جاباما
۹۶۰۰۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امداد رسانی به ۴۱۸ مورد توسط اورژانس گیلان

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه مأموران اورژانس طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴۱۸ مورد به شهروندان گیلانی و مسافران امدادرسانی کردند، گفت: سه زن بادار به مراکز درمانی منتقل شدند.

خبرگزاری مهر: دکتر پیمان اسدی با اشاره به از صبح روز دوشنبه تا عصر سه شنبه مأموران اورژانس استان گیلان ۴۱۸ مورد امداد رسانی به شهروندان گیلانی و مسافران انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۲ مورد مربوط به حوادث برفی شامل سرخوردگی‌ها، سقوط از سطح هم‌تراز، مسمومیت با منو کسید کربن بوده است.

وی به فوت دو نفر در این مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: یک مورد مربوط به مرد ۳۴ ساله‌ای بود که در حین برف‌روبی و سقوط از ساختمان در محل حادثه فوت شد.

دکتر اسدی ادامه داد: مورد دوم نوجوان ۱۸ ساله‌ای بود که به گفته شاهدان صحنه در اثر ریختن برف از سقف ساختمان دچار ایست قلبی تنفسی شد و به رغم تلاش نیروهای اورژانس و همکاران بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به امداد رسانی و انتقال سه مادر باردار گرفتار در برف، تصریح کرد: مادر بارداری از روستایی در کلاچای به مراکز درمانی منتقل شد که با توجه به مسدود بودن مسیر بر اثر بارش برف این انتقال با کمک لودر و تراکتور شهرداری انجام شد.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی لازم درباره مادر ۲۵ ساله انجام و توسط فوریت‌های پزشکی رودسر به نزدیک ترین مرکز درمانی بیمارستان رامسر منتقل شد، ادامه داد: با توجه به بارش شدید برف و مسدود بودن اکثر خیابان‌های شهر مادر باردار ۳۵ ساله رودبنه ای نیز به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج