جاباما
۹۱۵۸۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاهد احمدلو در «بوسان» نامزد شد

فیلم «سینما خر» به کارگردانی شاهد احمدلو به عنوان یکی از هشت نامزد جایزه «کیم جی-سئوک» ویژه استعداد‌های برتر سینمای آسیا معرفی شد.

ایسنا: جشنواره فیلم بوسان هشت فیلم از بخش "پنجره‌ای به سینمای آسیا" را به عنوان نامزدهای جایزه سالانه «کیم جی-سئوک» برگزید و فیلم ایرانی «سینما خر» به کارگردانی شاهد احمدلو نیز یکی از این فیلم‌هاست.

شاهد احمدلو در «بوسان» نامزد شد

«سینما خر» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می کند.

«جلد اصلی» به کارگردانی «ری یونگ» از هنگ‌کنگ، «باران بند آمد» به کارگردانی «ناکاگاوا ریوتارو» و «سرزمین موعود» ساخته « زاز تاکاشایا» هر دو از ژاپن، «جایی که به آن تعلق داریم» به کارگردانی «کانگدی جاتورانراسامه» از تایلند، «چرخه زندگی» ساخته «سرمد سلطان» از پاکستان، «فندق تلخ» ساخته «گورویندر سین» و «مارکت» به کارگردانی پرادیپ کوربا» هر دو از هند دیگر نامزدهای این جایزه سینمایی در جشنواره بوسان هستند.

جایزه سالانه «کیم جی-سئوک» از سال 2017 و به یاد «کیم جی-سئوک» برنامه‌ریز تاثیرگذار جشنواره بوسان راه‌اندازی شد که نقش مهمی در شناساندن استعدادهای نوظهور سینمایی در آسیا ایفا می‌کرد.

محسن مخملباف به همراه «هو مون یانگ» از کره جنوبی و «تانچیو میو» کارگردان مالزیایی، سه عضو هیات داوران جایزه «کیم جی-سئوک» هستند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان از تاریخ ۳ تا ۱۲ اکتبر (۱۱ تا ۲۰ مهر) برگزار می‌شود و امسال میزبان نمایش ۳۰۳ فیلم از ۸۵ کشور جهان است.

انتهای پیام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج