۹۱۶۴۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: یک سال است پولی از فوتبال نگرفته‌ام

هافبک شمالی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری می‌کند مشکلات مالی این تیم برطرف شود و آنها با تارتار بتواند به موفقیت‌های چند هفته اخیر خود ادامه دهند.

ورزش سه: هافبک شمالی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری می‌کند مشکلات مالی این تیم برطرف شود و آنها با تارتار بتواند به موفقیت‌های چند هفته اخیر خود ادامه دهند.

حسین ابراهیمی بعد از جدایی از سپیدرود اکنون نقش موثری در ترکیب نفت مسجدسلیمان ایفا کرده و در آخرین بازی تیمش نیز با یک پاس گل حضوری درخشان داشت.

ابراهیمی: یک سال است پولی از فوتبال نگرفته‌ام

او درباره دیدار با پیکان می‌گوید: بازی خیلی خوب و پرگلی را تجربه کردیم و در بازی خارج از خانه یک تساوی هم برای ما بد نبود اما همانطور که آقای تارتار قبل از بازی هم گفته بودند ما برای سه امتیاز این مسابقه رفته بودیم.

ابراهیمی ادامه داد: خداراشکر که توانستیم در خانه حریف برنده شویم و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. ما دو گلی که خوردیم را هم از روی غافلگیری دریافت کردیم. بعد از دو گل هم به خوبی به بازی برگشتیم و این نقطه قوت تیم ماست که مقابل صنعت نفت و استقلال و شهرخودرو هم آن را نشان دادیم.

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره پاس گلی که به حامد نورمحمدی داد گفت: این مایه افتخاری است که برای تیمم مثمرثمر باشم. مقابل استقلال هم برای حامد سانتر کردم و او گلزنی کرده بود. در این بازی هم تکرار شد و توانستیم که با برد از زمین خارج شویم که این بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی درخصوص وضعیت تیم نفت در جدول گفت: ما بازی خوبی را برنده شدیم تا در روند کار گروهی‌مان تاثیرگذار باشد. امیدواریم که باشگاه هم به وعده‌ها عمل کند تا با روحیه بهتر کار را در ادامه دنبال کنیم.

او درباره مشکلات مالی و صحبت‌های تارتار در این باره گفت: قرار بود که در شهریورماه پول به حساب بازیکنان واریز شود و بعد از آن هم مقرر شد که قبل از بازی با پیکان به تعهداتشان عمل کنند. این مسائل یک مقدار تیم ما را اذیت کرده است و آقای تارتار هم صبرشان لبریز شده است که اعلام کردند به تمرینات برنمی‌گردند.

از هوادارانمان متشکریم که در این مدت ما را تنها نگذاشتند و در بازی با پیکان هم به تهران آمده بودند؛ خوشحالیم که آنها شاهد برد در این مسابقه بودند و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که با این وجود برابر شهرخودرو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاضر خواهند شد یا خیر گفت: آنطور که گفته‌اند قرار است تا پیش از این مسابقه پول‌ها را پرداخت کنند و قول داده‌اند.

ما باید برای بازی‌ها حاضر شویم اما روحیه هم اهمیت دارد و تا الان هم با همت بازیکنان تا اینجای لیگ را پیش رفته‌ایم. من فصل گذشته در سپیدرود دریافتی نداشتم و الان هم در نفت پول نگرفته‌ام. حدود یکسالی می‌شود که پول دریافت نکرده‌ام و طبیعتا شرایط سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه پولی نگرفتی نکنه داری دزدی میکنی.هههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج