جاباما
۸۹۸۸۷۸
۵۱۵۷
۵۱۵۷
پ

مسافران برگشت‌خورده ایران ایرتور چه شدند؟

صبح امروز ساعت ۷:۴۵ پرواز تهران–مشهد ایران ایرتور با مشکل نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما مواجه شد و نهایتا خلبان این پرواز تصمیم گرفت تا با فرودی اضطراری مجددا به مهر آباد برگردد.

ایسنا: صبح امروز ساعت ۷:۴۵ پرواز تهران-مشهد ایران ایرتور با مشکل نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما مواجه شد و نهایتا خلبان این پرواز تصمیم گرفت تا با فرودی اضطراری مجددا به مهر آباد برگردد.

در پی این فرود اضطراری و بروز این مشکل که حدود ۱۵۵ نفر مسافر مشهد مقدس در فرودگاه مهر آباد بلاتکلیف ماندند، برای پیگیری مشکل پیش آمده به سراغ مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و این شرکت هواپیمایی رفتیم.

مسافران برگشت‌خورده ایران ایرتور چه شدند؟

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- گفت: بر اساس آخرین گزارشات رسیده خلبان هواپیما پس از شروع پرواز به این نتیجه می‌رسد که یکی از موتورهای هواپیما دچار نقص فنی شده و به خاطر حفظ ایمنی پرواز و بر اساس تجربه خود به فرودگاه مهر آباد بر می‌گردد و در واقع فرود اضطراری این هواپیما به خاطر حفظ جان مسافران و رعایت استانداردهای پروازی بوده است.

رضایی -مدیر روابط عمومی ایران ایرتور- نیز در پاسخ به این سوال که تکلیف مسافران بازگردانده‌شده به مهرآباد و هواپیمای مورد نظر چه شده است به ایسنا گفت: اکثر مسافرانی که به مهر آباد برگشتند بلیت خود را ابطال کرده و طبق قانون بهای بلیت پروازشان به آن‌ها بازگردانده شد و هر یک از آن‌ها که درخواست اعزام مجدد داشتند با پرواز بعدی این شرکت راس ساعت ۱۰:۴۰ به مقصد مشهد مقدس حرکت کردند.

وی افزود: هواپیمای MD مورد نظر نیز از زمان فرود اضطراری تا کنون در حال تعمیر است و به زودی به خط پروازی بر می‌گردد و با توجه آخرین اطلاعات رسیده صبح فردا اولین پرواز خود را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج