۹۶۶۰۶۳
۴ نظر
۵۰۵۷
۴ نظر
۵۰۵۷
پ

راموس و تمجید بی‌سابقه از مسی!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به تمجید از لیونل مسی، ستاره ۳۱ ساله بارسلونا پرداخت.

ورزش سه: نبرد سرخیو راموس و لیونل مسی در یک دهه اخیر بخش لاینفکی از جذابیت های ال کلاسیکو بوده است. حالا دو تیم یکشنبه شب در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو در کورس فتح لالیگا قرار دارند و سرخیو راموس مدعی شد لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.

سرخیو راموس گفت: "من احترام زیادی برای لیونل مسی قائلم. من فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و من احترام زیادی به او می گذارم. امیدوارم یکشنبه روز مسی نباشد، اگر این اتفاق رخ دهد این بدان معنی است که ما کار خود را به خوبی انجام داده ایم، و اگر نتیجه خوبی بگیریم که خیلی بهتر هم خواهد شد.

راموس و تمجید بی‌سابقه از مسی!

من بهترین ها را برای مسی به عنوان یک بازیکن حرفه ای آرزو دارم، اما فقط تا زمانی که شرایط را برای ما دشوار نسازد. به هر حال مسی بازیکن مورد احترامی بوده و من فکر می کنم او یکی از بهترین هاست.

ما بارها مقابل بارسلونا بازی کرده ایم، بنابراین می دانیم چگونه آنها را به دردسر بیاندازیم. بارسلونا تیمی است که علاقه زیادی به مالکیت توپ داشته و وقتی چنین اجازه ای به آنها ندهید شرایط به دشوارترین شکل برای بارسا پیش می رود. نه فقط رئال مادرید، بلکه همه این موضوع را می دانند.

پرس از بالا روی بارسا خطرناک بوده، اما برای آنها مشکل ساز می شود. شاید به دلیل اینکه تیم ها احترام بیش از حدی به بارسلونا می گذراند این اتفاق به ندرت رخ می دهد، اما از نظر من کلید موفقیت مقابل بارسلونا این است؛ پرس از بالا و تلاش برای توپربایی از آنها. البته بارسلونا بازیکنان خطرناکی در اختیار داشته که می توانند سرنوشت ال کلاسیکو را رقم بزنند و این روش خطرناک خواهد بود.

این دیدار بسیار دشوار خواهد بود. اختلاف امتیاز بین هر دو طرف بسیار کم بوده و نتیجه این دیدار می تواند تعیین کننده باشد. اما هنوز راه طولانی در پیش است، هنوز هم امتیازات زیادی وجود دارد و هر اتفاق دیگری می تواند رخ دهد. اما یک پیروزی برای ما بسیار مهم خواهد بود، بازی کردن در خانه مقابل هواداران انگیزه و رضایت بیشتری را به ما می دهد. در کنار آنها، ما قوی تر هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی مقابل هر کسی بازی میکنه از قبل میان از کینگ تمجید میکنن

    • بدون نام

      راموس وحشی گرخیده چون مسی هر بار سوراخشون کرده

    • بدون نام

      کار حریفان بارسا شده اعتراف به بهترین بودن مسی در تاریخ و توجیه باختشون مقابل مسی و نبوغش

    • احمد حیدری

      ولی راموس به کریس رونالدو گفته بهترین بازیکنه تاریخ و به فسی گفته یکی از بهترینها هرچند جز ده بازیکنه الان هم نیست بی افتخار ملی در بازی بزرگ گم وابسته به بارسا با گل زدن به گرانادا مایورکا و ایبار گرانادا میخاد بگه بازیکنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج