جاباما
۹۱۸۱۰۸
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو در «کامیون»

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو به مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور پیوستند.

ایلنا: مجموعه طنز «کامیون» سریال نوروزی شبکه دو سیما و دومین تجربه همکاری سید مسعود اطیابی کارگردان «تگزاس ۲» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سال با تلویزیون است که در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو در «کامیون»

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است .این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال بوده که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود... .

«کامیون» روزهای پایانی پیش‌تولید را پشت می‌گذارد و تا امروز حضور مهدی هاشمی، نسرین مقانلو و علی هاشمی در این سریال قطعی شده است.

هادی مرتضی‌زاده شرکت‌کننده برنامه «عصر جدید» نیز با این مجموعه تلویزیونی به‌ عنوان بازیگر معرفی می‌شود.

از دیگر عوامل این سریال که در نوروز ۹۹ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار۱صحنه: حمیدرضا نظیفی، دستیار۲ کارگردان: محمد داودی کیا، دستیار تهیه: کامیاب دانشپور، تدارکات: علیرضا عیسی‌نژاد، مدیر مالی: زهره میلادی، امور اداری و دفتری: آزاده ملایری، حمل و نقل: محمد فتحی فریمانی-رضا عظیم بیک، عکاس: سید حسام اطیابی و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مطهره کشاورز محمدیان و علی کشاورز اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      خیلیم عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج