۹۶۱۴۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سلیمی: کیفیت تراکتور بهتر از این‌ها است

مدافع تیم فوتبال تراکتور با اشاره به دیدار تیمش مقابل مس کرمان در جام حذفی گفت که ما تمرکز زیادی برای جام حذفی داریم و این بازی خیلی برای‌مان مهم است.

خبرگزاری میزان: ایمان سلیمی درباره پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل سایپا، اظهار داشت: خداراشکر ۳ امتیاز ارزشمند گرفتیم. درست است که در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم، اما سریع گل زدیم و به بازی برگشتیم.

وی به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پرداخت و تصریح کرد: بازیکنان ما مقابل سایپا اصلا نمی‌توانستند پا به توپ حرکت کنند. قبول دارم که مراقبت از زمین چمن در این شرایط آب و هوایی کار سختی است، اما کیفیت زمین برای بازی اصلا مناسب نیست.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا تراکتور می‌تواند امسال قهرمان شود؟»، گفت: الان اصلا نمی‌توانیم راجع به این چیز‌ها صحبت و آخر فصل را پیش‌بینی کنیم، اما می‌توانیم این نوید را به هواداران بدهیم که بهتر تلاش کنیم. کیفیت فنی تیم ما مخصوصا در بازی‌های خانگی خیلی بیشتر از اینها است.

سلیمی با اشاره به دیدار روز چهارشنبه تراکتور و مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد: ما یک بازی مهم با مس کرمان داریم که ان شاءالله بتوانیم شرایط خوبی رقم بزنیم و نتایج خوبی بگیریم. شرایط جام حذفی با لیگ برتر خیلی متفاوت است و نمی‌‎توان همان تفکر لیگ را در جام حذفی به کار گرفت. تیم‌های حاضر در این مسابقات گاه از لیگ یک می‌آیند و معمولا بسته بازی می‌‎کنند که شرایط سختی رقم می‌خورد. با این حال، ما تمرکز زیادی برای جام حذفی داریم و این بازی خیلی برای‌مان مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج