۹۴۵۴۲۰
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: دلخوری کالدرون به‌خاطر مفاد قراردادش بود

با وجود اینکه پرسپولیس در پایان نیم‌فصل به صدر جدول رفت اما حواشی زیادی پیرامون این تیم به‌وجود آمد؛ از دلخوری‌های سرمربی تیم در کنفرانس خبری تا اختلاف این مربی با سرپرست تیم.

ایران ورزشی: با وجود اینکه پرسپولیس در پایان نیم‌فصل به صدر جدول رفت اما حواشی زیادی پیرامون این تیم به‌وجود آمد؛ از دلخوری‌های سرمربی تیم در کنفرانس خبری تا اختلاف این مربی با سرپرست تیم. در کنا ر این موارد موضع طلب برانکو، شاکیان جدید و به تعویق افتادن مطالبات بازیکنان را هم اضافه کنید. محمدحسن انصاری‌فرد در همه روزهای گذشته بخش زیادی از زمان و انرژی‌اش را برای فراهم کردن منابع مالی صرف کرده تا آرامش بیشتری را به تیمش برگرداند.

کالدرون گفته با دلخوری رفته و حالا هواداران نگرانند که سناریوی استراماچونی برای پرسپولیس تکرار شود.

مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد. ما در تمام نیم‌فصل تعامل بسیار خوبی با او داشتیم و همیشه هم او را حمایت کردیم. البته این اواخر سوء‌تفاهم‌هایی به‌وجود آمده بود که به‌خاطر بخشی از قراردادش بود. در واقع بهتر بگویم مفاد قراردادش و نه مبلغ آن. قطعاً در این باره هم صحبت خواهیم کرد و ایمان دارم که حل خواهد شد و مشکل خاصی نیست.

پول‌شان را گرفته‌اند؟

آقای کالدرون برای دریافت قسط اول‌شان نهایت همکاری را با باشگاه داشتند و خیلی صبر کردند و ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

ظاهراً کالدرون بازیکن خارجی نمی‌خواهد اما باشگاه اصرار به جذب این مهم دارد.

ما بازیکنان داخلی را که ایشان درخواست کرده‌اند از باشگاه‌های‌شان پیگیری کردیم. حتماً می‌دانید در نیم‌فصل هیچ تیمی بازیکن کلیدی‌اش را از دست نمی‌دهد. بعضی از آنها جزو تیم‌های مدعی هستند و برخی هم برای ماندن تلاش می‌کنند. ما هم بازیکنان کلیدی‌مان را به تیم‌های دیگر نمی‌دهیم. به همین دلیل کار سخت است.

پس این موضوع منتفی است.

در حال حاضر نه. چون ما تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد و تمام فعالیت‌های‌مان را در این مورد به‌طور مکتوب در اختیار سرمربی تیم قرار می‌دهیم. در خصوص بازیکنان خارجی هم همین کار را می‌کنیم و در نهایت تصمیم با آقای کالدرون است.

موضوع افشین پیروانی و خواست کالدرون برای کنار گذاشتن سرپرست تیم صحت دارد؟

این هم از همان سوء‌تفاهم‌ها است. افشین پیروانی تلاش زیادی در همین مدت حضورش در تیم داشته و آقای کالدرون هم نسبت به این مهم آگاهی دارند. تا حدود ۱۰ روز پیش هم همه چیز روی روال بود اما به‌نظرم همان دلخوری‌هایی که آقای کالدرون داشته روی این مسأله هم تأثیر گذاشته است. هواداران خیال‌شان راحت باشد که با جلساتی که در اردوی قطر با ایشان خواهیم داشت تمام این موضوعات حل‌و‌فصل می‌شود.

فکر نمی‌کنید این سوء‌تفاهم‌ها باعث خارج شدن پرسپولیس از مسیرش شود؟

مطمئن باشید همه این مسائل حل می‌شود و آن وقت می‌بینید که تمام اعضای باشگاه مثل همیشه برای تداوم صدرنشینی و موفقیت تیم دست در دست هم تلاش خواهند کرد.

چند نفر در لیست خروج هستند.

دو نفر که به خودشان می‌گوییم.

نام‌های زیادی در این خصوص مطرح می‌شود و...

اجازه بدهید اسم نیاورم چون همه آنها برای تیم زحمت کشیده‌اند.

چند بازیکن اضافه می‌شوند؟

آقای کالدرون از ما در پست‌های مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن خواسته‌اند و همانطور که گفته‌ام در حال مذاکره با آنها هستیم و تا به توافق نهایی نرسیم نام‌شان را اعلام نمی‌کنیم.

موضوع برانکو چه زمانی حل می‌شود چون گفته در صورتی به تیم ملی می‌آید که با پرسپولیس تسویه کند.

من بارها گفته‌ام که جای ما و آقای برانکو در فیفا نیست. ایشان خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و افتخارات کم‌نظیری را برای باشگاه به دست آوردند. به هر حال خواسته‌هایی دارند و باشگاه هم شرایطی خاص. نمایندگاه ما در زاگرب با ایشان مذاکراتی داشته‌اند و همه تلاش‌مان این است که با وجود مشکلات مالی به بهترین حالت ممکن مطالبات آقای برانکو را پرداخت کنیم.

پرداخت مطالبات رادوشویچ و بشار رسن چه شد؟

بدهی‌های باشگاه بسیار زیاد است و ما باید طی یک ماه آینده بخش قابل توجهی از آن را پرداخت کنیم. با تأمین منابع مالی درصددیم علاوه بر مطالبات این بازیکنان، قسط دوم آقای کالدرون و دستیاران‌شان و همینطور پول بازیکنان را که قولش را داده‌ایم پرداخت کنیم. البته شاکیانی هم داریم که باید رضایت آنها هم جلب شود.

با توجه به برگزاری اردوی تیم در کمپ الشحانیه آیا امکان برگزاری بازی تدارکاتی با همین تیم (که رامین رضاییان را در اختیار دارد) هست؟

نمایندگان باشگاه چند روز زودتر به قطر می‌روند تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. آقای کالدرون ۴، ۵ بازی تدارکاتی از ما خواسته که پیگیر آن هستیم. من مطمئنم این اردو خیلی می‌تواند به آمادگی تیم برای حضوری بهتر در نیم‌فصل دوم کمک کند.

نیم‌فصل دوم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

فصل که شروع شد خیلی‌ها سنگ‌اندازی کردند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد و تصمیم داشتند کار را برای سرمربی تیم سخت کنند. حرف‌شان هم این بود که سرمربی جدید کار دشواری برای هدایت تیمی دارد که در سه سال هفت جام کسب کرده است. اما آقای کالدرون با تدابیری که داشتند در کنار تلاش بازیکنان و مجموعه باشگاه و به‌ویژه با حمایت هواداران برنامه‌هایشان را پیش بردند و امروز می‌بینید که پرسپولیس کجای جدول است. ما در هر سه جام مدعی هستیم و ایمان دارم آقای کالدرون هم مأموریت آن را به بهترین شکل تمام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرور لنگ

      مدیر عامل فعلی همان حرفهای تکراری واتاق فکری ماست مالی میکند وتحویل هواداران میدهد خودشم میدونه که جواب این جمله را نداره اگر داشت من جایزه بهش میدهم اگر گفت سوپر جام که بهش دادند با کدام تیم بازی کرد

      پاسخ ها

      • یوسف دهقان

        با تیمی که ازترسش فرار کرد رفت ترکیه خخخ

    • بدون نام

      روباه صورتی ....
      آخه کی سنگ اندازی کرد
      حتما پدرت بود

    • x

      عوضی نان به نرخ روز خور. چقدر موج سوار ماهریه. بلده چطور خودشو بچسبونه به مشکلات استقلال بس که این مرد کثیفه . لنگی دزد

    • بدون نام

      مدیران کوپنی، کالدرون یک مربی حرفه ای هست و مدیر برنامه ایشان هم یک مدیر حرفه ای است. چگونه امکان دارد در هنگام بستن قرارداد به مفاد آن توجه نکرده باشد. آقای انصاری فرد به شعور هواداران توهین نکنید.

    • بدون نام

      مدیران کوپنی، کالدرون یک مربی حرفه ای هست و مدیر برنامه ایشان هم یک مدیر حرفه ای است. چگونه امکان دارد در هنگام بستن قرارداد به مفاد آن توجه نکرده باشد. آقای انصاری فرد به شعور هواداران توهین نکنید.

    • لنگی شیافی

      پیرهن صورتی مگر خواب قهرمانی ببینی اس اس که زمین زدین انشالا سپاهان میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شتر در خواب بیند پنبه دانه!!درود بر پرسپولیس قهرمان.

      • بدون نام

        آخه تیمتون از ترس شیشتایی شدن به ترکیه فرار کرد.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        عادت کیسه کشا شده از ما دیگران بالا برن
        خودشون که هیچی نشدن

    • بدون نام

      این انصاری فر احمقی است که تا ندارد

    • بدون نام

      آقای انصاری فر چرا رسیدگی نمیکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج