جاباما
۹۳۹۲۶۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

رهایی گروگان ۲۱ ساله پس از ۱۳۶ روز

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۱ساله از چنگال آدم ربایان در منطقه "نصرت آباد زاهدان" پس از ۱۳۶ روز اسارت خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۱ساله از چنگال آدم ربایان در منطقه "نصرت آباد زاهدان" پس از ۱۳۶ روز اسارت خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوم مردادماه سال جاری و ربوده شدن جوانی ۲۱ ساله در یکی از مناطق شهر مشهد توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس آگاهی مشخص شد، این فرد ساکن تهران بوده و برای انتقال سند یک دستگاه پژو پارس خودرو به مشهد مراجعه می کند که توسط افراد ناشناس گروگان گرفته می شود.

سردار طاهری بیان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، گروگانگیران با پدر این فرد، در پی خرید و فروش خودرو اختلاف حساب داشته و طی تماس تلفنی با خانواده اش برای رهایی وی، ۳میلیارد ریال بدهی را مطالبه کرده اند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی تحقیقات گسترده ای را آغاز و به اطلاعاتی در خصوص انتقال فرد ربوده شده به سیستان و بلوچستان دست یافتند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی روز گذشته محل نگهداری فرد ربوده شده در منطقه "نصرت آباد زاهدان" شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: آدم ربایان که خود را در یک قدمی پلیس می دیدند گروگان را قبل از رسیدن تیم های عملیات ویژه پلیس رها و از محل متواری شده بودند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرستش کرمانشاه

      چقد زود آزادش کردین !!!!

    • بدون نام

      خیلی یریع عمل کردن

    • بدون نام

      معمولا گروگان گیر یا آدم ربا یک روز دو روز فوقش یک هفته وقت میده پول جور کنن چجوری ۱۳۶ روز صبر کردن؟؟؟

    • ساراازاصفهان

      هی شیوه نوین پلیسی خخخ بعد از چندماه

    • بدون نام

      بعد از چهار ماه و نیم و خودشان هم تماس گرفتند و علت و افراد هم مشخص بودند و بعد گروگانگیران را هم نتوانستند بگیرند دیگه شعارهای روش های نوین و... چیه که اعصاب را خرد می کنید ؟؟؟!!!اگه انها میخواستند بکشند شما چه ... میکردید ؟؟؟!!! ....

      پاسخ ها

      • نگین

        هموطن آروم باش اعصابتوخوردنکن..ماکه نمیدونیم کل جریان چطوربوده بیخیال داداش

    • غضنفرالدوله قزوینی

      عکس قبل و بعد از گروگانگیری این بنده خدارو بزارین مطمئنا در 136 روز اسارت بنده خدا داغون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج