اپل و فیس‌بوک ناقض حریم شخصی کاربران
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
کتاب لند_1
استخدام_1
دکتر استرکی_1
اپیلاسیون نانا 1
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_3
استخدام_3
کتاب لند_3
کتاب لند_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_4
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 2
کتاب لند_2
دکتر استرکی_2
استخدام_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۹۴۷۷۷۳
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
۱۲۷۶۳
یکی از اعضای کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در پنلی در CES ۲۰۲۰ به مدیران ارشد اپل و فیس بوک گفتند شیوه‌های فعلی برای حفظ حریم شخصی افراد غیر قابل دفاع و ناکافی است.

خبرگزاری مهر: به نقل از پرس اسوسیشنز، در یک مناظره که در نمایشگاه CES۲۰۲۰برگزار شده بود، یکی از اعضای کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) خطاب به اپل و فیس بوک گفت شیوه های فعلی برای حفظ حریم شخصی افراد غیرقابل دفاع و ناکافی هستند.

اپل و فیس‌بوک ناقض حریم شخصی کاربران

اعضای کمیسیون FTC در پنلی که با حضور مدیران ارشد از هر دو شرکت برگزاری شده بود، از صنعت فناوری خواستند تا مسئولیت بیشتری درباره این مشکل بپذیرد.

ربکا اسلاتر یکی از اعضای کمیسیونFTC اعلام کرد تعداد موارد افشای اطلاعات امنیتی در سال های گذشته به شدت افزایش یافته و نشان می دهد باید اقدامات بیشتری برای حفاظت از اطلاعات کاربران انجام داد.

او در این باره گفت: این واقعیت که هر روز در روزنامه ها اخبار مختلفی درباره نشت اطلاعات منتشر شده می شود، بدان معنا است که اقدامات کافی برای حفظ امنیت اطلاعات انجام نشده است.

همچنین پس از سال های متمادی، برای نخستین بار یکی از مدیران اپل در نمایشگاهCES شرکت کرد. جین هوروات مدیر ارشد امنیت جهانی اپل همراه همتای خود از فیس بوک(ارین ایگان) در این پنل حضور داشند.

ایگان در پاسخ به اسلاتر عنوان کرد ارائه ابزارهای کنترل امنیت سایبری برای کاربران، نمونه ای از اقدامات شرکت برای محافظت از مشتریان خود است.

با این وجود اسلاتر معتقد بود اینکه از مشتریان خواسته شود تا بر نحوه جمع آوری اطلاعات خود نظارت کنند، کاری غیر عادلانه است. او در این باره گفت: تصور می کنم حتی اگر کاربران بتوانند از کنترل های تعیین شده برای حفظ حریم شخصی گذر کنند، مقدار اطلاعاتی که آنها باید پردازش کنند، برای بیشتر افراد قابل توجیه نیست.

هوارت نیز در دفاع از اقدامات شرکت خود گفت: در اپل ما کاربران را مانند رانندگان خودروها تصور می کنیم. آنها باید روی اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و بتوانند اطلاعات راگزینش کنند. این یکی از حوزه های تمرکز ما در اپل است. از سوی دیگر مدیر ارشد اجرایی ما (تیم کوک) به شدت به حفظ حریم اطلاعاتی افراد معتقد است.

در ادامه این پنل اسلاتر اظهار امیدواری کرد تا قانون حفظ حریم شخصی تا ۲۰۲۱ در آمریکا ارائه شود.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
تاپ لپتاپ_1
بهمن پور_داخلی1
بهمن پور_داخلی3
تاپ لپتاپ_3
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی4
تاپ لپتاپ_4
شیرآلات زمانی_4
تاپ لپتاپ_2
شیرآلات زمانی_2
بهمن پور_داخلی2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
شفا_فوترموبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آف دکور _فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
کیان برنا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_تزریق چربی
فنی آتل_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
دکتر عارفی - فوتر
آف دکور _فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
تدبیرکالا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
کیان برنا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان