر سلطان فولاد سلطان پتروشیمی سلطان سکه سلطان خودرو سلطان مسکن ... از کی اینهمه سلطان داشتیم واقعا ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود کرده را تدبیر نیس... نوش جونمون با رای دادنمون

      • شهروند

        زمان احمدی نژاد جمشید بسم الله بود حالا برای هر محصول یا کالا یک سلطان اونهم در زمان حکومت روحانی علی برکت الله

    • بدون نام

      تو این سال های گذشته مشخص شده که استفاده از حروف به جای اسامی معمولا برای آدرس دهی به کسانی است که میبایست حساب کار خودشون را داشته باشند و به موقع از دسترس خارج شوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همشون با هم هستند

    • طره گیسو

      آخه این چه وضعشه طرف توی یک محله شرارت می کنه و عربده می کشه سرشو می تراشند و توی کل محل می گردانندش اونوقت کسی که توی کل مملکت شرارت اقتصادی کرده با حرف مقطع اسم می برند. شرکت الف ، آقای جیم . لابد نگران اعتبار اجتماعی و اقتصادی ایشون هستند یک موقع خدشه دار نشه.

      پاسخ ها

      • شهروند

        دستشون رو میشه اینها همه مافیا هستند زنجیروار بهم وصلند

    • بدون نام

      این همه اسم مخفف ج س الف ا ل ف
      چرا اسم واقعی افراد و شرکتهارا نمی یارید
      واقعا که به این میگن شفاف سازی یا تبانی و امتیاز گرفتن!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا ما ماندیم ویک کشور ورشکست ویران همشون در میرند وفرار میکنندتاریخ چه برای اینها بنگارد وآیندگان بخوانند ولعنت کنند ستمگران را

    • بدون نام

      فک کنم منظورش جبار سینگ باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ

    • علی

      خجالت بکشید. تا کی پنهان کاری. تا کی لاپوشانی. مملکت راجارو کردن شما بفکر ابروی متهم هستید. ح. س. الف. چه معنی داره. آنها. را رسوا کنید. از. لانه های خودشان بیرون بیارید. بمردم معرفی کنید.

    • ننه نقلی

      آفرین حروف الفبا را یاد گرفتیم اینجا م ر . س . ی یعتی چی آخه ی خبر زدین انگار کلاس اول دبستانه

    • امیرطاها صفادشت

      وجدانی خودتون فهمیدین چی شد...

    • بیچاره

      این چه جور گزارشی بود انقدر حروف الفبا تو گزارش بود اصلانفهمیدیم چی شد ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همتون دروغ مگوید چرا این همه حروف الفبا مگه مردم مسخره شما هستند درست خبر بدید اخرین بارتان باشد مردم وقت اضافی ندارن که بیهوده تلف شود

    • قره باغی

      بابا ای حروف الف با چیه که می‌نویسید بجای نام متهمان؟مردم میدونن اینها همه شان آقازاده هستند

    • بدون نام

      بالاترازاینهاروبایدبگیریدبی فایدس وگرنه

    • کورش

      یعنی حال آدم بهم میخوره بااینهمه اختلاسها وهنوز هم ج ب س ا خ

    • بدون نام

      من فکر میکنم(س.ش)با پسرخاله(ف.ق)تبانی کردند بعد ‌‌‌‌رادیکال Xبا جذر۳۲۵که مدیر عامل و زیر شاخه شرکتBبودند،همگی با شخصی به نام(XS45)که جز هیات مدیره شرکت(د.ذ)بودند،پولها رو هپلی هپو کردند که حداقل میشه استان سیستان و بلوچستان رو کوبید و دوباره ساخت،این چه وضع اطلاع رسانیه هر چی حروف الفبا هست تو متن هست،مردیکه ها امدند ثروت ملت و یک مملکت رو بالا کشیدند و میکشند چرا الفبا؟!!!!!!

    • وو

      هنوز باتوجه به خلافهای بزرگ از حروف الفبا استفاده می شود یا اینکه آقازاده هستند که بعد هم از مملکت فرار می کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابااینهاکل ذخایره و بودجه خزانه مملکت ازبیخ وبن جارو زدند بردند!؟کسی‌هم نیست به اقایون بفرمایند حداقل دزد باانصاف باشید کمترببرید چه خبره؟هرچه میبرند سیرهم نمی شوند!!اخه بگوبی انصاف ها فقط باهمین یک مورداختلاس ۲۶۰۰میلیاردتومن که درواقع یک فرد برده مردم محروم سیستان وبلوچستان ازفقر وفلاکت نجات پیدامی کرد!!

    • بدون نام

      خوب مثل آدم اسم شان بنویس ر ا د س یعنی چی اسم دزد بلید نوشت

    • بدون نام

      زنده وپاینده باد قضات عادل وباشرف .

    • بدون نام

      چرا مسئولان کشور اینقدر راحت دزدی میکنند؟

    • سرباز ولایت

      لعنت خدا گرفتار بشن الهی خدایا این پولها برای ما حرام برای این کفتار ها حلال

    • mehdi zare

      اخه این چه خبری الف ب پ ت دزدی کردن چرا اسمشون نمیارین میترسین ناراحت شن.. اینارو باید دار زد الف ب پ ت چیه اخه

    • بدون نام

      از " م خ" به " س ش د خ ه ن و ی" اسامی دزدها رو فاش کنید

    • بدون نام

      مبادا الف ب پ کردن در دوران قضایی رئیسی هم باب بشه. اقای رئیسی ما تقاضا داریم همچون تا حالا با اقتدار پیش برید و کوچکترین چشم پوشی نکنید

    • شهروند

      باید این بی وجدان وخانواده اش را بخاک سیاه بنشانید

    • جوان بیکار ایرانی

      همش شد حروف الفبا

    • بدون نام

      داداش.دمت.گرم.درجعبه.رو.حسن.کیلدسازوازکرد

    • بدون نام

      جعبه سیاه مال هواپیماست اشتباه میکنید کانادا کانادا ما داریم میایم هر که دارد هوس کانادا اختلاس کند بعدش بسم الله

    • پریزاد

      همش شد د ز د و ی ن ی ن ک ه ج س

    • عبدالرحمن

      نه هنوز مونده به جعبه سیاه اصلی اینا چینی اند !

    • بدون نام

      کشور ما از روزی که شده کشور ایران تا کنون در هیچ زمانی ودورانی انقدر دزد وغارت گر وبی شرف به خودش ندیده وخدا از کسانی که این ساطانها را بوجود آوردند نگذرد که چه خیانتی به این ملت بدبخت کردند در هیچ جای دنیا بلادهای کفر این مسلمان نماها چنین دزدیهایی نشده ونمیشه ونخواهد شد تمام دنیا مسئولین مارا میشناسند ومیدانند چه بر سر مردم آمده ودارد می آید مملکتی که مسئولی را انتخاب میکنند ودیگر پی گیری نمیکنند ببینند او امین ودرستکار است خیانت نمیکند آقایان می آیند وشروع به چپاول ملت وغرتگری میکنند خیلی با کلاس وآزاد کشور خر تو خر همینه قبلا چی داشته که حالا تمامی برجها را اختصاص به خود داده اند واصلا نمیشه برای ثروت حرامشان عددی تعیین کرد از زندگی لاکچری شان که دیگر چیزی نمیتوان گفت نزد اینان مردم چیزی به حساب نمی آیند تا در راس کار هستند که با قدرت ونوکر وکلفت وبیا وبرو راننده ومشاور ووکیل همه چیز در اختیارشون است وکارشون را هم خوب یاد گرفتند که ردی از خود باقی نگذارند بعد هم جمع میکنند تمام سرمایه کشور را خارج میکنند ودر کشورهای خارج میبرند وعیش ونوش میکنند وبه ریش مردم میخندند الهی تک به تکتون داغ فرزندانتون را ببینید الی گرفتار درد های بی درمان بشید الی از درد فریادتان به آسمان برود وروزی صدها هزار بار آرزوی مرگ کنید الهی رسوا بشید بهحق آقا ابلفظل به حق مولامون حضرت امیر المومنین که آنجور زندگی کرد وقضاوت می کرد هرگز دنیا را به آخرت ترجیح نداد ودر راه رضای خدا قدم بر میداشت برای رضای خدا فرزندانش به شهادت واسارت ونوشیدن جام زهر تن دادند فرزند کدام مسئول ما حتی در یک راهپیمایی دیده شده به کدام جبهه رفتند وکدام مدافعان حرم شدند بله کسی از توی برج ورفان وآمریکا مدافع حرم نمیشه بچه جنوب شهر که با لقمه حلال پدر زحمتکش بزرگ شده میشه مدافع حرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج