۹۰۸۹۶۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

توئیت وزیر بهداشت درباره ماجرای دانشجوی تقلبی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود با اشاره به دستور خود مبنی بر برخورد با جریان‌های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه، از ارسال نتایج بررسی‌ها به قوه قضائیه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود با اشاره به دستور خود مبنی بر برخورد با جریان‌های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه، از ارسال نتایج بررسی‌ها به قوه قضائیه خبر داد.

سعید نمکی، در صفحه شخصی خود نوشت: «سه ماه قبل پس از مقابله با اخلالگران در حوزه دارو، دستور برخورد با جریان‌های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه را هم صادر کردم. تاکنون نتایج مهمی حاصل شده و به زودی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد. عوامل قدرت و فساد در هر سطح و جایگاه بدانند ما تا آخر این راه خواهیم رفت.»

چند روز گذشته اخباری مبنی بر حضور فردی غیردانشجو در کلاس‌های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رسانه‌ها منتشر شد. به گفته‌ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این فرد دانشجونما که شناسایی شده و تحویل مقامات قضایی داده شده است، به طور غیر قانونی در محوطه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کرده و از کلاس‌های آموزشی استفاده می‌کرد. بنابراین هیچ ارتباط سیستماتیک و اداری با دانشگاه نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      يعني بجز سهميه هاي رنگارنگ توي اين رشته ها فروش صندلي هم داشتيد و ما نميدونستيم يا مهدي ادركني

    • ناخدا

      خوبه.

    • بدون نام

      حراست دانشگاه خواب بوده؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حراست چه کار کنه وقتی میشه کارت دانشجویی رو جعل کرد؟! به نظر میاد قسمت اداری که کارهای ثبت نام و... رو انجام میده اهمال کرده و این شخص رو برده تو لیست دانشجوها.

    • داداش

      وزیر محترم این اقدامات خوب هستند ولی کافی نیست فساد زمانی ایجاد میشود محدودیت باشد مگر سایر رشته ها که تحصیل میکنند در آینده شغل دولتی خواهند داشت گیر دادید به پزشک بیکار اگر یک بیمار سلی پیدا شد یعنی 10 نفر سل فعال که باید شناسایی شود وجود دارد در پزشکی هم 100000 پزشک تربیت کنی100 پزشک در میاد.داشتن مدرک پزشکی معنی پزشک بودن را نمیدهد و خطای شما در برابر دانستن این دو هست 120000 پزشک که اصلا به نظام پزشکی مراجعه نکرده اند تا فعالیت کنند نه اینکه نمیخواهند ویا نخواسته اند پزشکی مدرک نیست مهارت میخواهد در بازار رقابتی خود به خود کنار رفته اند ولی قوانین آموزشی و کیفیت آموزش را بالا ببرید خودشان وسط راه منصرف میشوند ودیگر خانواده ها بعد قبولی دکتر دکتر صدا نمزنن .متخصص ها هم واقعا متخصص نیستند و از نحوه آموزش غلط متخصص شده اند بازار را نمیخوان از دست بدهند یعنی با سواد کم پول با سواد را میگیرن.متخصصین قدیمی که اصلا امتحان نمیدادن به هر پزشک عمومی اصرار میکردن بیا تخصص بخون حالا جامعه مخلوطی از پزشکان با سواد و بی سواد شده وپزشکان بیسواد 3 برابر تولید ناخالص ملی به کشور هزینه میتراشند .تعداد MRI طبیعی گزارش شده را در آوردید متوجه گفته میشوید

    • بدون نام

      برید ببینید ازمرز کدام مسئول رد شده کسی غیر از خودیها جرئت همچین کاری ندارد مملکت بی در وپیکر همه جاش همینطوره هرجا واردشی یک عده ای جولان میدهند این وضع جامعه است که روز گار ملت سیاه شده که در اراک دو کودک قربانی دندانپزشکی شدند در همین تهران دندانسازان همه کار دندان پزشکی انجام میدهند وکسی جلوشونو نمیگیره

    • ایرانم

      این دانشجو بلاخره مدرک داشته که وارد دانشگاه شده پرونده داشته که سر کلاس حضوری داشته .همینجوری که نمیشه بلاخره تو سیسنم اموزشی کشور بوده خلاف نکرده داشته تحصیل میکرده راه درست رو میرفته وقتی یاد بگیری روی اصول چه اشکالی داره ..

    • Toyolex.shop

      به به

    • بی نام

      این وزیر مردم را چه فرض کرده این دانشجو نمای تقلبی با هماهنگی مجموعه وزیر (دانشگاه مربوطه) در کلاس ها شرکت کرده و از نظر سیستم آموزشی دانشگاه هم دانشجوی رسمی دانشگاه تلقی شده است و اگر زیاده خواهی خودش نبود و خودش را لو نداده بود مدرک را هم میگرفت , از این موارد هم در دانشگاه های علوم پزشکی زیاد وجود دارد و سیستمی و با هماهنگی عوامل دانشگاه وارد دانشگاه میشوند,پس جناب وزیر به خاطر گندیکه زده اید معذرت خواهی کنید و جهت بررسی بیشتر رییس دانشگاه و دانشکده و عوامل حراست را اخراج کنید و ضمن عذر خواهی حقیقت موضوع را به مردم اطلاع رسانی کنید .از یک طرف اجازه افزایش ظرفیت پزشکی را نمیدهید ولی پشت پرده دانشجوی بدون کنکور می‌گیرید. ولی بچه های نابغه پشت کنکور میمانند

    • بدون نام

      به طور غیر قانونی در محوطه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کرده و از کلاسهای آموزشی استفاده میکرد. بنابراین هیچ ارتباط سیستماتیک و اداری با دانشگاه نداشته است.

      خدا شاهده حق دارید اینطور بگید چون مردمی که ۲۴ میلیون رای به فریدون دادند انقدر جاهل و ابله هستند که این حرفتان را هم باور کنند.

    • بدون نام

      چرا شهامت قبول اشتباه خودتون رو ندارید و دارید توجیه میکنید اولا شما شناسایی نکردین و خودش خودش رو لو داده دوما ایشون یک ساله در عالم بیخبری شما کلاس تیوری و عملی رفته و شمارو خواب برده و طوری عنوان میکنید در محوطه حضور پیدا کرده انگار مشغول تماشای مناظر و سیر و سیاحت بوده بدبختی اینجاست که ماسمالی هم بلد نیستین!!!!!!!

    • M@@@@@@@M

      وقتی شما میتوانی دکترا را از بازار بخری بهتر است بگویی دانشگاه تقلبی نه دانشجوی تقلبی

    • Toyolex.shop

      همه چیز تقلبی دیدیم به غیر از دانشجوی تقلبی که اونم را خدا را شکر دیدیم

    • بی نام

      وجدانا"به هر کس و هرمقامی دکترا در رشته های مدیریت و اقتصاد و بازرگانی و مدارک تحصیلی مهندسی دادید خیالی نیست رشته پزشکی که با جان مردم سر و کار دارد را مستثنی کنید و اجازه ندهید آقازاده های بی سواد و مدیران برای پرستیژ اجتماعی و رتبه اداری و حقوق های نجومی مدرک پزشکی دریافت کنند

    • بدون نام

      یک نفر ؟ تا 5000هزار نشه بازی نمی شه , این خط , این نشون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج