جاباما
۹۳۵۳۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک تحقیق می‌کند

مقامات آنتی تراست اتحادیه اروپا قصد دارند درباره سیاست‌های فیس بوک درباره جمع آوری، فراوری و استفاده از اطلاعات در مقاصد گوناگون از جمله درآمدزایی از طریق تبلیغات تحقیق کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از انگجت، پس از گوگل این بار قانونگذاران آنتی تراست(ضد انحصار) اتحادیه اروپا تصمیم دارند درباره شیوه های جمع آوری اطلاعات و درآمدزایی فیس بوک تحقیق کنند.

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک تحقیق می‌کند

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده تحقیقات اولیه درباره شیوه کنترل اطلاعات در دو شرکت گوگل و فیس بوک را آغاز کرده است. سازمان ناظر بر رقابت های بازار این اتحادیه در بیانیه ای نوشته است: تحقیقات مذکور درباره شیوه های جمع آوری، فرآوری، استفاده و درآمدزایی از اطلاعات از جمله مقاصد تبلیغاتی است.

هدف این تحقیقات مشخص کردن آن است که آیا فیس بوک استفاده شرکت های طرف سوم از اطلاعات کاربرانش را در ازای دسترسی به APIها برای پلتفرم مرکزی و اینستاگرام محدود می کند یا خیر.

هدف تحقیقات این کمیسیون آن است که مشخص کند آیا فیس بوک مانع دسترسی به اطلاعات می شود یا خیر .

مقامات اتحادیه اروپا نگران انبوه اطلاعاتی هستند که شرکت های بزرگ ذخیره می کنند. آنها بیم دارند که شرکت های بزرگ با استفاده از این اطلاعات رقبای خود را از میدان خارج کنند.

ماه گذشته فاش شد که قانونگذاران اتحادیه اروپا مشغول بررسی سرویس Marketplace فیس بوک و تغییرات عملکرد آن در خصوص طبقه بندی بازار تبلیغات طی سال های اخیر و لینک های تجاری میان شرکت و رقبایش هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج