اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۱۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت پرواز‌ها در هوای برفی امروز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به شرایط بد جوی و نداشتن دید کافی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی از این فرودگاه و به مقصد این فرودگاه با تاخیر انجام می‌شود. اما تاکنون برای هیچ کدام از پروازهای داخلی و خارجی امروز گزارشی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو آنها نداشته‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به شرایط بد جوی و نداشتن دید کافی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی از این فرودگاه و به مقصد این فرودگاه با تاخیر انجام می‌شود. اما تاکنون برای هیچ کدام از پروازهای داخلی و خارجی امروز گزارشی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو آنها نداشته‌ایم.

در هوای کم‌سابقه برفی امروز (یکشنبه) که پایتخت را سفیدپوش کرده است، برخی پروازهای داخلی با مشکل و تاخیر مواجه شده‌اند و برخی از رسانه‌ها خبر از لغو این پروازها داده‌اند.

در این باره رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - به ایسنا گفت: شرایط بد جوی امروز باعث شده دید در فرودگاه‌های مختلف مانند مهرآباد، تبریز و غیره کاهش پیدا کند و این مساله سبب می‌شود پروازهای داخلی با تاخیر مواجه شوند، چراکه ساعاتی دیگر وضعیت فرودگاه‌ها از نظر دید افقی بهتر می‌شود و پروازها از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این‌که تاکنون هیچ گزارشی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو پروازهای داخلی و خارجی نداشتیم، اضافه کرد: پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در حال انجام است و فقط پروازهای داخلی آن هم در شرایط جوی مانند تهران با تاخیر همراه شده که از مسافران می‌خواهیم در این شرایط برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر کنند و برای کسب اطلاعات پروازشان قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ برای پروازهای داخلی و با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ برای اطلاع از پروازهای خارجی تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهره

      پرواز امروز آسمان به مقصد شیراز لغو شدوبرگشتیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج