جاباما
۹۲۹۵۹۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خبر خوش مهدی یراحی برای هوادارانش

کنسرت مهدی یراحی امشب دومین اجرای خود را در سالن همایش ایرانیان پشت سر گذاشت و در این کنسرت مهدی یراحی اطلاعاتی از آلبوم جدیدش را در اختیار مخاطبان قرار داد.

خبرآنلاین: مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ، که پنجشنبه ۲۳ آبان در شب تولد ۳۸ سالگی‌اش و جمعه ۲۴ آبان در سالن همایش ایرانیان کنسرتی را روی صحنه برد، خبر از انتشار آلبوم عربی داد که مدتی در حال آماده سازی آن بودند و اکنون آماده شده است و به زودی منتشر خواهد شد.

در ابتدای برنامه پس از اجرای یک آهنگ، هواداران به مناسبت جشن تولد یراحی که روز گذشته(پنجشنبه ۲۳ آبان) برگزار شد، برای او آهنگ تولدت مبارک را خواندند و نوازندگان گروه نیز با نواختن این موسیقی از این کار استقبال کردند.

خبر خوش مهدی یراحی برای هوادارانش

پس از آن یراحی به اجرای قطعات «تلقین»، «صورتک»، «عطر تو»، «زمستون»، «بی‌دفاع»، «چشم تو»، «مثل مجسمه»، «پاییز»، «از خودت خبر بیار»، «همیشه بامن باش»، «سال درد» و «نگو نگفتی» پرداخت.

یراحی بعضی از این قطعات مانند «سال درد» و «نگو نگفتی» را همراه با نواختن گیتار خواند و در ابتدای اجرا هم گفت: «من چیز زیادی از گیتار نمی‌دانم.» و بعد از آن شروع به نواختن کرد.

این خواننده جوان موسیقی پاپ بعد از اجرای قطعه «بی‌دفاع» که قسمتی از آن را تغییر داده بود، گفت: «یکی از ترانه‌سرایان برای اجرای این قطعات از من انتقاد کرد که چرا همزمان با اینکه قطعات اجتماعی می‌خوانم، قطعات شاد هم تولید می‌کنم و زمانی که قطعات شاد را می‌خوانم چهره‌ام بسیار جدی است؟ من هم در جواب او پاسخ دادم که باب مارلی خواننده‌ای بود که در آثارش هم قطعات اجتماعی وجود داشت و هم قطعات اکت‌دار و رمانتیک.»

یراحی ادامه داد: «البته می‌دانم فردا یکسری از افراد می‌نویسند مهدی یراحی خودش را باب مارلی می‌داند اما به نظر من مهم این است که آدم خودش باشد و آن چیزی باشد که دوست دارد.»

خواننده قطعه «نفس»، در ادامه این کنسرت به اجرای این قطعه و قطعات «منو رها کن»، «هوای تو»، «آخرین اسیر» و «انفرادی» پرداخت.

در ادامه یراحی قطعات «بیست و یک روز بعد»، «غزال»، «من علمک»، «برای تو» و قطعه «طلوع ‌کن» که دو روز قبل از این کنسرت منتشر شده بود را اجرا کرد.

نوازندگانی که در این کنسرت یراحی را همراهی کردند، عبارت بودند از نوازنده گیتاربیس حامد حمیدزاده، درامز مجید رضاپور، تنظیم‌کننده قطعات کنسرت‌ عظیم روحانی، پرکاشن دانیال دانشور و سرپرست گروه و گیتار الکتریک علی افلاطونی.

این کنسرت همزمان با سالگرد انتشار اولین ترانه با نام «سرسام» از آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» برگزار شد و به همین مناسبت یراحی حدود ۴۰ تا از آهنگ‌های خود را خواند.

او در آخر پس از خواندن قطعه «امپراطور» خبر از آماده شدن آلبوم عربی خود داد که قرار است به زودی منتشر شود.

مهسا بهادری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      همچین نوشته خبر خوش، فکر کردم میخواد چی بگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج