جاباما
۹۰۹۴۰۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز روز فوق العاده ای برایتان است بنابراین نگذارید که هیچ چیز مانع خوشحال شما شود شما فردی هستید که در روابط اجتماعی تان خیلی سخت گیرید، امسال کمی ساده تر بگیرید و قلب تان را به روی دیگران باز بگذارید. اگر روابط عاطفی تان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری چه در زمینه کاری و چه عاطفی و دوستان برایتان خواهد افتاد. اگر می خواهید تصمیمات بزرگی در زندگی تان بگیرید، بهتر است اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با بررسی تمام جوانب، بهترین راه را انتخاب کنید. همانقدر که به منطقتان اهمیت می دهید، باید احساسات خود را هم دخیل کنید. تعادل شرط لازم موفقیت شما در هر زمینه ای است. امسال سال خوش شانسی شما است بنابراین به دنبال مهمترین اهداف زندگی خود باشید و آرزوهایتان را با انرژی وافر دنبال کنید. از نظر شرایط مالی، چاله های زیادی در زندگی تان داشته اید که خیلی زود پر می شود. انرژی های منفی را از خود دور کنید و به جای آن مثبت اندیش تر باشید. به زودی دریچه ای از عشق به رویتان گشوده می شود که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. ماههای آبان، دی و خرداد از بهترین ماههاش سال شما خواهند بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

حس می کنید که کلی کار روی سرتان ریخته و هر چه تلاش می کنید به اتمام نمی رسد. اما مراقب باشید زیرا تمام آنها باید با حساسیت بالایی انجام شوند. در جمعی قرار می گیرید و از صحبت های دیگران می فهمید که تنها شمایید که موضوعی را نمی دانید. بهتر است هر سوالی در ذهن دارید را بیان کنید. اگر شریک زندگی تان انتظاری از شما دارد اما نتوانستید هنوز آن را برآورده کنید، بهتر است که در این شرایط با او صحبت کنید و به او بفهمانید که این موضوع از کنترل شما خارج است. در هر شرایطی عجله نکنید تا با خطا مواجه نشوید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز تلفنی به شما می شود که کمی نگران تان می کند به طوری که تمرکزتان را از دست می دهید. بهتر است که کمی به خودتان وقت دهید تا حقیقت برایتان روشن شود. پس خودتان را سرگرم کنید تا ذهنتان منحرف شود و خیالپردازی نکنید. در رابطه عاطفی خود گیر افتاده اید. احساس می کنید که خیلی از چیزها بر وفق مراد شما پیش نمی رود. از آنجا که شما و خواسته قلبی تان مهمترین چیز است، بهتر است که هر چه سریع تر آن را رها کنید. مطمئن باشید که به نفع هر دویتان است.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

کاری برای انجام دادن دارید که دوست دارید هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانید اما پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نکنید. عجله می تواند بعدها برایتان پشیمانی آورد. خودتان را برای وقوع اتفاقی آماده کرده اید اما این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه شما انتظارش را داشته اید می گذرد. البته شاید مجبور شوید مقداری از پول هایتان را نیز خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تمام آنها به دست تان باز خواهد گشت. امروز زمان خوبی برای یک رابطه دو نفره رمانتیک است. آن را از دست ندهید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز پیغام یا خبر عجیبی دریافت می کنید. اطلاعاتی که در هر حال حاضر در دست دارید شما را گیچ کرده است به طوری که نمی دانید چه قدمی بردارید. اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، سعی کنید که از صحت آن اطمینان حاصل کنید سپس قدم های بعدی را بردارید. برنامه های زیادی برای آینده تان دارید. برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخصی معتمد مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر کارهای امروزتان را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. پس بهتر است همین امروز برای اتمام کارهای نیمه تمامتان اقدام کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز زمانی ست که باید طرف منطق تان را بگیرید. خبری در رابطه با شرایط مالی به شما می رسد که فکر می کنید خبر بدی ست اما در واقعیت اینطور نیست. قبل از هر اقدامی با اطرافیان تان مشورت کنید سپس با منطق تان تصمیم بگیرید. دیگران شما را به انجام کاری در مورد رابطه عاطفی تان تشویق می کنند اما شما انگیزه لازم را ندارید. بگذارید تا زمانی که دل خودتان کامل به آن رضایت داشت، انجامش دهید. به زودی چند دیدار و ملاقات آینده ساز برایتان پیش می آید که می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اوضاع اطرافتان کمی بهم ریخته اما سعی کنید که از آنها دوری کنید و تا می توانید از سوتفاهم ها فاصله بگیرید در غیر این صورت اش نخورده و دهن سوخته می شوید. زیرا اگر این موضوع دامن شما را نیز بگیرد، رهایی از آن دشوار است. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند. پس به جای این که فرصت هایتان را از دست دهید، آگاهانه راهی را که خودتان فکر می کنید درست است پیش بگیرید. اگر چه یک بیماری از سر شما گذشت اما احتیاط شرط لازم است، پس سلامتی تان را جدی بگیرید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شخصی قصد دارد که شما را تحت فشار قرار دهد. بهتر است که خیلی بی تفاوت خودتان را نشان دهید و سرتان در کار خودتان باشد. امروز در بیان حرف های خود دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما در واقع این خود شمایید که باید واضح تر و روشن تر صحبت کنید. اگر این روزها تمرکزتان را بیشتر روی کارتان بگذارید، بازدهی بهتری خواهید گرفت. شریک زندگی شما به زودی موضوعی را با شما در میان می گذارد. به جای این که به سرعت به او پاسخ دهید، اول خوب فکر کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

بر اثر خبرهایی که شنیده اید، کمی ذهن تان درگیر شده است. مطمئنا فردا ذهن شما آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید بنابراین دور کارهای مهم را خط بکشید. از آنجا که شما عادت دارید ناراحتی تان را پشت کارهایتان پنهان کنید، امروز نیز این اتفاق برایتان می افتد. اما این کار در دراز مدت می تواند نتایج منفی بر جسم و روح تان وارد کند. بنابراین به جای حرص و جوش خوردن بیشتر به فکر سلامتی جسمی و روحی تان باشید. به زودی فردا سر راهتان قرار می گیرد که زندگی تان را دچار تغییرات زیادی خواهد کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز در محیط کار از یکی از اطرافیان حرفی می شنوید که ذهن تان را درگیر می کند. اگر چه شما تا به حال بی تفاوت بوده اید اما این بار جور دیگری عکس العمل نشان می دهید که اصلا در حدتان نیست. بهتر است در این مورد با چند نفر دیگر از دوستان تان مشورت کنید. بر موفقیت در کاری مجبورید که ریسک کنید. حتی اگر در این مورد دودل هستید، بهتر است که جسارت و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید و قدم اول را بردارید. مطمئن باشید که بهترین ها برایتان اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که فرصتی برای یک شروع تازه است. سعی کنید که از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید. هر چه بیشتر در این راه دل دیگران را به دست آورید، بهتر است. اختلاف نظر شما با یکی از نزدیکان تان موجب ناراحتی تان شده است. در این شرایط به جای عقب نشینی باید ارتباط تان را بیشتر کنید. این سوتفاهمی است که با حرف زدن برطرف می شود. بنابراین عقب ننشینید. امروز در یکی از کارهایتان فردی دخالت می کند، سعی کنید که با سیاست مانع او شوید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

کلید موفقیت این روزهای شما واقعگرایی ست پس سعی کنید که چشمهایتان را به روی حقایق بازتر کنید. اگر پیشنهادی به شما شد، چشم بسته تصمیم نگیرید. در موردش فکر سپس عمل کنید. چند وقتی است که برخی از کارهایتان را پشت گوش می اندازید اما دیگر بس است. از همین امروز که انرژی زیادی دارید اولین قدم را بردارید. دوستی پس از مدت ها سر وکله اش در زندگی شما پیدا می شود. بهتر است که آزادی عمل سابق را به او ندهید زیرا همان بلای قبلی را سرتان در خواهد آورد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

در محیط کار با فردی برای موضوعی برنامه ریزی می کنید. اگر چه ممکن است که کارهایتان طبق برنامه پیش نرود اما در نهایت تمام آنها به بهترین شکل ممکن عملی می شوند. فقط کافی است که از حرکت نایستید و به راهتان ادامه دهید. اگر امروز احساس کسالت و بی حوصلگی کردید، بهتر است که آخر شب تان را در کنار دوستانتان بگذرانید. آنها انرژی مثبتی را که شما نیاز دارید، به شما منتقل خواهند کرد. برای به دست آوردن کسی که دوستش دارید، تمام تلاش تان را بکنید تا در آینده ای نزدیک پشیمانی به سراغتان نیاید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمانه

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج