جاباما
۹۱۹۳۵۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جام حذفی بدون ۳ قهرمان

جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی قربانیان بزرگی داشت و شهرخودرو، ذوب آهن و سایپا از دور رقابت‌های کنار رفتند.

ورزش سه: سه قهرمان ادوار مختلف جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها با شکست برابر حریفانشان از این رقابت ها کنار رفتند.

یحیی گل محمدی که با ذوب آهن دو قهرمانی متوالی را در جام حذفی به دست آورده بود با شهرخودرو در دو فصل اخیر نتوانسته است به فینال برسد و این بار در مرحله یک هشتم نهایی و در حالی که میزبان بود برابر تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

شهرخودرو در مرحله هشتم نهایی به تیمی بدبباز خورده بود. شاگردان تارتار نشان داده اند که در این فصل یک تیم جنگنده و خستگی ناپذیر هستند. شاید یحیی می دانست که اگر مسجد سلیمانی ها گل بخورد کار سختی برای جبران دارد اما این اتفاق در روزی که شهرخودرو آن تیم سرحال و غیرقابل مهار لیگ برتر نبود رخ داد.

احمدالجبوری در دقیقه ۶۰ گل زد و شاگردان تارتار سی دقیقه با تمام وجود از گلشان دفاع کردند تا یحیی و ستاره هایشان خیلی زودتر از حدتصور با جام حذفی خداحافظی کنند. بی تردید حذف شهرخودرو یک خبر خوشحال کننده برای تیم هایی است که ادعای قهرمانی دراین فصل از رقابت ها را دارند.

گل محمدی که در بازی مرحله یک شانزدهم در قائمشهر و برابر تیم سختکوش نساجی که در ورزشگاه وطنی شکست ناپذیربود به پیروزی رسید. او اما امروز با استفاده از قوی ترین ترکیب تیمش به دنبال یک برد خانگی و صعود به جمع هشت تیم پایانی بود اما در روزی که ذوب آهن تیمی که با او در سال های اخیر دو جام حذفی کسب کرده بود حذف شد او نیز با شهرخودرو با بازی ها وداع کرد.

جام حذفی بدون ۳ قهرمان

اما هزار و صد کیلومتر آن طرف تر و در اصفهان علیرضا منصوریان شب تلخی را در فولادشهر سپری کرد. او که با تیم نفت یک نایب قهرمانی و حضور در فینال جام حذفی را در کارنامه اش دارد در برابر مس کرمان با شکست سنگین 4 بر دو از رقابت ها کنار رفت. سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری طولانی اش قبل از این مسابقه گفته بود که مس کرمان خط حمله قدرتمندی دارد؛ او تاکید داشت که از این بازی بیشتر از بازی با استقلال و سپاهان نگران است و آنچه فکر می کرد رقم خورد.

کنار رفتن ذوب آهن به عنوان یک مدعی بالقوه در رقابت های جام حذفی نیز مثل حذف شهرخودرو رقابت و معادلات قهرمانی در جام حذفی را تحت تاثیر قرارداد. قهرمان چهار دوره رقابت ها این بار اما در حالی از جام حذفی کنار رفت که این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر نیز نتوانسته است به پیروزی برسد.

جام حذفی بدون ۳ قهرمان

دیگر قهرمانی که در این مرحله از رقابت ها توسط حریفش حذف شد ، سایپا بود. آن ها که در ۵ سال اخیر چهار بار در مرحله یک چهارم حضور داشته اند امروز در بوشهر برابر حریفش شاهین شهرداری شکست خورد و از رقابت ها کنار رفت.

شاگردان صادقی با دو گل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شدند تا تیمی دیگر با سابقه قهرمانی از رقابت ها حذف شود. این تیم در سال ۷۳ یک بار به مقام قهرمانی در این رقابت ها رسیده بود اما با شکست برابر شاهین شهرداری شانس ادامه حضور در رقابت ها را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فردا با حذف استقلال میشه ۴

    • بدون نام

      انشاالله حذف سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج