جاباما
۹۱۴۲۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنج شنبه 11 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیز متولد ۱۱ مهر، تولدت مبارک. شما فردی باانرژی، آبرومند، جاه طلب، باوقار و باهئش هستید. شما سخت کوش هستید و از کارهایی که افراد برای شما انجام می دهند همیشه قدردانی می کنید؛ اما گرایش هایی که گاها به تفریط و حسادت دارید باید بررسی شود. سالی که در پیش دارید برای کسانی که تمایل به یادگیری و ارتقاء سطح خود دارند، رونق فراوانی به همراه دارد. موفقیت شما می تواند مشروط بر این باشد که به سمت موفقیت قدم بردارید. افراد بازرگان وارد راه های جدید و سودآورتری می شوند. تصمیمات و تماس های مهمی که در این مرحله برقرار می کنید، مزایای ماندگاری را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر مشکلی در سلامتی خود دارید، بهبود خواهید یافت. سرمایه گذاری هایتان بازدهی مطلوبی برای شما به همراه خواهد داشت. برای برخی از افراد، تحصیل در کشورهای خارجی یا مسافرت خارجی در پیش است. برخی سوء تفاهم ها ممکن است باعث به وجود آمدن فضای پرتنش در خانه شما شود. صبور و آرام بودن، بهترین روش برای کاهش این تنش است. برای برخی افراد، عاشقانه جدیدی در راه است. ماه های مرداد، دی و اردیبهشت، ماه های خوب و مهمی برای شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

تلاش برای پیشرفت شغلی که طی چند هفته گذشته انجام داده اید، می تواند سرانجامی برایتان داشته باشد. موفقیت و ثروت درمورد کار و شغل شما به شدت نشان داده می شود. نگرانی های مربوط به امور مالی تان از بین خواهد رفت. از طریق عقد برخی قرارداد، مزایایی نصیب شما خواهد شد. این زمان، زمانی رضایت بخش و سودآور خواهد بود. فکرهای جدی در مغز شما قرار خواهد گرفت. اما کشف اطلاعات در مورد اتفاقاتی که در گذشته افتاده است، برای سر و سامان دادن زندگی فعلی شما کافی نخواهد بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است یک سفر طولانی مدت یا جابه جایی که مدت هاست آرزوی آن را دارید، میسر شود. قبل از رفتن به آن، بهتر است به کارهایتان سر و سامان دهید. ممکن است فکرهایی که در مورد پیشرفت در کار و تجارت در ذهن شما نقش ببندد. همچنین ممکن است برای بهبود روند کاری خود، دوره های آموزشی را بگذرانید. خاطرات و عکس های مربوط به یک روز دل انگیز، هوس یک سفر را در دل شما به وجود خواهد آورد. رفتن به سواحل زیبا و گردش و گشت و گذار برای شما پیش بینی می شود. تجسم یک سفر ایده آل، اولین قدم برای شروع سفر شماست.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

تخیل و نبوغ می تواند ایده های جدیدی را برای پیشبرد خود در امور مالی و تجاری شما ایجاد کند. از طرق مختلف، اطلاعاتی دریافت خواهید کرد. قبل از هر گونه اقدامی، همه چیز را به خوبی در نظر بگیرید. به توصیه دیگران گوش دهید. هر کاری که انجام دهید، امروز نوید موفقیت و خوشبختی را نشان می دهد. ممکن است شما به عنوان یک شخص فریبنده شناخته شوید. اگر درگیر یک موضوع حساس هستید، به درون قلب خود مراجعه کرده و حقیقت را در آنجا جستجو کنید. ارسطو می گوید: دانستن، خود سرآغاز خرد است.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

رویدادهای اجتماعی، به ویژه در مواردی که ارتباطی با تجارت ندارند، می توانند مخاطبان جدید و هیجان انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد. روابطی که با شرکا دارید، باید به نفع تمام افراد باشد؛ خصوصا در شرایطی که شرکای شما دوستان و آشنایان تان باشند. روابط عاشقانه ای که شروع کرده اید، بسیار خوب پیش خواهند رفت. چیزی بسیار جالب و هیجان انگیز، برای شما اتفاق خواهد افتاد. سعی کنید انتظارات زیادی نداشته باشید. از فرصت دیدن و فهمیدن، استفاده کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

توانایی های کارآمد و عملی شما در سطح بسیار بالایی هستند. سرانجام امروز می توان به یکی از اهداف بلند مدت خود دست یابید؛ مال و ثروت خوبی نیز به دست خواهید آورد. ممکن است از تلاش های شما قدردانی شود و از شما درخواست شود تا کاری را انجام دهید. به عبارت دیگر، پیشرفت بزرگی می تواند پیش روی شما باشد. تفکر خود را ساده تر کنید. فرانک زاپا می گوید: ذهن مانند چتر نجات است؛ اگر باز نشود، کار نمی کند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

قدرت تجاری و مهارت های عملی شما می تواند باعث پیشرفت شما شود. اطلاعاتی که دریافت می کنید، می تواند در حال حاضر برای شما بسیار با ارزش باشد. با دوستان و همسایگان خود باید روابط گرم و صمیمانه ای داشته باشید. روابط عاشقانه شما نیز می تواند بهبود یابد. امشب با بیرون رفتن با افرادی که دوست دارید، کمی ذهن خود را آزاد کنید. شور و شوق شما می تواند امروز شما را شاد کند و افزایش انرژی شما می تواند باعث شود هر پروژه ای که در حال انجام هستید را به پایان برسانید. جوزف کمپبل نوشت: سعادت خود را دنبال کنید و هنگامی که فقط دیوار می بینید، جهان درهایی را به سوی شما باز خواهد کرد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

ممکن است همکاران تجاری یا شرکای آینده خود را امروز ملاقات کنید. این جلسه برای شما نوید همکاری، پاداش و ثمر بخشی برایتان خواهد داشت. حسن نیت شما می تواند امروز به کارتان بیاید. این را به خاطر داشته باشید که همیشه چیزهای مفیدی وجود دارد که می توامید برای درخشان کردن دنیای خود انجام دهید. محبت خود را به همه افراد نثار کنید و مطمئن باشید که این موضوع اهمیت خواهد داشت.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

ممکن است یک رویداد اجتماعی در محله شما، حتی شاید در خانه شما، بتواند اطلاعات عملی را به شکلی که بتوانید برای پیشرفت کار خود استفاده کنید، برایتان به ارمغان آورد. ممکن است افرادی که برایتان ارزشمند هستند را ملاقات کنید. شما احساس خوش بینی، مشتاق بودن و انگیزه داشتن خواهید داشت. سعی کنید هر چه زودتر کار خود را آغاز کنید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. در خیابان قدم بزنید و زمانی را برای شخص خود، خلوت کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

منافع تجاری شا به طور ناگهانیمی تواند به سمت بهتر شدن پیش بروند. هر مشکلی که دارید ممکن است مثل جادو ناپدید شود. چه مربوط به کار شما باشد، چه مربوط به پروژه هایی که دارید انجام می دهید و چه مربوط به زندگی شخصی خود، به صورت ناگهانی اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. باید از نظر جسمی، قوی و پرانرژی باشید. امروز خوش بینی و شور و شوق در افکار شما نفوذ خواهد کرد. امروز حس ماجراجویی در شما نفوذ خواهد کرد. اگر یاد بگیرید که افکار شما می تواند در زندگی تان نفوذ کند، از نتایج آن شوکه نخواهید شد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز از نظر روحی و جسمی، احساس خوبی خواهید داشت و ممکن است علایق تجاری و اقتصادی شما به نوبه خود به سمت بهتر شدن پیش بروند. ممکن است درگیر یک قرارداد شوید. مسائل عاشقانه شما نیز می توانند به خوبی پیش برود. امروز زمان خوبی برای تهیه برنامه های آینده و دنبال کردن سرگرمی های شماست. امروز به بدن، ذهن و روح خود یک رژیم غذایی سالم بدهید. اگر به خوبی استراحت کنید، بدن شما آمادگی بیشتری پیدا خواهد کرد. بگذارید رفتار شما ارزش های شما را منعکس کند و علاوه بر خودتان، دیگران هم از آن سود ببرند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما می توانید با کمک اشخاص مسن و کاربلدتر، بر مشکلات و دغدغه های خود غلبه کنید. توصیه های مفید باعث می شود روند کارهای شما بهتر و عملی تر از قبل شود. توانایی های عملی شما افزایش یافته اند. امروز می توانید از توانایی های خود استفاده کنید. بیان مشکلات، خود روشی برای رهایی است. مخلوط کردن عناصر، امروز تفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. به خودتان اعتقاد داشته باشید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز اطلاعاتی که به دنبال آن هستید را خواهید فهمید. ممکن است مهارت هایی که در کار و حرفه خود دارید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شانس در کنار شماست. شما ممکن است اولین کسی باشید که راه حل جدیدی برای حل مشکلی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند ارائه دهید. اما تلاش برای پیشرفت بیش از حد سریع، خیلی زود نمی تواند به نتیجه برسد. بهتر است قدری صبر کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل گردد. خوشبختانه شما قادر خواهید بود هر روز پیشرفت بیشتری داشته باشید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج