۹۴۳۱۵۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

استیلی: همه بازیکنان را محک زدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از بازی درون تیمی شاگردانش گفت:فکر می کنم از این مسابقه به بهترین شکل استفاده کردیم و حتی مفیدتر از بازی برابر یک باشگاه قطری بود.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از بازی درون تیمی شاگردانش گفت:فکر می کنم از این مسابقه به بهترین شکل استفاده کردیم و حتی مفیدتر از بازی برابر یک باشگاه قطری بود. حمید استیلی در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه بازی درون تیمی بسیار خوبی را در این اردو برگزار کردیم. برای ایجاد فضای یک مسابقه جدی حتی از فدراسیون قطر درخواست کردیم که یک تیم داوری در اختیار ما بگذارند. بچه ها هم انگیزه و تلاش بسیار خوبی در این مسابقه داشتند و سعی می کردند بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند.

سرمربی تیم ملی المپیک اضافه کرد: ما روی چند پست بررسی دقیق تری داریم و به دنبال تصمیم گیری خواهیم بود. بر همین اساس این بازی به ما کم کرد. همچنین از دو تیم خواسته بودیم با شیوه های متفاوت هجومی و دفاعی برابر هم بازی کنند که این اتفاق هم به خوبی در طول مسابقه افتاد. به نوعی می توانم بگویم این بازی از مسابقه برابر یک باشگاه قطری هم مفید تر بود چون توانستیم همه بازیکنان را در ترکیب دو تیم ببینیم به استثنای چند بازیکن که مصدومیت جزئی داشتند و ترجیح دادیم از آنها استفاده نشود.

استیلی اظهار امیدواری کرد که بازی مقابل قطر هم نتایج خوبی برای تیم امید داشته باشد و گفت: این آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ماست که برای کادر فنی اهمیت زیادی دارد. و امیدواریم در این بازی به خواسته های خودمان برسیم همچنین بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم امید با اشاره به آخرین وضعیت صیادمنش اظهار داشت: خوشبختانه یک خبر بسیار خوب به ما دادند و اعلام شد که مشکل صیادمنش هم حل شده و با موافقت باشگاه او می تواند در سفر به تایلند و مسابقات آسیایی همراه تیم امید باشد. از این اتفاق بسیار خوشحالیم همچنین جا دارد از مسئولین فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به خوبی تلاش و همکاری کردند، آقای تاج و ساکت زحمات زیادی کشیدند تا اللهیاربه جمع ما اضافه شود و این پیگیری ها نتیجه داد.

استیلی در پایان گفت: همچنین جا دارد در اینجا برای رییس محترم فدراسیون فوتبال آروزی سلامتی کنم. ایشان چند روز پیش در همین اردوی قطر کنار ما بودند و تلاش می کردند بهترین شرایط برای تیم فراهم باشد. خبر بیماری ایشان واقعاً باعث نگرانی ما شده و امیدوارم به زودی سلامتی خودشان را به دست بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی حسین محمدی

      برنامه تمی خوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج