اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۳۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جولان مرگ در جاده های ایران!

پیکار نابرابر انسانها و خودروها در جریان تصادفات رانندگی در جاده های کشورمان همچنان ادامه دارد که حاصل آن در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۱۴ هزار و ۳۷۵ پیکر بی جان و ۲۵۳ هزار و ۶۲۴ مجروح و مصدوم بوده است.

خبرگزاری مهر: پیکار نابرابر انسانها و خودروها در جریان تصادفات رانندگی در جاده های کشورمان همچنان ادامه دارد که حاصل آن در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۱۴ هزار و ۳۷۵ پیکر بی جان و ۲۵۳ هزار و ۶۲۴ مجروح و مصدوم بوده است.

شهرام جباری زادگان کارشناس برنامه ریزی شهری اعلام كرد: از اول فروردین تا آخر آذر به طور متوسط هر ۲۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه یک نفر در تصادفات رانندگی در جاده های کشورمان کشته شده اند و در هر یک دقیقه و ۳۴ ثانیه نیز یک نفر آسیب دیده اند.

وي با اشاره به اینکه هر روز در تصادفات کشورمان ۵۲ نفر کشته و ۹۱۹ نفر مجروح و مصدوم می¬شوند، افزود: از مجموع کشته شدگان، سهم مردان ۱۱ هزار و ۶۹ نفر (۷۷ درصد) و سهم زنان ۳ هزار و ۳۰۶ نفر (۲۳ درصد) بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کشته ها و مجروحان و مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی کشورمان از جمعیت بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است، اظهار کرد: افرادی که در نُه ماهه نخست سال جاری بر اثر تصادفات رانندگی در کشورمان کشته شده یا آسیب دیده اند، معادل جمعیت کشورهایی همچون مالدیو، ایسلند و باربادوس است.

جباری زادگان با تأکید بر این که خوشبختانه رقم کشته های ناشی از تصادفات رانندگی کشور در سال گذشته کاهش محسوسی دارد، تصریح کرد: البته این کاهش تلفات در تهران نسبت به سال های گذشته شتاب بیشتری از میانگین کشور داشته است.

این کارشناس مسائل شهری در پایان با اعلام اینکه آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در تهران طی سال های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته، خاطرنشان کرد: این مهم متأثر از فعالیت های شبانه روزی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت شهری تهران در زمینه ایمن سازی و هوشمندسازی ترافیک بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج