جاباما
۹۲۸۷۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آنری: قیمت په‌په را فراموش کنید، او زمان می‌خواهد

تیری آنری، اسطوره آرسنال از هواداران این تیم خواست قیمت بالای نیکلاس په‌په را فراموش کرده و متوجه باشند که ناکامی او بازتابی از وضعیت نابسامان فعلی آرسنال است.

ورزش سه: با شدت گرفتن انتقادات از نیکلاس په‌په، ستاره جدید آرسنال و متهم کردن او به اینکه کیفیتی در حد قیمت بالای پرداخت شده برای خریدش را ندارد، تیری آنری اسطوره این باشگاه از هواداران آرسنال خواست قیمت بالای نیکلاس په‌په را فراموش کرده و در عوض از این مهاجم تیم‌شان حمایت کنند.

په‌په که ملی‌پوش ساحل عاجی است فصل گذشته به لطف ۲۲ گلی که برای باشگاه لیل به ثمر رسانده بود یکی از پرخواهان‌ترین استعدادهای اروپا بود. ولی او بعد از آنکه با قراردادی ۹۳ میلیون دلاری راهی آرسنال شده در فصل جاری نتوانسته انتظارات را از خود برآورده کند و به همین علت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

آنری: قیمت په‌په را فراموش کنید، او زمان می‌خواهد

تیری آنری، اسطوره آرسنال و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه از په‌په حمایت کرده و می‌گوید به او باید فرصت داده شود تا خودش را نشان دهد. آنری در گفتگو با یاهو اسپورتز در این باره گفت:" مردم باید قیمت او را فراموش کنند. په‌په که خودش نخواسته برای انتقالش به آرسنال آن قیمت پرداخت شود. وارد شدن به یک تیم جدید و سازگار شدن با یک سبک بازی جدید همیشه ساده نیست. همینطور که می‌دانیم لیگ برتر با لیگ فرانسه فرق دارد و برای سازگار شدن په‌په باید به او زمان داده شود".

آنری در ادامه گفت:" بازیکنی که با قیمت بالا به یک تیم جدید وارد می‌شود باید این را بداند که درباره‌اش حرف و حدیثهای زیادی درست خواهد شد و دائم هدف گرفته خواهد شد. ولی او باید به این حرفها گوش ندهد و خودش را نشان دهد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج