اپل و فیس‌بوک ناقض حریم شخصی کاربران
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
کلاسینو_1
ریزخور_1
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_1
سفیر بار ساقدوش_1
ریزخور_3
لاله زار مال_3
سفیر بار ساقدوش_3
اپیلاسیون نانا 3
کلاسینو_3
ریزخور_4
سفیر بار ساقدوش_4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
لاله زار مال_4
سفیر بار ساقدوش_2
ریزخور_2
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
کلاسینو_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۹۴۷۷۷۳
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
۱۲۸۱۲
یکی از اعضای کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در پنلی در CES ۲۰۲۰ به مدیران ارشد اپل و فیس بوک گفتند شیوه‌های فعلی برای حفظ حریم شخصی افراد غیر قابل دفاع و ناکافی است.

خبرگزاری مهر: به نقل از پرس اسوسیشنز، در یک مناظره که در نمایشگاه CES۲۰۲۰برگزار شده بود، یکی از اعضای کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) خطاب به اپل و فیس بوک گفت شیوه های فعلی برای حفظ حریم شخصی افراد غیرقابل دفاع و ناکافی هستند.

اپل و فیس‌بوک ناقض حریم شخصی کاربران

اعضای کمیسیون FTC در پنلی که با حضور مدیران ارشد از هر دو شرکت برگزاری شده بود، از صنعت فناوری خواستند تا مسئولیت بیشتری درباره این مشکل بپذیرد.

ربکا اسلاتر یکی از اعضای کمیسیونFTC اعلام کرد تعداد موارد افشای اطلاعات امنیتی در سال های گذشته به شدت افزایش یافته و نشان می دهد باید اقدامات بیشتری برای حفاظت از اطلاعات کاربران انجام داد.

او در این باره گفت: این واقعیت که هر روز در روزنامه ها اخبار مختلفی درباره نشت اطلاعات منتشر شده می شود، بدان معنا است که اقدامات کافی برای حفظ امنیت اطلاعات انجام نشده است.

همچنین پس از سال های متمادی، برای نخستین بار یکی از مدیران اپل در نمایشگاهCES شرکت کرد. جین هوروات مدیر ارشد امنیت جهانی اپل همراه همتای خود از فیس بوک(ارین ایگان) در این پنل حضور داشند.

ایگان در پاسخ به اسلاتر عنوان کرد ارائه ابزارهای کنترل امنیت سایبری برای کاربران، نمونه ای از اقدامات شرکت برای محافظت از مشتریان خود است.

با این وجود اسلاتر معتقد بود اینکه از مشتریان خواسته شود تا بر نحوه جمع آوری اطلاعات خود نظارت کنند، کاری غیر عادلانه است. او در این باره گفت: تصور می کنم حتی اگر کاربران بتوانند از کنترل های تعیین شده برای حفظ حریم شخصی گذر کنند، مقدار اطلاعاتی که آنها باید پردازش کنند، برای بیشتر افراد قابل توجیه نیست.

هوارت نیز در دفاع از اقدامات شرکت خود گفت: در اپل ما کاربران را مانند رانندگان خودروها تصور می کنیم. آنها باید روی اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و بتوانند اطلاعات راگزینش کنند. این یکی از حوزه های تمرکز ما در اپل است. از سوی دیگر مدیر ارشد اجرایی ما (تیم کوک) به شدت به حفظ حریم اطلاعاتی افراد معتقد است.

در ادامه این پنل اسلاتر اظهار امیدواری کرد تا قانون حفظ حریم شخصی تا ۲۰۲۱ در آمریکا ارائه شود.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
خرید باکس 1
ادیب_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
سوییچ ایران_1
شیرآلات زمانی_1
عارفی_1
دکتر نائبی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
دکتر نائبی_3
ادیب_3
شیرآلات زمانی_3
خرید باکس 3
عارفی_3
سوییچ ایران_3
سوییچ ایران_4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
ادیب_4
خرید باکس 2
ادیب_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
سوییچ ایران_2
عارفی_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
شاخه نبات_ فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
انجمن پرستاری ایران_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
فنی آتل_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
تنورستان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
کالازم_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
اورانوس_فوترموبایل2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
کالازم_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت _فوتر
اورانوس_فوتر2
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی ادیب_فوتر
تنورستان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
کلینیک النا_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
شفا_فوتر
انجمن پرستاری ایران_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_تزریق چربی
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر