۹۳۰۰۷۰
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

رضاوند: به خاطر استرا، سرمان را جلوی توپ می‌گذاریم

آرش رضاوند بازیکن بااخلاق استقلال در رابطه با شرایط اخیر تیمشان و دلایل پیروزی پر گلشان با ما حرف زد.

ایران ورزشی: آرش رضاوند بازیکن بااخلاق استقلال در رابطه با شرایط اخیر تیمشان و دلایل پیروزی پر گلشان با ما حرف زد. بازیکن استقلال در ادامه از رابطه بسیار نزدیکشان با استراماچونی و آخرین وضعیت مالی تیمشان بعد از حرف و حدیث‌هایی که در رابطه با مشکلات مالی باشگاه استقلال وجود داشت با ایران ورزشی حرف زد و به سؤالات خبرنگار ایران ورزشی پاسخ داد.

تیمتان بعد از نتایج ناموفق نتایج خوبی گرفت و به یکباره متحول شد. چطور تغییر رویه دادید و کلی شرایطتان متحول شد؟

در ابتدای فصل به دلیل تغییرات زیادی که داشتیم خیلی هماهنگ نبودیم به همین دلیل ناکامی‌هایی داشتیم و در نتیجه‌گیری چندان موفق نبودیم اما هر چه گذشت شرایط‌مان بهتر شد و موجب شد تا در بازی‌های اخیرمان خیلی خوب کار کنیم و نتایج عالی کسب کنیم. مشخص بود با توجه به کادر فنی و بازیکنان و هوادارانی که مانند کوه پشت سر تیممان هستند بهتر می‌شویم و خدا را شکر که با چند پیروزی پرگل تا حدودی موفق شدیم از خجالت هوادارانمان درآییم و آنها را نسبت به تیم محبوبشان امیدوار نگه داریم.

در حال حاضر هم شرایط روحی‌مان بعد از بردهایی که کسب کردیم خیلی خوب شده و همه امیدواریم که بازی به بازی بهتر کار کنیم و شرایط فنی تیممان را ارتقا دهیم؛ نکته‌ای که با برنامه‌ریزی خوب استرا و سایر اعضای کادر فنی و زحمت خودمان حتماً ادامه پیدا خواهد کرد.

در بازی‌های قبلی‌تان با چند گل حریفتان را بدرقه کرده و شکست دادید. در بازی بعدی‌تان هم این رویه را ادامه خواهید داد؟

دو هفته تعطیلی لیگ موجب شد تا کمی از شرایط ایده‌آل‌مان دور شویم اما ما خیلی سخت در تمرینات تلاش کردیم و با انجام بازی‌های دوستانه سعی کردیم شرایط‌مان را به بهترین شکل ممکن و با آمادگی بالا حفظ کنیم، در این بین برای ما نکته مهم پیروزی و کسب سه امتیاز است. همگی به ارزش بازی‌ها و جمع کردن امتیازها در ابتدای فصل واقف هستیم به همین دلیل حتماً از این به بعد هم تلاش می‌کنیم تا دیگر امتیازی را راحت از دست ندهیم و به روند بردهایمان ادامه دهیم. در بازی‌مان با نساجی هم بیشتر به برد فکر می‌کنیم تا چند گل زدن.

اما بازی در ورزشگاه شهید وطنی با نساجی که در شهر خودش هواداران زیادی دارد چندان راحت نیست.

من دوستان خیلی خوبی در نساجی نظیر علی شجاعی، حامد شیری، رضا علیاری و حتی کفشگری دارم که البته مهرداد خیلی در تیمش بازی نمی‌کند. با هیچ‌کدام از آنها هم کری ندارم اما بازی‌های نساجی را نگاه کردم و آنها را زیر نظر داشتم؛ تیمی که در چند بازی ابتدای فصلش خوب نتیجه گرفت اما در بازی‌های آخرش چندان نتایج خوبی نگرفته است. با این وجود ما خوب می‌دانیم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

از همین رو ما با تمام وجود و قدرت تمام به مصاف تیم نساجی می‌رویم تا بردی دیگر کسب کنیم. وجود تماشاگر زیاد هم اتفاقاً به کیفیت و هیجان بازی کمک می‌کند تا بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم و با شور و اشتیاق بیشتری برای برد و پیروزی‌مان تلاش کنیم.

نکته دیگر به برنامه سخت‌تان در بازی‌های پلی‌آف آسیا باز می‌گردد که باید دو بازی سخت را ببرید تا به مرحله گروهی برسید. خصوصاً بازی با الریان در دومین بازی‌تان در خانه‌اش که خیلی سخت و دشوار خواهد بود. نگران این رویارویی و نرسیدن به مرحله گروهی نیستید؟

دو بازی سخت داریم اما ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چون برای موفقیت در همه جام‌ها حساب باز کرده‌ایم و برای تحقق اهدافمان و خوشحال کردن هوادارانمان با تمام وجود می‌جنگیم تا به خواسته‌هایمان جامه عمل بپوشانیم.

در بازی تدارکاتی‌تان مقابل سرخ‌پوشان با نتیجه نزدیک سه بر دو حریفتان را شکست دادید در حالی که حریفتان دو پنالتی را هم در بازی از دست داد. این نکته برای تیمتان ناامیدکننده و بازدارنده نیست؟!

در این بازی به صلاحدید سرمربی‌مان با دو ترکیب مختلف بازی کردیم. بالاخره در بازی تدارکاتی و دوستانه هم مربی مسائل دیگری جز نتیجه را مدنظر قرار می‌دهد به همین دلیل ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا خواسته‌های کادر فنی‌مان را اجرا کنیم. بازی تدارکاتی برگزار شده را هم دیداری مفید برای تیممان می‌دانم و فکر می‌کنم کادر فنی‌مان هم به خواسته‌هایشان از بازی تدارکاتی برگزار شده رسیدند.

خیلی حضور ثابتی در استقلال نداشتی. این موضوع کمی اذیتت نمی‌کند؟

من بازیکن تیم هستم و نمی‌توانم در مورد تعداد دقایق بازی‌ام نظر بدهم چون بالاخره بازی هر بازیکنی به نظر سرمربی تیم و سایر اعضای کادر فنی تیمش بستگی دارد. با این وجود من به جز دو سه بازی در دیگر بازی‌های تیمم حضور داشتم و بازی کردم و در هر بازی هم که به میدان رفتم نهایت تلاشم را انجام دادم و به عنوان بازیکنی حرفه‌ای اعتراضی به تعداد دقایق بازی‌ام ندارم و گفتم تمام تلاشم را چه یک دقیقه و چه نود دقیقه باشد، برای سربلندی و موفقیت تیمم انجام می‌دهم.

از اولتیماتوم استرا به مسئولان باشگاه‌تان که گفته بود اگر دو هفته دیگر پول به تیم تزریق نشود از استقلال جدا می‌شود و ... چه خبر؟

من در این رابطه نمی‌توانم حرفی بزنم چون بالاخره سرمربی تیم به صلاحدید خودشان حرف زدند اما شنیدم که امروز باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را می‌پردازد و شرایط بهتر می‌شود.

بازیکنان استقلال با سرمربی تیم رابطه نزدیکی دارند؟

ما یک تیم هستیم و همه با هم یک هدف داریم به همین دلیل با استراماچونی و اعضای کادر فنی‌مان رابطه خیلی خوب و نزدیکی داریم و برای سرمربی تیممان، هوادارانمان و پیروز شدن تیممان سرمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم و از جانمان مایه می‌گذاریم تا موفق شویم و بهترین شرایط را برای استقلال رقم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی ام

      استرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاه استرا......

      • kordook

        استرا جمع استر به معنی چهار پاس
        یعنی چهارپایان

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      استرا عشقه

    • بدون نام

      جای دیگه ات رو نزاری ، سرا عیب نداره.

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        اون شمایید که از جاهای دیگتون استفاده میکنید لنگی خبیث

    • بدون نام

      دمت گرم ان شاالله با شما آرش تاجی واسترا لیگ قهرمانان قهرمان بشیم به امید خدا حسبنا الله نعم الوکیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج