جاباما
۹۲۲۴۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امباپه در لیست خرید یوونتوس

باشگاه یوونتوس نسبت به جذب ستاره جوان تیم فوتبال پار‌ی‌سن‌ژرمن علاقه‌مند است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس وضعیت کیلیان امباپه را زیرنظر دارد و شرایط برای جذب ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را سبک و سنگین می‌کند. طبق این گزارش اما این انتقال مجموعاً (مبلغی که باید به پاری‌سن‌ژرمن بپردازد و دستمزد این بازیکن) ۳۸۰ میلیون یورو برای این باشگاه ایتالیایی آب خواهد خورد.

باشگاه یوونتوس که در دو تابستان اخیر موفق به جذب بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو با ۱۱۲ میلیون یورو و ماتیس دلیخت با ۷۵ میلیون یورو شده است، اکنون نظرش را معطوف به جذب این مهاجم ۲۰ ساله کرده است. یووونتوس برای اینکه این انتقال را عملی کند، ممکن است پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی‌اش را هم وارد این معامله کند. در تابستان اخیر هم بحث پیوستن دیبالا به PSG مطرح بود اما در نهایت او در یووه ماندنی شد.

امباپه که تا سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، همچنین مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و گفته می‌شود این باشگاه اسپانیایی قصد دارد از سرد شدن رابطه این بازیکن با توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌‌ژرمن نهایت استفاده را ببرد و او را برای پیوستن به جمع سفیدپوشان مادریدی متقاعد کند.

امباپه که با تیم ملی فرانسه، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را هم تجربه کرده از سال ۲۰۱۷ که از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در ۹۵ بازی از رقابت‌های مختلف ۶۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج