جاباما
۹۳۱۸۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افت شدید مخاطب

شرایط برای تئاتری‌ها سخت شده است

کارگردان نمایش «غارنشینان» که این روز‌ها در تماشاخانه هامون اجرا می‌شود، اظهار کرد شرایط پیش آمده به‌دنبال ناآرامی‌ها، لطمه زیادی به اجرای این اثر نمایشی و نمایش‌های دیگر زده است.

مهر: مهدی محبعلی کارگردان نمایش «غارنشینان» که از ۲۰ آبان اجرای عمومی خود را در تماشاخانه هامون آغاز کرده است، درباره وضعیت مخاطبان این اثر نمایشی گفت: وقتی نمایش «غارنشینان» را روی صحنه بردیم هر شب حداقل ۸۰ درصد سالن را مخاطبان و تماشاگران به خود اختصاص داده بودند و نمایش با تعداد مخاطبان قابل قبولی اجرا می‌شد، اما طی چند روز اخیر این وضعیت تغییر کرده و با افت شدید مخاطب مواجه شده‌ایم.

شرایط برای تئاتری‌ها سخت شده است

وی با اشاره به اینکه «غارنشینان» تا ۶ آذر روی صحنه است، تأکید کرد: در شرایط فعلی هم گروه‌های نمایشی و هم سالن‌های خصوصی ضرر زیادی داشته‌اند و باید فکری به حال این گروه‌ها و سالن‌ها بشود.

محبعلی با بیان اینکه خوشبختانه مدیریت تماشاخانه هامون طی چند روز اخیر به گروه کمک‌هایی داشتند، یادآور شد: موضوع مهم برای من این است که یک اثر نمایشی تولید می‌شود تا توسط مخاطب دیده شود. متأسفانه در حال حاضر زحمات و تلاش‌های گروه به دلیل شرایط موجود دیده نمی‌شود.

کارگردان نمایش «غارنشینان» تصریح کرد: من صرفاً نگران خودم نیستم، همزمان دوستان دیگری هم در سالن‌های تئاتری نمایش‌هایی را روی صحنه دارند که آن‌ها هم با شرایط موجود متضرر شده‌اند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم رسانه‌ها در این شرایط حمایت بیشتری از تئاتر داشته باشند تا مخاطبان از طریق رسانه‌ها در جریان اجراهای نمایشی قرار بگیرند.

محمدرضا حسن‌زاده، رزا خلیلی، کیوان کاوند، شیوا رضایی، لیلی مهدوی، علی هدایتی، امیرصمصام طهماسبی، امیر جلیلی و علیرضا عبدالله‌زاده بازیگران نمایش «غارنشینان» به تهیه‌کنندگی امیرموسی کاظمی هستند. «غارنشینان» نوشته ویلیام سارویان است که ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج