۹۲۵۲۲۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

بهترین نقش‌های سینما با پول به بازیگران می‌رسد

بازیگر سریال «روز‌های بیقراری» گفت: امروز اگر پول داشته باشید بهترین نقش‌ها در سینما به شما می‌رسد، از طرفی رابطه، دوستی و لابی نقش‌ها را به بازیگران می‌دهد، وقتی جیبت خالی باشد سینما هم برای شما نقشی نخواهد داشت.

میزان: فخرالدین صدیق شریف ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چند پروژه به من پیشنهاد شده، اما در حال بررسی آن‌ها بوده و هنوز هیچکدام را قبول نکرده ام، بیشتر مشغول استراحت و مطالعه بوده و ترجیح می‌دهم به جای پر کار بودن کم، اما خوب بازی کنم.

بهترین نقش‌های سینما با پول به بازیگران می‌رسد

وی در همین راستا ادامه داد: آخرین بار در سریال عروس تاریکی حضور داشتم که خوشبختانه از سوی مردم با استقبال روبرو شد و به شخصه از حضور در آن راضی هستم، بعد از عروس تاریکی و همچنین روز‌های بیقراری ۲ پروژه‌ای را نپذیرفتم.

بازیگر سریال «ولایت عشق» دلیل غیبت خود در سینما را اینگونه شرح داد: من در سینما غیبت نکرده ام، در سینما کمرنگ و کم کار شده ام، زیرا پیشنهادی نیست، برخی پیشنهادات هم آنقدر کوتاه و کوچک هستند که نمی‌خواهم کارنامه کاری خود را با حضور در آن‌ها خراب کنم.

بهترین نقش‌های سینما با پول به بازیگران می‌رسد

وی در همین ارتباط تاکید کرد: برای شخص من اندازه و متراژ نقش مهم نیست، اما وقتی هست که به شما نقشی کوچک، اما تاثیرگذار و سخت پیشنهاد می‌شود که آن جریانش متفاوت است، من این نوع نقش‌ها را دوست دارم، اما وقتی نقش در حد رفت و آمد جلوی دوربین بوده و مرا به هیچ چالشی نمی‌اندازد چرا باید آن را قبول کنم.

بازیگر سریال «روز‌های بیقراری» وضعیت سینما را ناامید کننده خواند و افزود: امروز اگر پول داشته باشید بهترین نقش‌ها در سینما به شما می‌رسد، از طرفی رابطه، دوستی و لابی نقش‌ها را به بازیگران می‌دهد، وقتی جیبت خالی باشد سینما هم برای شما نقشی نخواهد داشت.

صدیق شریف سینما را محدود به عده‌ای خاص خواند و خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به خوبی مشخص است که تنها عده‌ای خاص در سینمای امروز فعالیت می‌کنند و به همین دلیل نقش به میانسالان و پیشکسوتان نمی‌رسد، مطمئن باشید هیچ بازیگری دوست ندارد کم کار باشد و این اتفاق به وی تحمیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب کلاهگیسی اصلا معلوم نیست کچل بود:!!!

    • جواد مقدم

      متاسفم که کار سینمای ما به اینجا کشیده است ، فکر کنم در همه جای دنیا این کار رواج داشته باشد ! شاید اگر وضعیت اقتصادی بهتر شود این عمل غیر حرفه ای هم کمتر شود .

    • بدون نام

      بنده خدا هیت علمی دانشگاه هم بخواهی بشوی باید به افراد پر نفوذ پولیا کادو سنگین بدهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج