جاباما
۹۰۹۴۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

عامل جنایتِ مستانه، صحنه قتل را بازسازی کرد

متهم ۲۲ ساله یک پرونده جنایی که اول شهریور و در یک جنایت مستانه بعد از برگزاری پارتی تولد، جان دوستش را با ضربه کلنگی کارد گرفت، در حالی به بازسازی صحنه جنایت وحشتناک خود پرداخت که هوای مستی از سرش پریده بود!

روزنامه خراسان: جوان ۲۲ ساله‌ای که پس از مشروب خوری در یک پارتی تولد، با ایجاد رعب و وحشت و راه بندان در بولوار شاهنامه مشهد، دوستش را در عالم مستی به قتل رساند صحنه جنایت هولناک خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در حالی بازسازی کرد که پای عشق‌های آلوده فضای مجازی را نیز به میان کشید!

متهم ۲۲ ساله یک پرونده جنایی که اول شهریور و در یک جنایت مستانه بعد از برگزاری پارتی تولد، جان دوستش را با ضربه کلنگی کارد گرفت، در حالی به بازسازی صحنه جنایت وحشتناک خود پرداخت که هوای مستی از سرش پریده بود! این جوان که «جواد-الف» نام دارد با دستور قاضی کاظم میرزایی و توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل ارتکاب قتل هدایت شد و مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت.

در بازسازی صحنه جنایت که سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) نیز حضور داشت، ابتدا کارآگاه وحید حمیدفر به تشریح خلاصه‌ای از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و چگونگی دستگیری متهم و بخشی از اقاریر وی در پلیس آگاهی را بیان کرد. سپس قاضی میرزایی با تفهیم مواد قانونی به «جواد-الف» از وی خواست حقیقت ماجرا را بیان کند چرا که اظهارات وی در دیگر مراحل دادرسی مورد استناد قضایی قرار می‌گیرد.

عامل جنایتِ مستانه، صحنه قتل را بازسازی کرد

در پی دستور مقام قضایی، متهم با معرفی کامل خود به ماجرای آشنایی با دختری از شمال کشور اشاره کرد و گفت: مدتی بود که با دختر ۲۴ ساله‌ای که اهل یکی از شهر‌های شمالی بود در شبکه‌های اجتماعی آشنا شده بودم و با یکدیگر ارتباط داشتیم تا این که آشنایی تلفنی ما به دیدار‌های حضوری کشید.

آن دختر خانه‌ای مجردی در منطقه مجیدیه مشهد داشت و در آن زندگی می‌کرد. من هم که با او ارتباط برقرار کرده بودم گاهی به دیدارش می‌رفتم در این میان آن دختر دوست دیگری داشت که از خودش بزرگ‌تر بود.

آن دختر هم که از شهرستان به مشهد آمده بود و در منطقه منزل آباد سکونت داشت همواره نزد دوست دختر من می‌آمد و با یکدیگر رفاقت صمیمانه‌ای پیدا کرده بودند. این عشق‌های مجازی ادامه داشت تا این که به جشن تولد یکی از دوستانم به نام «جلال» در بولوار شاهنامه دعوت شدم. به همین خاطر شبانه به اتفاق یکی دیگر از دوستانم (اکبر) به سراغ دوست دخترم رفتم و از او خواستم تا دوستش را نیز همراه خودش به پارتی تولد بیاورد!

خلاصه آن شب چهار نفری سوار بر پژو ۲۰۶ به جشن تولد رفتیم و ساعاتی را با رقص و مشروب خوری سرگرم شدیم. حدود نیمه شب بود که دوست دخترم از من خواست او را به منزلش برسانم من هم خداحافظی کردم و هنوز جشن به پایان نرسیده بود که دوباره به همراه «اکبر- الف» و دو دختر سوار خودرو شدیم در این هنگام یکی دیگر از دوستانمان نیز تصمیم گرفت با ما تا مسیری بیاید که او هم سوار پژو ۲۰۶ من شد و به راه افتادیم، اما وقتی وارد بولوار شاهنامه شدیم دیگر حال خودم را نمی‌فهمیدم به خاطر مشروبی که خورده بودم حال طبیعی نداشتم فقط به یاد دارم که چاقو را برداشتم و بعد فهمیدم که دوستم را کشته ام!

گزارش ها حاکی است در همین هنگام «ر» یکی از دوستان متهم به قتل نیز که آن شب سوار خودرو بود درباره چگونگی وقوع این جنایت وحشتناک گفت: آن شب «جواد - الف» به صورت لایی کشی و حرکات مارپیچ، وحشتی را در بولوار ایجاد کرده بود تا این که خودرو را وسط بولوار متوقف کرد و به سراغ رانندگان دیگر خودرو‌ها می‌رفت.

رانندگان از ترس تصادف یا از ترس جواد به بیراهه می‌زدند و می‌گریختند تا این که راننده یک دستگاه پراید پشت سر پژو متوقف شد. سرنشینان پراید اعضای یک خانواده بودند که جواد با مشت به سر راننده کوبید و سپس از داخل پژو چاقو را برداشت. در این هنگام «اکبر - الف» پیاده شد تا نگذارد او از چاقو استفاده کند، ولی جواد چاقو را بالا برد و تیغه آن را بر شانه اکبر فرود آورد.

وقتی دوستمان خون آلود روی زمین افتاد او را با پژو به درمانگاه و سپس بیمارستان طالقانی مشهد بردیم. خیلی ترسیده بودیم تا این که پیکر بی رمق اکبر را روی برانکار گذاشتیم و به درون اورژانس کشاندیم، ولی دقایقی بعد از حرف‌های پرستاران فهمیدیم که اکبر جان خود را از دست داده است.

از شدت ترس به صورت دنده عقب فرار کردیم، اما قبل از آن من تلفنی موضوع را به «جلال» (برگزارکننده پارتی) اطلاع دادم. در بین مسیر من پیاده شدم و جواد آن دو دختر را به منزلشان برد و بعد از آن هم دیگر خبری نداشتم تا این که دستگیر شدیم.

در پی اعترافات متهمان این پرونده جنایی و با دستور قاضی کاظم میرزایی، عامل اصلی قتل با صدور قرار قانونی روانه زندان شد تا زوایای دیگر این پرونده مورد کنکاش‌های دقیق قضایی و پلیسی قرار گیرد.

سابقه خبر

اول شهریور امسال بود که حرکات غیرمتعارف راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ سفیدرنگ، رانندگان عبوری در بولوار شاهنامه مشهد را به وحشت انداخت. در این میان راننده ۲۲ ساله پژو از پشت فرمان بیرون پرید و به ایجاد رعب و وحشت پرداخت تا این که با راننده یک دستگاه پراید درگیر شد و در این میان دوست ۲۱ ساله اش را که به قصد وساطت از خودرو بیرون آمده بود با ضربه کارد به شاهرگ گردن به قتل رساند.

راننده این خودرو هنگام فرار از چنگ قانون با یک خودروی دیگر در بولوار چمن مشهد تصادف کرد. با حضور ماموران انتظامی در محل تصادف و بوی تند الکل که از دهان راننده پژو بیرون می‌زد و همچنین وجود خون در داخل خودرو ۲۰۶، «جواد- الف» دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

وی در بازجویی‌ها به قتل شبانه اعتراف کرد و این گونه راز جنایتی هولناک درحالی فاش شد که قاضی کاظم میرزایی تا سپیده دم روز بعد این پرونده جنایی را پیگیری می‌کرد.

با دستگیری و اعترافات متهم، بررسی‌های تخصصی در شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب آغاز شد و «جواد - الف» زوایای دیگری از جنایت خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد افشا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای کسانیکه میان مینویسن بازم مشهد خواهشا سوزاندن پرستار زن تو تهران و بخونید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمیتونم درک کنم که چرا ما باید یه چیزی بخوریم که عقلمونو از دست بدیم؟آخه چرا؟البته دارم فکر میکنم باید از اولم عقل نداشته باشی که همچین چیزی رو بخوری

      • بدون نام

        مشهد آبروی همه شهرها رابرده حتی تهران

    • نااشنا.

      حیوان پست فطرت باید ۱۰۰بار اعدامت کنند.

    • نااشنا.

      حیوان پست فطرت باید ۱۰۰بار اعدامت کنند.

    • مادر

      چ دلیلی داره خانواده هااجازه بدن دختر24ساله خونه مجردی داشته باشه؟؟ همین تتهاتنهاشدناجواناروخودسرکرده ازدواج سفیدراه انداختن ک مثلاروشنفکریم بابا گناهه غیرشرعی شب تاصبح بغل هم خوابیدن،پارتی رفتن، آخرشم نتیجش یاقتله یاافسردگی ک دامن بیگناهان روهم ميگيره کمی تفکرلازمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا

    • azad

      ازیه آشغال که مشکل روحی روانی داره بیش از این انتظار نیست .حتما میخاسته دوست دخترش ببینه این چه سگ صفتی هس

    • azad

      ازیه آشغال که مشکل روحی روانی داره بیش از این انتظار نیست .حتما میخاسته دوست دخترش ببینه این چه سگ صفتی هس

    • بدون نام

      باز هم !!!!

    • بدون نام

      تو که ظرفیتت ی قاشق چای خوری غلط میکنی بیشتر میخوری واسه شماها بهترین جا زندانه ‌.

    • بدون نام

      خاااااک بر سر هر کس که الکل میخوره

    • بدون نام

      خخخخخخخخ مشههههههد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ خبر پارتی های تهران و سانسور میکنن بیشترین پارتی ها تو تهران برگزار میشه حتی با پرچم آمریکا

    • بینام

      چهارم دبستان بودم برادر یکی از دوستانم که ستوان دوم بود در سن ۲۲ سالگی شهید شد یک پسر ۳ ساله ویه دختر که تازه متولد شده بود داشت منظورم این است که جوانان امروز دوست دختر ومست هستند یا معتاد وبیکار ولی جوانان قدیم جان خود رابه خطر می انداختند واز کشور وناموس دفاع می کردند

    • گندم مجیدی . قزوین

      خب اعدام دیگه . منتظر چي هستین ؟؟؟!

    • داریوش

      دختر 24ساله اگه خانواده داشت که خونه مجردی نداشت...دوما خونه را واسه همین کارها اجاره کرده بود..سوما قاتل بخاطر بی ظرفیت بودن و بخاطر اینکه جلوی دخترها جو گیر شده بود جان که بیچاره را گرفت. حالا هم باید به درک واصل بشه...برو به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشهد ب چه روزی افتاده...

    • بدون نام

      چقده مشهد انسان داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج