جاباما
۹۱۳۷۲۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

گریزمان: در بارسا برخی از بازیکنان قدرت بیشتری دارند

«آنتوان گریژمان» با اشاره به اینکه وی برای هماهنگ شدن بیشتر با بازیکنان بارسلونا و تبدیل شدن به بهترین نسخه خود، نیاز به زمان بیشتری دارد، از مکالمه برقرار نکردن ستاره آرژانتینی با خود ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری ایرنا: «آنتوان گریژمان» با اشاره به اینکه وی برای هماهنگ شدن بیشتر با بازیکنان بارسلونا و تبدیل شدن به بهترین نسخه خود، نیاز به زمان بیشتری دارد، از مکالمه برقرار نکردن ستاره آرژانتینی با خود ابراز نارضایتی کرد.

ملی‌پوش فرانسوی و تازه‌وارد آبی‌اناری‌ها در آستانه دیدار فرداشب این تیم مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا در خصوص موضوعات مختلفی از جمله عدم هماهنگی با تیم جدید و همچنین ارتباط برقرار کردن با «لیونل مسی» صحبت کرد.

گریزمان: در بارسا برخی از بازیکنان قدرت بیشتری دارند

بازی خاص: بازی‌های لیگ قهرمانان به خودی خود خاص هستند و این بازی برای من خاص‌تر است چرا که این اولین بازی من با پیراهن بارسلونا در نیوکمپ و در این تورنمنت است؛ باید کار بزرگی کنیم و به بهترین روش ممکن پیروز میدان شویم.

غیبت ستاره‌ها: نبودن مسی، «آنسو فاتی»، «لوئیس سوارز» و «عثمان دمبله» همیشه کار را برای ما سخت‌تر می‌کند اما برای بردن باید بهترین راه را پیدا کنیم.

هماهنگی با تیم: اگرچه اعتماد به نفس دارم و احساس راحتی می‌کنم اما باید بیشتر هماهنگ شوم؛ باید پیشرفت کنم و بالاتر از آن روی حرکاتم بیشتر کار کنم؛ به دنبال حلقه گمشده‌ای هستم تا بهترین نسخه گریژمان را به نمایش بگذارم.

رابطه با مسی: او زیاد اهل حرف زدن نیست و من هم همینطور؛ بنابراین با این شرایط ارتباط برقرار کردن سخت است؛ کمی به او نزدیک شده‌ام و به طور کلی رابطه ما در مسیر درستی قرار دارد.

آیا بازیکنان بارسلونا نسبت به اتلتیکو مادرید قدرت بیشتری دارند؟ گابی و گودین کمی قدرت داشتند؛ اینجا حرف تعدادی از بازیکنان بیشتر خریدار دارد اما دستورات در نهایت از بالا (ریاست) می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جونم مسی

    • بدون نام

      کینگ مسی تو عمل کاراشو نشون میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج