جاباما
۹۱۵۵۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

والورده: رسانه‌ها در مورد رئال داستان می‌سازند

فده والورده ستاره رئال در پیروزی ۴-۲ روز گذشته برابر گرانادا در زمین بود و ثابت کرد زیدان بی‌دلیل به وی میدان نمی‌دهد.

ورزش سه: فده والورده فصل گذشته با اعتماد سانتی سولاری بود که به ترکیب اصلی رئال راه یافت و پس از بازگشت زیدان نیز جایگاه خود را حفظ کرد. پیشرفت او به قدری چشمگیر بود که در فصل جاری توانسته خود را به عنوان یک بازیکن مهم و تاثیرگذار مطرح کند. والورده روز گذشته بهترین بازی خود برای رئال را به نمایش گذاشت و پاس گل دوم تیمش را به هازارد داد.

ستاره جوان اروگوئه‌ای در پایان بازی گفت: «به خاطر کسب این پیروزی خیلی خوشحالم و معتقدم که بازی خوبی انجام دادیم. خوشحالم که در این پیروزی نقش داشتم و همیشه سعی کرده‌ام همه توانم را در زمین بگذارم. خوشبختانه از حمایت سرمربی و هم‌تیمی‌هایم برخوردارم.

زیدان از من می‌خواهد روی بازیکن مقابلم فشار بیاورم و توپگیری کنم. برابر گرانادا به خوبی پرس کردیم و به ۴ گل رسیدیم. این پیروزی ما را صدرنشین نگاه داشت.»

زجر برای کسب پیروزی: «این اتفاق نباید رخ می‌داد. ما نباید برتری ۳-۰ را با ۳-۲ عوض می‌کردیم و می‌توانستیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم. نباید برای پیروزی در برنابئو زجر بکشیم ولی خب، برای فتح لالیگا باید از سد هر مانعی گذشت.»

انتقادات و بحران در رئال: «اینها ساخته و پرداخته شما خبرنگاران است. رسانه‌ها در مورد ما داستان می‌سازند. ما به غیر از بازی با پی اس جی که باختیم و تساوی اخیر برابر بروژ، در دیگر بازی‌ها نمایش بدی ارائه نداده‌ایم. پس از هشت هفته صدرنشین لالیگا هستیم و هنوز برای صعود از گروه‌مان در لیگ قهرمانان شانس‌های زیادی داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج