۹۶۸۴۵۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی ۸هزار پوند جریمه شد

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، به دلیل اعتراض به داور پس از بازی مقابل منچستریونایتد با جریمه ۸ هزار پوندی روبرو شد.

ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، به دلیل اعتراض به داور پس از بازی مقابل منچستر یونایتد با جریمه ۸ هزار پوندی روبرو شد.

ابتدای هفته بود که دو تیم اورتون و منچستریونایتد در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و تماشایی در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

سرمربی ایتالیایی و باتجربه اورتون بعد از پایان بازی مقابل منچستریونایتد با حالتی بسیار عصبانی به سمت داور رفت و اعتراض شدیدی را نسبت به او بابت مردود اعلام کردن گل تیمش در دقایق پایانی به نمایش گذاشت و حتی کریس کاوانا را به نوعی لمس کرد؛ اتفاقی که یک تخلف به حساب می‌آید.

دقایقی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس بیانیه ای را درباره جریمه مشخص شده برای کارلو آنچلوتی منتشر کرد که به این شرح است: " کارلو آنچلوتی به دلیل نقض قوانین در جریان بازی لیگ برتر برابر منچستر یونایتد در روز یکشنبه ۱ مارس ۲۰۲۰ ، ۸ هزار پوند جریمه شده است. سرمربی اورتون اعتراف کرده که رفتار او در پایان بازی برابر منچستریونایتد نادرست بوده و این حکم را پذیرفته است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درلیگ ایران اگر بازیکن به داور اعتراض کند اگر بازیکن از پرسپولیس ویا استقلال باشد کاری ندارند ولی اگر بازیکن از تیم تراکتور باشد سه چهار جلسه محروم میکنند

      پاسخ ها

      • سهراب

        ما اگر لیگ حرفه ای داریم باید قوانین حرفه ای هم را هم اعمال کنیم ما در عمل حرفه ای نیستیم وقتی بازیکنان از تیمهای دیگر بد گویی میکنن این می شود هرج و مرج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج