جاباما
۹۱۲۱۳۸
۲ نظر
۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۲۹
پ

آنجلینا جولی با نقش شیطان به سینما می‌آید

آخرین برآورد‌ها نشان می‌دهد که "مالفیسنت: بانوی شیطان" با بازی آنجلینا جولی در افتتاحیه داخلی ۵۰ میلیون دلار می‌فروشد.

ایران آرت: اواخر ماه اکتبر در سال‌های گذشته استودیوها معمولاً فیلم‌های پرشماری را عرضه می‌کردندو سومین آخر هفتهی اکتبر سال ۲۰۱۷ پنج فیلم به صورت گسترده اکران شد که اغلب آن‌ها هم شکست خوردند. اما به دنبال موفقیت "هالووین" استودیوهای یونیورسال، بلوم‌هاوس و میرامکس، که با ۷۶.۲ میلیون دلار دومین افتتاحیه‌ی پرفروش تاریخ ماه‌های اکتبر را رقم زد، استودیوها اکنون دریافته‌اند که اواخر این ماه برای اکران فیلم‌های برند فرصت بسیار خوبی است.

آنجلینا جولی با نقش شیطان به سینما می‌آید

روز گذشته آخرین برآوردها نشان می‌داد که "مالفیسنت: بانوی شیطان" (Maleficent: Mistress of Evil) در افتتاحیه‌ی داخلی ۵۰ میلیون دلار می‌فروشد، درحالی که "زامبی‌لند ۲" (Zombieland: Double Tap) به سمت رکورد ۲۵ میلیون دلاری در هفته‌ی اول پیش می‌رود.

به گزارش 30نما، دیزنی در ابتدا قصد داشت دنباله‌ی "مالفیسنت" را در تعطیلات روز یادبود سال ۲۰۲۰ اکران کند، اما در نهایت اواخر اکتبر امسال را برای انتشار فیلم برگزید. قسمت اول فیلم جدید "انجلینا جولی" که اسپین‌-آفی برای شخصیت شرور دنیای "زیبای خفته" است، اواخر می سال ۲۰۱۴ در افتتاحیه‌ی داخلی ۶۹.۴ میلیون دلار فروخت و در پایان به رکورد ۲۴۱.۱ میلیون دلاری دست یافت. زنان بالاتر و پایین‌تر از ۲۵ سال بیشترین استقبال را از آن فیلم به عمل آوردند.

"زامبی‌لند: دبل تپ" کمدی ترسناک استودیوی سونی که "روبن فلایشر" کارگردان و "وودی هارلسون"، "اما استون" و "جسی آیزنبرگ" و "ابیگیل برسلین" را ده سال پس از قسمت اول گرد هم آورده، مخاطبین زیر ۲۵ سال را هدف قرار خواهد داد. بعضی معتقدند که "دبل تپ" پتانسیل ثبت رکورد ۳۰ میلیون دلاری را هم دارد. قسمت اول فیلم در هفته‌ی اول اکران ۲۴.۷ میلیون دلار و در پایان ۷۵.۶ میلیون دلار فروش کرد.

براساس آخرین برآوردها، انتظار می‌رود "جوکر" (Joker) از جمعه‌ی آینده با ۸۴ میلیون دلار، پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ ماه اکتبر را بالاتر از رکورد ۸۰.۲ میلیون دلاری "ونوم" (Venom) به ثبت برساند. علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود که "مرد دو پیکره" (Gemini Man) به کارگردانی "انگ لی" و بازی "ویل اسمیت" با جذب مخاطبین سیاهپوست دو هفته‌ی آینده به فروش ۲۹ تا ۳۰ میلیون دلاری برسد. انیمیشن "خانواده‌ی آدامز" (The Addams Family) هم به دنبال فروش ۲۸ میلیون دلاری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      با هر نقشی بیاد دوست داشتنی!!!!

    • بدون نام

      خودش شیطان مجسمه، نمیخوادنقشش روبازی کنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج