جاباما
۹۵۸۶۲۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح مدیر استقلالی درباره ضرب‌وشتم دو بازیکن

مدیر رسانه‌ای استقلال با حضور در برنامه رادیو ایران توضیحاتی درباره حواشی دربی بیان کرد.

خبرورزشی: محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال با حضور روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران درباره آخرین شرایط این باشگاه و حواشی دربی صحبت کرد.

نوری فر درباره درگیری پلیس با یزدانی و غلامی گفت: این اتفاق زمانی افتاد که من آنجا نبودم. اما روایتی که عارف و سیاوش داشتند بسیار ناراحت کننده بود. بین دو نیمه هم وقتی خواستیم وارد زمین شویم این اتفاق رخ داده بود و بچه‌ها و کادر فنی با روحیه نه چندان خوب برای نیمه دوم وارد زمین شدند.

گویا در ابتدا نشناختند و بعد از شناختن کنترلی روی اوضاع انجام نشده است. با دو بازیکنی که در خانه خود بازی تیمشان را می‌دیدند برخورد خوبی صورت نگرفت. این دو بازیکن در لیست ۱۸ نفره نبودند و بین دو نیمه می‌خواستند در رختکن بازی باشند که زمان پایین آمدن این ماجرا‌ها پیش آمد.

وی ادامه داد: این نوع برخورد با بازیکنان استقلال، توهین به هواداران این تیم است و طبق صحبت‌های آقای خلیل زاده و مسئولان محترم این ماجرا در حال پیگیری است. من شنیدم که گویا یکی از عکاسان عزیز تصویری را از این درگیری گرفته اند، اما منتشر نکردند. برخی شنیده‌ها حاکی از این بوده که بعضی از مسئولان و عاملان این اتفاق تعلق خاطری به رنگ قرمز داشتند، اما این‌ها شنیده هاست و خیلی مستند نیست.

نوری فر درباره واکنش غلامپور گفت: بلافاصله پس از پایان بازی دانشگر و چشمی اعتراضی فنی به خودشان داشتند که چرا نتیجه برده را مساوی کردند. آقا بهزاد هم دقیقا همین شرایط را داشت من نزدیک به صحنه بودم و هیچ اتفاقی جز این رخ نداد. بر اساس تصویری که مخاطب می‌بیند این قضاوت طبیعی است، اما من شاهد بودم که برخوردی بین کادر و بازیکنان صورت نگرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      بازیکنی که جز لیست ۱۸ نفره نیست در رختکن چیکار می کند معمولا این بازیکنان از سکو و یا جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند و حق ورود به رختکن را ندارند بنظرم بازیکنان از هر تیمی که باشند باید حرمت خود را نگه دارند و با ماموران انتظامی که در ان شرایط سخت همکاری کنند

    • بدون نام

      اخه این چرا اینقدر سنتی وصنعتی رو قاطی هم میکنن اون از مربی شون که چند وقت پیش مامور راهنمایی بخاطر سرعت بیش از حد وبوی مشروب از بدنش تست الکل میخواست ازش بگیره میگفت مامور محترم هوادار پرسپولیس بوده ومیخواسته منو خراب کنه وازاین ور دوتا از بی تربیت ترین وبی ادب ترین بازیکنها ی که تو فوتبال ایران به فحاشی مشهور هستند مخصوص سیاوحش یزدانی حالا غلومی کمتر وقتی با به قول خودشون بیست تا نیرو درگیر شدن که این وسط میگه اونا زدن منم فوش ندادم فقط نگاه کردم که کاملا بعیده درگیر شدن به هر دلیلی اونوقت از مربی متوهم تا مدیر رسانه ای متوهم چیزی که خود بازیکن ها هم صحبتی در موردش نکردن میگن اینها تعلقات رنگی به قرمز داشتن وبخاطراینکه پرسپولیسی بودن بازیکن مارو زدن بس کنید بابا خجالت بکشید از این همه تهمت زدن وکثافت کاری یه جو مرد باشید اگه راست میگید حقی از بازیکنتون ضایع شده حقشو بگیرید ولی اینکه تهمت رنگی زدن به پرسپولیس این یعنی اند بی شرفی وبی همه چیزی و توهم مواد ی مثل سنتی وصنعتی کما اینکه سابقه استفاده از جک تری دی رو دارید خجالت چیز خوبیه فرناز خانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج