۹۴۸۷۶۳
۶۸۰۸
۶۸۰۸
پ

لیزر فوتونا چیست؟ کاربردها و مراحل آن +ویدئو

در این مطلب می‌خواهیم نکاتی درباره‌ی جوان‌سازی پوست و رفع مشکلات پوستی به وسیله‌ی لیزر ۴ بعدی فوتونا را شرح دهیم.

برترین‌ها: با افزایش سن کم‌کم چین‌و‌چروک و لک و افتادگی پوست بروز پیدا می‌کنند و همه‌ی افراد میانسال مخصوصا خانم‌ها به دنبال راه‌حلی اساسی برای درمان این مشکلات پوستی هستند.

گاهی هم لازم است اقداماتی انجام شود تا از این مشکلات پوستی جلوگیری شود. علاوه بر مراقبت‌های عمومی و استفاده از ضدآفتاب و کرم‌های مختلف، این روز‌ها به‌کارگیری فناوری لیزر در جوانسازی و پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت رواج زیادی پیدا کرده است.

در این مطلب می‌خواهیم نکاتی درباره‌ی جوان‌سازی پوست و رفع مشکلات پوستی به وسیله‌ی لیزر ۴ بعدی فوتونا را شرح دهیم.

این روش درمانی از ترکیب ۴ روش درمانی غیر جراحی تشکیل شده است که اثرات یکدیگر را تقویت نموده و باعث بهبود مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست شما خواهد شد.

لیزر فوتونا چیست؟ کاربردها و مراحل آن +ویدئو

کاربرد لیزر فوتونا

موارد کاربرد لیزر فوتونا در جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی عبارت است از:

• رفع جاى آکنه
• لایه بردارى سطحى
• درمان واریس
• جوانسازى پوست
• لیفت پوست صورت و بدن
• رفع خط خنده
• رفع خط اخم
• رفع چین و چروک دور چشم
• رفع چروک پیشانی
• رفع لکه‌های پوستی
• بلفاروپلاستى
• رفع ترکهاى پوستى
• رفع اسکار پوست
• رفع زگیل
• جوانسازی واژینال بانوان
• درمان ضایعات عروقى

جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا چگونه انجام می‌شود؟

این روش درمانی هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از داخل مخاط دهان به کار گرفته می‌شود.

در این درمان از ۲ طول موج مختلف لیزر استفاده شده و اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست آن از کاربرد این دو طول موج لیزر در ۴ سطح مختلف شامل لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و بالاخره سطح پوست حاصل می‌گردد. به طور معمول میزان نتایج حاصله و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج، در افراد مختلف متفاوت است، اما اغلب بیماران ضمن احساس بهبودی نسبی ظرف مدت کوتاهی بعد از درمان، نتایج واضح آن را در حدود ۲ تا ۳ ماه بعد تجربه خواهند نمود.

لیزر فوتونا چیست؟ کاربردها و مراحل آن +ویدئو

مرحله ۱: خط خنده

گرمادهی ملایم از داخل بافت دهان با انقباض کلاژن­ها باعث حجم­دهی و سفت شدن پوست ناحیه خط خنده می­گردد.

مرحله ۲: جوان‌سازی

با تاثیر بر لایه­های زیرین پوست و تکمیل تاثیر مرحله خط خنده باعث بازگرداندن استحکام به بافت پوست می­شود. (به علت اثر برداشت موی زائد روی صورت آقایان توصیه نمی­شود.)

مرحله ۳: فرم‌­دهی پوست

گرمادهی به عمق پوست از روی پوست، برای حجم­دهی و لیفت پوست که به هم­افزایی دو مرحله قبل کمک می­کند.

مرحله ۴: لایه برداری سطحی

لایه­برداری سطحی که موجب جلادهی پوست و ظاهر شفاف و بهتر آن می­گردد. در درمان­هایی که حالت لایه برداری بیشتری دارند تا چند روز حالت خشکی، التهاب و پوسته­ریزی دیده خواهد شد.

نکات مهم درباره جوانسازی پوست با لیزر فوتونا

معکوس سازی سیر تغییرات پیری پوست در همه افراد امکان پذیر نیست.

میزان بهبودی حاصله و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به عوامل متعددی از جمله نوع سیستم مورد استفاده، پارامتر‌های لیزر و البته توانایی پویت برای بهسازی و موارد بسیار دیگر دارد.

برای حصول نتیجه مناسب رعایت مراقبت‌های بعد از لیزر مانند پرهیز از نور آفتاب و استفاده از ضد آفتاب مناسب و سایر موارد تجویز شده توسط پزشک ضروری است. در غیر این صورت امکان بروز عوارض بعدی مانند ایجاد تیرگی در محل لیزر وجود دارد.

لیزر فوتونا چیست؟ کاربردها و مراحل آن +ویدئو

پیکرتراشی و لاغری موضعی با لیزر فوتونا

پیکرتراشی یا لیزر فوتونا یک رویکرد غیرتهاجمی چهار بعدی است که در آن از دو لیزر پیشرفته در هر جلسه درمان استفاده می‌شود. انرژی‌های پالسی از دستگاه Dynamis Fotona به وجود آمده و به صورت درمانی منحصر به فرد برای بافت¬های مورد نظر استفاده می‌شوند. در نتیجه اثر انرژی لیزر بدون کوچکترین آسیبی به اپیدرم باعث بازسازی، سفت سازی و جوانسازی پوست می‌شود و نهایتا به فرم ایده آل شما برای بدنتان نزدیک‌تر شده و شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

در واقع لیزر فوتونا بدون خطر و به سرعت پوست شما را گرم می‌کند، انرژی را به سطح زیرین پوست شما می‌رساند و نقش سفت کنندگی و جوان کنندگی برای آن منطقه دارد.
اولین بخش در مان شامل گرم کردن منطقه مورد نظر برای درمان است. ابتدا، شما ممکن است یک گرم شدن تدریجی را احساس نمایید و بعد از چند دقیقه ممکن است احساس گرم شدن بسیار ملایمی را تجربه نمایید. احساس کلی می‌تواند چیزی شبیه به ماساژ سنگ داغ و یا یک سونای خشک باشد.

بخش دوم شامل احساس گرم شدن سطحی بیشتری است. بسته به سطح تحت درمان، تولید گرما کمی شدیدتر، ولی همچنان قابل تحمل است. پس از درمان پوست شما گرم شده و گاهاً برای یک یا دور روز صورتی و یا حتی قرمز می‌شود.

لازم به ذکر است که واکنش بدن هر فردی با فرد دیگر متفاوت است، اما شما می‌توانید انتظار کمترین ناراحتی را در طول دوره درمان داشته باشید. بلافاصله بعد از شروع روند درمان، ممکن است میزانی از قرمزی و و یا ورم‌های جزئی را تجربه نمایید که بعد از چند ساعت کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را بلافاصله بعد از اتمام درمان ادامه دهید، چنانچه شما می‌خواهید که یک درمان تهاجمی‌تر را داشته باشید، ممکن است که قرمزی را برای یک یا دو روز تجربه نمایید.

مراقبت‌های پس از درمان با لیزر فوتونا

مرکبات: یک رژیم غذایی متعادل با سبزیجات و میوه جات مانند پرتقال انتخاب نمایید. زیرا شامل امگا ۳ اسید چرب مواد غنی همراه با منابع پروتئین کافی برای جوانسازی پوست شما بسیار مفید می‌باشد.

خواب کافی: سعی کنید خواب کافی داشته باشید برای حداکثر ۸ ساعت مناسب می‌باشد؛ و درطول روز چرت زدن به مدت ۱۰ دقیقه نیز برای طراوت پوست کافی می‌باشد.

ورزش کردن: ورزش کردن کمک زیادی میکند برای اینکه پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید. ورزش‌هایی مانند یوگا که سطح گردش خون را در پوست بالا میبرد.

نوشیدن آب: نوشیدن حداکثر ۸ لیوان آب در روز ضروری است، اگر شما می‌خواهید پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید.

در ادامه ویدیویی از جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا را مشاهده می‌کنید:

لیزر فوتونا چیست؟ کاربردها و مراحل آن +ویدئو
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج