اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۵۷۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اتفاق عجیب در آذربایجان شرقی

در پی شایعه‌ی زنده شدن متوفی پس از یک‌ساعت، مردم حاضر در محل به تکنیسین‌های اعزامی اورژانس به محل، تعرض کرده و یکی از تکنیسین‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند.

خبرگزاری ایسنا: در پی شایعه‌ی زنده شدن متوفی پس از یک‌ساعت، مردم حاضر در محل به تکنیسین‌های اعزامی اورژانس به محل، تعرض کرده و یکی از تکنیسین‌ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند.

«حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه گفت: در پی تماسی یکی از شهروندان در ساعت ۱۰:۱۰ صبح پنج شنبه و گزارش حادثه‌ای که در آن براثر سهل‌انگاری راننده حین تعمیر و رد شدن جک خودرو و گرفتاری راننده زیر خوردو فردی مصدوم شد بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه به خیابان عباسی جنب پارک چشم‌انداز اعزام شدند.

وی گفت: به تشخیص تکنیسین‌های اعزامی این راننده بعلت وزنه‌ی سنگینی که بر سینه‌ی وی وارد شده بود، در دم جان باخته بود و تکنیسین‌ها مرگ وی را تأئید کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس جنازه را برای طی کردن مراحل قانونی به عوامل آتش‌نشانی حاضر در محل تحویل داده و به پایگاه بازگشته بودند.

حسین‌قلی‌زاده با بیان اینکه در ساعت ۱۱ نیز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه‌ی مشابه در آن نقطه از شهر، به اپراتوری ۱۱۵ استان و گزارش اینکه فرد متوفی دوباره زنده شده است، با وجود توجیه‌های فراوان مبنی بر اینکه این مأموریت ۵۰ دقیقه قبل انجام و مرگ راننده نیز تأئید شده است، برای بررسی دوباره صحنه و موضوع، تکنیسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متأسفانه برخی مردم حاضر در محل به زعم اینکه عوامل اورژانس با تأخیر به محل رسیده‌اند، نسبت به تخریب آمبولانس و ضرب و شتم تکنیسین‌های اورژانس اقدام کردند که یکی از تکنیسین‌ها به شدت زخمی شده است.

وی استرس و سختی کار در میان همکاران مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی را از عوامل مهم در کمبود نیروی انسانی در اورژانس ۱۱۵ استان برشمرد و افزود: همکاران مرکز بصورت شبانه‌روزی کشیک هستند و اغلب در محیط‌های نامتعارف و خارج از حیطه‌ی اداری و در جاده‌ها کار می‌کنند.

وی سختی کار تکنیسین‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی را در مقایسه با دیگر رشته‌ها قابل قیاس ندانسته و یادآور شد: اغلب همکاران بدور از محل سکونت و خانواده‌های خود هستند، و با توجه به این توصیفات متقاضی برای این رشته کم است و فارغ‌التحصیلان در بازار کار، بیشتر ترجیح می‌دهند در بیمارستان‌ها کار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خدایا عقل هم چیز خوبیه
      ادم با احساسات تصمیم میگیره

      پاسخ ها

      • ترسو

        همون برادر حسینی .... اقا رضا ؟

      • یه دوست

        به قول داوود زی : چققققققدر مودب

    • بدون نام

      in hame lisans o kardane dar skhunde bikar khob dayoosa estekhdam konid hey nagid kambood e niroo darim

    • بدون نام

      ضمن تشکر از این عزیزان زحمتکش،
      با کمال تاسف موارد دیگری از سهل انگاری و بی مسئولیتی و تعلل عوامل اورژانس که ظاهراً حتی معنی اورژانس و اقدامات فوریتی را نمیشناسند و نمیدانند به گوش میرسد.

      در انتخاب برخی گروه های خدماتی و تخصصی خیلی باید دقت شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج