۸۹۹۰۴۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

خدمات درمانی رایگان برای تهرانی‌ها در روز پزشک

دبیر جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناسبت روز پزشک در تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: دبیر جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناسبت روز پزشک در تهران خبر داد.

محمدرضا عزیزی، مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی ضمن تبریک روز پزشک گفت: سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک و با توجه به وظایفی که در قانون برای این سازمان معین شده که موظف است در جهت ارتقای سطح سواد و آگاهی های حوزه سلامت مردم گام بردارد در نظر دارد؛ روز اول شهریور مصادف با ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهران در چهار منطقه شهر تهران را برگزار کند.

وی افزود: فرهنگسرای بهمن در میدان بهمن، کانون فرهنگی و ورزشی مالک در خیابان خاوران، کانون فرهنگی مقداد در خیابان سی متری جی و فرهنگسرای هنگام در خیابان هنگام در تهران برای ارائه خدمات تخصصی از سوی پزشکان متخصص در نظر گرفته شده است‌.

عزیزی با بیان اینکه عمده کارهایی که در این جشنواره انجام می شود ارائه خدمات آموزشی به مردم است گفت: آموزش مراقبت های اولیه، مراقبت اورژانس، پیشگیری از بیماری‌های شایع و نیز ارائه خدمات اولیه مراقبتی بهداشتی مانند کنترل فشارخون، قند خون،اندازه گیری قد و وزن شهروندان و....انجام می‌شود. این برنامه‌های آموزشی در سالن‌های مراکز ذکر شده و توسط اساتید و پزشکان در روز جمعه ارائه خواهد شد.

دبیر جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی با اشاره به اینکه در روز پزشک در فرهنگسرای بهمن علاوه بر اجرای برنامه های آموزشی، برنامه‌های مفرح نیز برگزار خواهد شد ادامه داد: رادیو سلامت با همکاری سازمان نظام پزشکی برنامه‌ای با عنوان دستان پر مهر در سالن همایش بین‌المللی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌کند. در این برنامه میزبان حدود ۱۵۰۰ تا دو هزار نفر از شهروندان تهرانی برای ارائه خدمات تخصصی پزشکی و اجرای جشن و نمایش هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی در رشته‌های مختلف به شهروندان ارائه می‌شود تصریح کرد: خدماتی در حوزه قلب و عروق،‌ زنان و زایمان، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب،‌ ارتوپدی، گوارش، کلیه، فشارخون، بینایی‌سنجی، روماتولوژی و....توسط اساتید متخصص به طور رایگان به شهروندان تهرانی ارائه می‌شود. همچنین دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد با همکاری رادیو سلامت پویشی با عنوان پویش ترازو در این فرهنگسرا برگزار کرده و با ترازوهای تخصصی و دیجیتال قد و وزن شهروندان تهرانی اندازه گیری می‌شود تا مردم از وضعیت چاقی و لاغری خود آگاه شوند.

عزیزی در پایان افزود: امسال این جشن بزرگ تنها در شهر تهران برگزار می‌شود اما تصمیم داریم با همکاری نظام پزشکی شهرستان‌ها چنین برنامه‌هایی را در شهرستان‌ها هم اجرایی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسا

      روز پزشک بر تمام پزشکان دلسوز و مهربان که از جنس مردم هستند و دغدغه درمان بیماران رو دارند از هر جنس،، از صمیم قلب مبارک باشه ان شاءالله

      در مقابل هستند افرادی که در لباس مقدس پزشکی هر کاری میکنن و فقط به سرکیسه کردن جماعت بیمار فکر میکنن و از انسانيت بدور هستند،، خدا لعنت کنه و به بدترین امراض گفتارشان کنه ان شاءالله

    • بدون نام

      چه روز پزشکی بابام بیمارستان بستری بود جراح برای ویزیتش که ازیه بیمارستان دیگه اومد مشاورش کنه تا رسید بالا سر بابام گفت اول سوپروایزر صد هزارتومن بهش پرداخت کنه بعد

    • ناشناس

      آقا یا خانم بدون نام. قفل ساز باید بیمارستان با صد تومن،راضی میشه کار کنه؟؟؟؟؟ یا اگه وکیل بیاد بالا سر باباتون که مشاوره بده ؟؟؟چرا دکتر باید رایگان باشه با این همه مسئولیت و اقدام حیاتی؟؟؟؟ بخودتون بیایین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج