۹۱۴۲۶۸
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

باز هم می‌گویم زرینچه وظایفش را خوب انجام نمی‌دهد

استقلال با سه امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار گرفته است، جایگاهی که بدجور توی ذوق می‌زند. استقلال هنوز نتوانسته یک برد در لیگ برتر به دست آورد و آنقدر حاشیه دور و اطراف این تیم را گرفته است که انگار همه اصل ماجرا را فراموش کرده‌اند و این روز‌ها به جان هم می‌افتند، اما در این میان پیشکسوتان استقلال بخش اعظم ناکامی این تیم را به بحث مدیریتی ربط داده و معتقدند اگر مسئولان استقلال وظایف خود را درست اجرا می‌کردند این تیم با این همه مشکل روبه‌رو نبود.

ایران ورزشی: استقلال با سه امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار گرفته است، جایگاهی که بدجور توی ذوق می‌زند.
استقلال هنوز نتوانسته یک برد در لیگ برتر به دست آورد و آنقدر حاشیه دور و اطراف این تیم را گرفته است که انگار همه اصل ماجرا را فراموش کرده‌اند و این روزها به جان هم می‌افتند اما در این میان پیشکسوتان استقلال بخش اعظم ناکامی این تیم را به بحث مدیریتی ربط داده و معتقدند اگر مسئولان استقلال وظایف خود را درست اجرا می‌کردند این تیم با این همه مشکل روبه‌رو نبود.

ستار همدانی بازیکن سابق استقلال یکی از همان پیشکسوتانی است که سوءمدیریت را مشکل استقلال می‌داند و بارها به مسئولان استقلال ایراد گرفته است.

چه شد که استقلال بعد از پنج هفته سه امتیاز گرفت و در مکان چهاردهم جدول مسابقات قرار گرفته است؟

به نظرم مشکل استقلال سوء مدیریت است. پنج شش سال است که استقلال این مشکل را دارد و به شدت هواداران استقلال از این وضعیت اذیت می‌شوند. البته این تیم ثبات مدیریتی ندارد و در پی آن ثباتی برای مربی و بازیکن نیز وجود ندارد و این تیم تاکنون تغییرات زیادی داشته است.

استراماچونی وقتی به استقلال آمد با توجه به رزومه او و مربیگری در تیم اینترمیلان گفته شد که استقلال برای فصل نوزدهم مشکلی نخواهد داشت اما تا به این لحظه این مربی نتوانسته انتظارات را برآورده کند، نظر شما در این زمینه چیست؟

به هرحال آوردن استراماچونی یک بحث است و بحث کمک کردن به این مربی هم بحث دیگری است. این مربی نشان داده که استرس زیادی دارد و به دلیل فشارهایی که روی او هست تمرکزی در جریان بازی‌ها ندارد.

اینطوری این استرس را به بازیکنانش هم انتقال می‌دهد!

در یک باشگاه، یک تیم وجود دارد و یک پشتیبان تیم. تیم کادرفنی کامل است اما استقلال پشتیبان خوبی ندارد. شما نگاه کنید از ابتدا چقدر استقلال با مشکل روبه‌رو بود. دیپورت میلیچ در فرودگاه، صادر نشدن کارت مترجم در تبریز، مشکلات در بازی نفت مسجدسلیمان. تمام این مشکلات به سوء مدیریت برمی‌گردد.

نظرتان در مورد بازیکنانی که جذب شدند چیست؟ ضمن اینکه گفته می‌شود استقلال یک بزرگتر در تیم ندارد!
من هم معتقدم که استقلال فاقد بازیکن بزرگ است چون یک بزرگتر باید بازیکنان را در زمین هدایت کند و یک بزرگتر هم خارج از زمین نباید اجازه دهد که بازیکنان خط قرمزها را رد کند. وقتی می‌گویم بزرگتر داخل زمین از این موضوع صحبت می‌کنم که اگر بزرگتر تیم خوب بازیکنان را هدایت کند استقلال در دقایق پایانی گل نمی‌خورد. شما ببینید که این تیم چقدر از این موضوع تاکنون لطمه خورده است.

خیلی‌ها معتقدند که استقلال به یک مربی ایرانی نیاز دارد، نظر شما چیست؟

به هرحال حضور مربی ایرانی می‌تواند به این تیم کمک زیادی کند واسطه استراماچونی و بازیکنان باشد.
این روزها دیده می‌شود که معاون سابق استقلال بازیکنان این تیم را وارد بحث حاشیه‌ای کرده، یک روز با وریا غفوری بحث می‌کند و روز دیگر حسین حسینی، این نکته به استقلال ضربه نمی‌زند؟

من در صحبت‌هایم به این نکته اشاره کردم استقلال بزرگتر ندارد. نبود بزرگتر همین جا کارساز است که اجازه نمی‌دهد بازیکنان وارد جنگ‌های روانی که از بیرون وارد تیم می‌شود، بشوند و خط قرمزها را رد کنند.

اعتقاد بعضی از منتقدان استقلال این است که جواد زرینچه تاکنون نتوانسته در بحث سرپرستی درست عمل کند و شما هم پیش از این به این نکته اشاره کرده بودید.

با تمام احترامی که برای آقا جواد قائل هستم اما باز هم اعتقاد دارم ایشان در بحث سرپرستی نتوانسته وظایف خود را به خوبی اجرا کند. زرینچه باید تمرکزش را در این زمینه بالا ببرد و بیشتر تلاش کند تا مشکلات استقلال برطرف شود. سرپرستی کار سختی است و تاکنون سرپرست استقلال نتوانسته آن را درست اجرا کند.

پیش از این همه این نکات را مطرح کردید اما آقای زرینچه ناراحت شده بودند.
طبیعی است که ایشان ناراحت شود من که خصومتی با ایشان ندارم و اصلاً قصد تخریب آقا جواد را ندارم اما باید مشکلاتی را که با چشم می‌بینم بیان کنم.

آینده استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

من اعتقاد دارم که باید به استراماچونی تا نیم فصل فرصت بدهند. البته قطعاً باید کادر مدیریتی تقویت شود.
چطوری و با چه کسانی؟

نمی‌دانم، چون تصمیم گیرنده من نیستم اما باید در راستای سیاست باشگاه افرادی به کادر اضافه شوند تا به استقلال کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر موری

      منطورش اینه که من بیکار موندم، منو بذارید جای زرینچه

      پاسخ ها

      • فریبا و جواد

        دقیقا داره جوادو میکوبه که بگه من خوبم من هستم بقیه به درد نمیخورن

    • محمد

      خسته نباشی اینارو منم میدونم فقط مصاحبه کنید تویی سیروسه روشنه بلکه یه پست بدن فقط سهراب خوبه

    • بدون نام

      مشکل اصلی خود اتراماچونی و کاپیتان عشق شهرتمون غفوریه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تابلوه لنگی نیستی

    • بدون نام

      آقای همدانی شما که از همه ایراد میگیری، خودت اصلا در چه چیزی تمرکز داری؟ از زمین و زمان ایراد میگیری؟ خودت حتی در ایراد گرفتن هایت تمرکز نداری. خوبه حالا خودت هیچ تجربه ای در مربیگری نداری.

    • چهار فينال اسيا

      نگو زرينچه بگو ماست سون...هيج حركتي نميكنه

    • شاهرخ خان

      دوستان برترینها توی بعضی از خبراتون سوال و جوابها درست بولد نمیشن. از جمله این مطلب که پنج تا از سوالها بولد نشدن و یکی از جوابها الکی بولد شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج