۹۳۲۱۲۳
۱۲۴ نظر
۵۰۰۹
۱۲۴ نظر
۵۰۰۹
پ

محسن رضایی: شاید دلار ۲۵هزار تومان هم بشود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در امر دفاع پیشرفت‌های ایران خارق العاده بوده اما در بحث پیشرفت اقتصادی و عدالت به این حکمرانی مطلوب نرسیده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که عصر امروز ( شنبه دوم آذر) در محل این تشکل برگزار شد، طی سخنانی گفت: از اول انقلاب تاکنون همه دولت مردان ایران تلاش کردند در اقتصاد کاری انجام دهند مخصوصا در این دو دهه اخیر تمامی توجهات قوای مختلف به اقتصاد بوده ولی هنوز به یک راهکار که به آینده آن امیدوار باشیم نرسیده‌ایم.

وی افزود: اقداماتی از جمله خصوصی سازی گرفته تا دادن یارانه و یا تاسیس بانکهای خصوصی در این سالها انجام شده ولی به نظر می‌رسد که باید کاری بنیادی در این حوزه انجام شود و نمی‌توان این مشکل اساسی را به اشخاص نسبت داد.

رضایی تصریح کرد: تمامی اشخاص و گروه‌های سیاسی که در این سالها آمده‌اند و رفتند با مسائل مشترکی از جمله بیکاری، نوسان نرخ تورم درگیر بوده‌اند .همچنین به طور مثال در تمامی دولت‌ها در دوره دوم آنها بدون استثنا نرخ ارز دو برابر شده است که اگر این روند ادامه پیدا کند کسی نمی‌تواند تضمین کند که در دوره دوم دولت آینده دلار به ۲۵ هزار تومان نرسد. بنابراین باید اقدامات بنیادی در اقتصاد صورت گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در سه سال آینده نقدینگی کشور تقریبا دو برابر خواهد شد که اگر تولید به همین مقدار رشد کند این نقدینگی ایراد ندارد ولی اگر تولید به همان میزان رشد نکند این نقدینگی در صنعت، کشاورزی، ارز، طلا و مسکن سرریز می‌کند و کسانی که از این دارایی‌ها محروم هستند بار دیگر دچار شوک می‌شوند. بنابراین باید کار جدی برای اقتصاد صورت گیرد.

وی گفت: این که اصلاح طلبان و اصولگرایان گفتگوی ملی براه بیندازند ولی در انتهای این گفتگوها مشکل جدی اقتصاد کشور حل نشود نتیجه‌ای برای مردم نخواهد داشت‌.

رضایی گفت: ایران در تاریخ خود همواره درگیر چالش های بزرگی بوده و در این دهه های اخیر به طور مرتب هر ۱۰ سال یک حادثه بزرگ برای کشور رخ داده است. از سال ۶۸ گرفته است که با رحلت امام حادثه بزرگی برای کشور رخ داد تا سال ۷۸ و ۸۸ و سال جاری که کشور با چالش‌های بزرگی دست و پنجه نرم کرده است.

دبیر محمع تشخیص مصلخت نظام با بیان اینکه دو عامل جدی در این چالش‌ها تاثیر داشته، گفت: یکی اختلاف نخبگانی و دیگری دخالت خارجی که در بحث اول از آنجا که در این ۱۰۰ سال گذشته ایرانی‌ها بیدار شدند و به دنبال پیشرفت بوده‌اند همواره دو اندیشه اسلام گرایی و تکنوکراسی و غرب گرایی نقش داشته است و عامل دیگر دخالت خارجی و در راس آنها آمریکا که نقش زیادی در تحولات کشور داشته است.

وی افزود: عمده چالش‌ها از جمله چالش پیشرفت از زمان عباس میرزا و پس از دوره پهلوی و پس از انقلاب نیز به نحو دیگر دنبال شده است. چالش‌های دیگر چالش آزادی، عدالت، فرهنگ دینی و سیاسی، استقلال و چالش ژئوپلیتیک است که از چالش‌های مهم در کشور ما است وضعیت کلی سرزمین ما را تحت شعاع خود قرار داده است.

رضایی گفت: این چالشها هرچه عمیق تر شود مسیر پیشرفت ما را نسبت به کشورهای دیگر هم هزینه سازتر می‌کند هم طولانی تر. بنابراین مدیریت چالش‌ها از مهمترین مسائل پیش روی ما بوده و خواهد بود.

وی در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب چالش آزادی، استقلال و حکمرانی ساماندهی شد ولی مسئله عدالت و پیشرفت هم چنان مورد بحث قرار دارد. در امر دفاع پیشرفت‌های ایران خارق العاده بوده و در بعد سیاست به قول دشمنان ما، ایران دارای مقتدرترین رهبر عالی است. ما توانستیم حکمرانی سیاسی دفاعی امنیتی را به مقدار زیادی حل کرده و یکی از چالش‌های تاریخی خود را حل و فصل کردیم. نکته جالب این است که چالش‌های ذکر شده بر گرفته از نظر انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه بوده و توانسته مسئله انتخابات، حکمرانی دفاع، امنیت و آزادی را حل کند اما در بحث پیشرفت اقتصادی و عدالت به این حکمرانی مطلوب نرسیده‌ایم.

محسن رضایی: شاید دلار ۲۵هزار تومان هم بشود

رضایی خاطرنشان کرد: در رابطه با پیشرفت اقتصادی در کشورهای دیگر دنیا اولین موضوعی که به ذهن می‌رسد این پاست که ما نمی‌توانیم پیشرفت‌های آنها را کپی کنیم چون جامعه مدنی در کشور ما جواب نمی‌دهد اما در کشورهایی که هم اکنون اعتراضات به نظام سرمایه داری وجود دارد از جمله فرانسه و ۱۰ سال قبل در جنبش وال استریت در آمریکا مسئله سرمایه داری با چالش جدی روبرو شده است‌.

وی یادآور شد: امروز لیبرالیزم و دموکراسی در آمریکا رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. آقای مکرون اخیرا گفته بود اگر ما منطق تحولات جهان اطراف خود را نفهمیم اروپا با فروپاشی روبرو خواهد شد بنابراین وقتی ما برای مسئله استقلال و امنیت خود با راهکار مردم سالاری دینی و حکمرانی ولایت فقیه موفق بودیم باید با همین نگاه، اقتصاد کشور را سر و سامان دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همان طور که ولایت فقیه به چالش‌های سیاسی سامان داد و در این ۴ دهه اخیر هیچ توطئه خارجی نتوانست پایه‌های سیاسی کشور را متزلزل کند باید در حوزه اقتصادی نیز به این دستاورد برسیم.

وی گفت: تشکیل ایالت‌های اقتصادی بدون دخالت مستقیم و تاثیرگذار سیاست و مسائل سیاسی می‌تواند یکی از راهکارها مناسب برای حل مشکلات اقتصادی کشور باشد. این ایالت‌های اقتصادی می‌توانند با اختیار دادن به شهرها و استانها در حوزه اقتصادی ظرفیت‌های بومی کشور را شکوفا کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کشور ما اقتصاد مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد و الگوی مردم داری ما نیز ایالت‌های اقتصادی باشد تا همانند عرصه امنیتی و دفاعی به موفق در عرصه اقتصادی نیز برسیم. بنابراین بنده طرفدار آزادی اقتصادی هستیم ولی اقتصاد آزاد را یک سم مهلک می‌دانم. اقتصاد لیبرال در یک جمله یعنی صبح تا شب منتظر باشی که درهای سرمایه گذاری خارجی یا فناوری به روی کشور باز شود.

رضایی تاکید کرد: اگر بخواهیم اعتماد به نفسی که در برقراری امنیت و مسائل دفاعی به دست آورده‌ایم را در حوزه اقتصادی نیز نهادینه کنیم باید ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف کشور را به شکوفایی برسانیم و شهرهای مختلف کشور را به رقابت مثبت اقتصادی با یکدیگر ترغیب کنیم. این مسئله یکی از اصول شاخص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه بدون این اقدام، تعویض دولت‌ها و مجالس نمی‌تواند تاثیری چندانی در امور اقتصادی کشور ایجاد کند، گفت: علت اینکه ما رویه پیاده شده در امور دفاعی و نظامی خود را رویه مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی می‌دانیم این است که در این حوزه‌ها امروز به استقلال کافی رسیده‌ایم.

رضایی افزود: حکمرانی اقتصاد دو بعد اصلی دارد، یکی رهبری اقتصادی و دیگری مدیریت اقتصادی که قطعا نمی‌توان این دو اصل را از یکدیگر تفکیک کرد و نمی‌شود بین رهبری اقتصادی و مدیریت اقتصادی اختلاف ایجاد شود چراکه در صورت از بین رفتن هماهنگی میان این دو هزینه و زمان تحقق پیشرفت اقتصادی افزایش می‌یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: تغییرات سیاسی باید از اقتصاد جدا شود و اجازه ندهیم که با تغییرات در دولت و مجلس تغییرات بنیادین در روند اقتصادی کشور ایجاد شود. البته شرط تحقق این رویه حرکت بر مسیر ولایت فقیه به عنوان راهبر اصلی کشور است.

رضایی در پایان گفت: علت اختلاف برداشت در برخی مسائل از جمله نظر برخی سیاسیون درباره اینکه می‌گویند برخی اقدامات مجمع تشخیص به گونه‌ای است که گویی نهاد قانون گذاری جدید ایجاد شده این است که آن هماهنگی که در حوزه سیاسی امنیتی دفاعی کشور وجود داشته و موجب اقتدار کنونی کشور در این حوزه‌ها شده در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضایی

      گفتاردرمانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار تا ۳۵ بالا میره و بعد روی ۲۵ تثبیتش میکنند

      • بی نام

        اگه تعدادی ازنیروهای آمریکایی رواسیربکنیم وبعدبرای آزادکردنشون درخواست چندین میلیارددلارازدولت آمریکا بکنیم چطور

    • ایرانی

      خدایا خدایا خدایا
      فقط امیدم به خداست
      خودش به داد بی سرپرستا و مریضا برسه

    • $$$$$$$$$$

      روحانی چنان گندی زده که در پایان دولت او‌حتی یک دلار هم در ایران یافت نمیشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیا رای دادن بهش و کیا یقه واسش دریدن

    • Parsa

      دلار ۲۵ تومن شد من خودم با پای پیاده فرار میکنم و میرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی پول نداریم مهاجرت کنیم با این قیمت یورو و دلار

    • بدون نام

      به به هر دم از این باغ بری میرسد

    • چنگیز

      مشکل ما دراین مملکت ندادن کار به شخص کاربلد است خود اقای رضایی بااین مرتبه ودبیری تشخیص مصلحت دوره کارشناسی ارشد ودکترا راازکدام دانشگاه گرفته اند
      البته اگرمدرکی داشته باشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای محسن رضایی شواهد نشان میدهد راهکارهای زیادی را امتحان کردید ولی هیچ کدام شبیه راهکار واقعی و جدی نبودند
      آیا در بکارگیری افراد مورد اعتماد در نهاد های مالی و مدیران و وزیران و نماینده ها و شهر داران و شوراها وزیر مجموعه های آنان دقت کردید ؟ بگذریم کوتاهی های شما از شمارش خارج شده . بهتر اینکه خفقان بگیریم و خدا را شاهد و نظاره گر قرار بدهیم

    • نام

      بیچاره مردم بدبخت

    • بدون نام

      وقتی مردم مجبور میشن بجای انتخاب بین خوب و عالی ، بین بد و بدتر انتخاب کنن اوضاع بدتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجبورتون نکردند
        خودتون خوشتون میاد

    • بدون نام

      برو بالا!!!!
      در بی عرضگی مدیریتی می تونه خیلی بالاتر هم بره!

    • بدون نام

      در مملکتی که دکتر اقتصادش تو باشی دلار 59 هزار تومانی هم بعید نیست نمی‌شود شلغم کاشت توقع داشت آناناس برداشت کنیم.

    • بدون نام

      تا با امریکا رابطه برقرار نشود همینه درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما باید زیر فشار بمیریم چون اینا امریکا رو دشمن خودشون میدونن! به خودشون ک فشار نمیاد

      • بدون نام

        امریکا بجز منفعت طلبی چکار برای ما میکنه
        رابطه یعنی یه گاو یه گاوهای شیری امریکا اضافه کردن

      • بدون نام

        سود کاسبان تحریم چه شود؟

    • کارگر

      کم کم بگید بریم بمیریم الان ۱۲ تومنه دلار داریم زیر فشار له میشیم دلار ۲۵ تومن بشه دیگه نون هم نمیشه خرید

    • بدون نام

      واقعا دکتر رضایی باید کاندیدای نوبل اقتصادی بشن

    • A

      شک نداشتم که یکی همچین حرفی میزنه ازشماها و شوک دلار۲۵رو از الان میندازه بجون همه.چون حتما میشه.

    • عباس

      شاید؟؟ قطعا!!! اصلا چرا دولت بعد همین دولت تدبیرشو داره

    • بدون نام

      صدورصد میشه
      البته نه در دوره ی اول در دوره ی دوم انشالله

    • بدون نام

      شما کلاهت رو بالاتر بذار

    • بدون نام

      آقای رضایی نیاز الان درخصوص دلار صحبت کنی،واقعا...

    • بدون نام

      خودت رئیس جمهور شی بعد 6 سال میگی نمیتونم کاری کنم این حرفا برا قبله انتخاباته بعدش هچ

    • بدون نام

      ای کلک بد جور تیز کردید برا دلار ۲۵ هزاری

    • پرواز

      نه برادر من، دلار اونموقع 48هزار میشه

    • بدون نام

      این تیتر مناسب فضای الان نیست خیانت به مردمه الان همه میرن ارز میخرن میگه دور دوم دولت بعد شاید رضایی چرت زیاد میگه

    • بدون نام

      روحیه مردم خراب هست تیتر رو تغییر بده

    • الي

      دوره دوم دولت آينده؟؟؟؟!!!! اميد داري كه باشيد تا اون موقع؟؟؟ ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا ک همه مردم دارن فرار میکنن اینا موندن!!!

    • شهروند

      ای لال بشین با این زبان سیاهتان

    • بدون نام

      راه پیشرفت اقتصاد جهانی شدن هست, چطور تا حالا نفهمیدین

    • اکبری

      بسیار مطلب منطقی و آموزنده ای بود

    • بدون نام

      دیگه از چشممون افتادین، ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوضش جاشون روی سرمونه

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • بدون نام

      شاید؟
      مطمئن باشید.

    • افشار

      یعنی با وجود شما اساتید به ۵٠ هزارتومن میرسه

    • بدون نام

      چی میگی بابا برو از خدا بترس...

    • بدون نام

      در اون صورت شما باید نگران باشید چون ...

    • بدون نام

      چرت نگو

    • بدون نام

      داش محسن دست بجنبون داره دیر میشه دمت گرم

    • بدون نام

      با وجود مدیریت ناکارآمد و بی کفایتانه امثال شما دور از ذهن نیست

    • بدون نام

      باشه جناب رضایی،من دفعه آینده به تو که یک اقتصاددان هستی رأی خواهم داد!!!!!!

    • پالیز

      این آقا نیز دوتا حرف بلده نمی دانم از کجا گیر آورده هی تکرار می کنه وتحلیل های کیلویی اش بیشتر خیالات احلام الیغظه است تا واقعیت های جهانی وایالات بازی وی می ترسم کشور را تجزیه کند

    • بدون نام

      چند مدتی بود خداراشکر ازرویت قیافه این ادم منفی محروم بودیم،، وراحت. ادم منفی بافیه

    • سعید

      تیتر اصلاحش کنید شاید در دولت های اینده دلار 25 هزارتومنی هم بشود
      اینطور تیتر زدین باعث هجوم مردم به صرافی ها و بالارفتن نرخ ارز میشه

    • بی نام

      بزارید بنزین ازگلومون پایین بره

    • بدون نام

      چرابازنشسته نمیشه این..چرا جاشون به جوانان نمیدن...تموم مسئولان پیر وآلزایمری هستند واسه همینه عقب افتاده شدیم...جاتون رابه نخبه گان جوان بدید وبرین بازنشسته شین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل وزیر جوان؟

    • بدون نام

      تقصیر ماست که مرگ بر امریکا میگیم ما که زندگیمون روی دلار میچرخه

    • بدون نام

      ناراحتم !

    • بدون نام

      برای شما که مهم نیست چه25تومان چه 10تومان انقد سرمایه دارین تو خارج که بره بال سود میکنید بیاد پایین سود میکنید.

    • بدون نام

      بنزین که گران شد

      دلار هم که دو برابر میکنید

      الان نقش شما در پیشگیری ازگرانی چی هست؟

    • بدون نام

      اگر به شما باشه دلار ۱۰۰هزارتومان و بنزین ۱۰۰ تومن میشه

    • دنيااااا

      بنزين ليتري٣تومن،دلار٢٥،اجناس قيمتشون چند برابر شده،ضرر قطعي اينترنت
      كي ب كيه....
      راحت باشيد مردم فقط نگاااااه

    • بدون نام

      خاک بر سر ما که به خاک بر سر هایی مثل شما امیدواریم

    • ج

      حتما یه خبری داره باید گفت احسان که گفتید زند باد

    • بدون نام

      این پروکسی تخمین زده شده ، یعنی تا سه سال دیگر تورم چندین برابر می شود و دلار ۲۵ هزار تومان خواهد شد متناقض با آزادی اقتصادی است و بیان آن اشتباه است ، آزادی اقتصادی در مفهوم گسترش است نه تورم زدایی ؛ لطفاً بررسی فرمائید .

    • م.محرابی

      ۲۵ چیه حاجی...؟ بگو ۴۵ شایدم ۶۵....

      علی برکت الله.

      .....

    • نادر

      اگر شمایید به امید خدا دلار صد هزار تومنی را میبینیم.

    • ali

      ترو خدا اینو نیارید حرف بزنه هر چی میگه اشتباه هرچی حرف میزنه توهم

    • بدون نام

      از شما بعید نیست

    • بدون نام

      کلاهتون رو بندازین بالاتر!!

    • بدون نام

      والله برای اقتصادبایدازدکترمحسن رضایی استفاده شودونظرات ان اگاهانه است

    • بدون نام

      آقای رضایی خدانکنه ما ب امید بهتر شدن اقتصاد کشورمون با آبرو زندگی می کنیم ما رو نترسونید تن ما رو میلرزونید

    • بدون نام

      با این مدیریت یقینا میشه

    • بدون نام

      آقای رییسی بیاد درستش میکنه

    • بدون نام

      چه نقشه ای داری خدا میدونه

    • بدون نام

      آیا تو این وضعیت آشفته بازار دلار این نظر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جای سوال ندارد؟

    • بدون نام

      اره همین کاراتونو کردین ک مردم دیگه قبولتون ندارن

    • بدون نام

      آره راست میگی البته شماها که بدتان،نمی آید.

    • بهردز

      خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان منتظر اعلام کاندیداتوری شما عزیز همیشه در صحنه هستیم با همین فرمان بتاز

    • زهرا

      اگه اینجوری بگین وای که بد بخت شدیم اگه بشه ما دیگه کمرمون نصف میشه

    • بدون نام

      برادر گرامی سردار محترم تاکی بااین حرفها مردم را قانع میکنیدبخدا کاری کنید کشور داره ازهم میپاچه.

    • سراب

      ما دیگه مثل فولاد شدیم هر کاری خواستید بکنید

    • بینام

      چندوقت دیگه یه فرقون تومان میبریم یه دلارمیگیریم

    • بدون نام

      این خوابم برامون دیدی جناب رضایی.

    • بدون نام

      شماها کي ميميريد ما راحت شيم

    • بدون نام

      اگر دولتی غیر اصلاحطلب بوجود آید وضع اقتصاد بهتر میشود.......‌‌‌،،،،

    • بدون نام

      پراید سه میلیونی شده پنجا ه و پنج ملیون . دلار هم میشه بیس و پنج هزار . فقط ملت بدبخت باید زجر اونو بکشن.

    • بدون نام

      سنگ جلوی تولیداشخاص طبقه ضعیف متوسط می‌اندازند ونمی گذارند اقتصاد رونق بگیرد.اول جلوی سرمایه دارها را بگیرید که سنگ ندارند.ااقتصاد ظرف چند ماه درست میشود.

    • بدون نام

      شروع شد،سوژه ی جدید پیدا شد.بذارین همین قطعی اینترنتو هضمشم کنیم بععععععععععد.

    • بدون نام

      با وجود نوابغی مثل شما هیچی غیرممکن نیست حتی 250 هزار تومن

    • بدون نام

      چرا سانسور می کنی

    • یونی

      بعد از 40 سال تازه میخای رونق اقتصادی بدی؟ تا الان داشتی چکار میکردی؟

    • آبی

      عاقبت فرار مغزها میشه همین،اقتصاد مملکت به بن بست رسیده،تا وقتی در مملکت رو بستین و یه شرکت خارجی تو ایران سرمایه گذاری نمیکنه میشه اینی که میبینی...

    • بدون نام

      دیگرازدروغهای شما مسیولین خسته شده ایم گرانی دلاریعنی دروغی دیگر ازشما شایدخدا عوض شده ودروغگوها دوست خداشده آمد

    • تجربه زرد(8991)

      آقای رضایی تواین مملکت زنهایی هستن که برای کسب درآمدمهریه خوری میکنن وشرفشونمیفروشن قانونی قانونی اوضاع خرابترازاین حرفهاست دایی کجای کاری تو این حرفهاقشنگه ولی مطابق واقعیت نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای رضایی: جدی میگی؟ نمیدونستم!

    • بدون نام

      به امید خدا حتما میشه تا وقتی شماها هستید بیشترم میشه پس بچه های شما اون سر دنیا تو غربت که هستن بی پولم بمونن خدا رو خوش نمیاد

    • بدون نام

      کلا ایالتی شدن‌ شدن خیلی خوبه مخصوصا برای کشورهای چند ملته یا همون چند قومیتی درست مثل تمام کشورهای بزرگ دیگه ازجمله خود امریکا و روسیه و هند و غیره

    • بدون نام

      خیلی بی عرضه اید

    • بدون نام

      کسی نظری نداره ؟

    • حسینی

      سرداراستین بالابایدزد

    • بدون نام

      من كارگر يارانه بگيرم چرا تا كنون پول بنزين به حسابم واريز نشده .........!!!!!!!!!!!!!!1

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره مردم را بیچاره کردین

    • بدون نام

      شاید نه سردار قطعا ۲۵ میشه با شما خوبان

    • محمد

      سلام جناب آقای رضایی لطفا خواهشا شما نظر ندهید

    • بدون نام

      باز کاری کنن دلار گرون شه

    • بی نام

      اگر در ادامه دولت روحانی دلار نشود25000تومان صلوات

    • بدون نام

      باز تيتر جنجالي دروغ زدي ؟ اين جناب حرفاش همينجوري هم جنجالي هست شماها ديگه نمي خواد از تووش جنجال دربياريد

    • بدون نام

      دلار 25 تومانی زورش به شماها نمیاد

    • ا

      مشکلی نیست 50بشه

    • بدون نام

      شماکه دلار مجانی به پسرت ارسال میکنی چکار به دیگران داری

      پاسخ ها

      • مهدی

        آفرین

    • بدون نام

      همش ۲۵ تومن؟ مفته والا

    • رضا

      دبیر شورای تشخیص مصلخت نظام؟؟؟؟؟انوقت دبیر مصلحت کی بود؟؟

    • بدون نام

      سلام ونزوئلا

    • بدون نام

      نگران نباش سرداررر ،۱۰۰۰ تاآمریکایی اسیرمیکنیم بعدبه آمریکا میفروشیم دلار ارزون میشه

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      دیگر.پول.ملی.‌ارزشی.ندارد.برو.به.امید.خدا.مردم.ارزش..ندارد

    • بدون نام

      شما که جات راحته

    • بدون نام

      اگه آدم بی کفایتی مثل تو رئیس جمهور بشه که احتمالا" دلار خیلی بیشتر از ۲۵ هزار تومن هم میشه. آخه توی نظامی را چه به اقتصاد و این حرفا.

    • بدون نام

      دلار رو ما نه چندان دور و در زمان دولت ناامید روی پنجاه تومن میبینیم مردم باید از الان اماده باشند این روند دلار بالا رو میطلبد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج