۹۷۰۸۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برنامه‌های نوروزی حرم مطهر رضوی مجازی شد

آستان قدس رضوی روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های تحویل سال نو، اعیاد نوروز و شعبانیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: آستان قدس رضوی روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های تحویل سال نو، اعیاد نوروز و شعبانیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به توصیه‌های موکد مسوولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی برای جلوگیری از برگزاری تجمع، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رساند، ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان قدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی را به صورت غیرحضوری و پخش زنده فراهم نماید لذا از همه هم‌میهنان و عاشقان حضرت امام رضا (ع) خواهشمندیم از تشرف حضوری خودداری و به صورت غیرحضوری و زیارت از راه دور، متوسل به وجود مبارک آن حضرت شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و عنایت و کرامت حضرت امام هشتم (ع) و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با توان بیش از پیش، پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج