۹۶۲۹۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱

پیروزی راحت بسکتبال ایران مقابل سوریه

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود از پنجره نخست رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، مقابل سوریه پیروز شد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، از ساعت ۱۶ عصر امروز (پنج‌شنبه) در سالن آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و توانست در یک بازی راحت با نتیجه ۹۴ - ۴۸ حریف خود را شکست دهد.

تیم ملی ایران با ترکیب حامد حدادی، بهنام یخچالی، محمد حسن‌زاده، محمد‌جمشیدی و سجاد مشایخی بازی را آغاز کرد.

دو امتیاز نخست کوارتر اول این بازی را سجاد مشایخی برای ایران به دست آورد و در ادامه درخشش یخچالی، ایران ۹ - ۳ پیش افتاد. در حالی که پیش بینی می‌شد تیم ایران بازی راحتی را در پیش داشته باشد، اما سوریه‌ای‌ها عملکرد خوبی در دفاع داشتند تا نهایتا بازی در کوارتر نخست تنها با دو امتیاز برتری و ۱۷ - ۱۵ برای ایران پایان یابد.

با شروع کوارتر دوم میثم میرزایی جایگزین حدادی شد و در ادامه هم سعید داورپناه و امیر صدیقی برای ایران وارد زمین شدند تا یخچالی و مشایخی روی نیمکت بنشینند. عملکرد بازیکنان ایران در حمله بهتر از کوارتر اول بود تا اختلاف به ۱۷ امتیاز افزایش یافته و ایران ۴۵ - ۲۸ پیروز نیمه اول بازی شود. کوارتر دوم این بازی ۲۸ - ۱۳ به سود ایران پایان یافت.

با شروع کوارتر سوم ایران با فشار زیاد در دفاع، قدرت خود را به سوریه دیکته و با درخشش حدادی زیر سبد، حملات مهمان یکی پس از دیگری بلاک شد تا نهایتا اختلاف به ۳۲ امتیاز افزایش یافته و شاگردان مهران شاهین‌طبع ۶۹ - ۳۷ از حریف پیشی بگیرند. این کوارتر با حساب ۲۴ - ۹ به سود ایران پایان یافت.

با شروع‌کوارتر چهارم مهران شاهین‌طبع همه بازیکنان خود را تعویض کرد تا ایران با ترکیب میثم میرزایی، نوید رضایی‌فر، سعید داورپناه، امیر صدیقی و رسول مظفری بازی را ادامه دهد. در حالی که ۱۰ ثانیه تا پایان این کوارتر زمان مانده بود، بازیکنان سوریه به بازی ادامه ندادند تا نهایتا این دیدار راحت با حساب ۹۴ - ۴۸ به سود ایران پایان یافت. این کوارتر با حساب ۲۵ - ۱۱ به سود ایران شد.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود از پنجره اول رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، روز یک‌شنبه چهارم اسفند به مصاف تیم قطر می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج