جاباما
۹۷۱۷۶۵
۱۳ نظر
۵۰۳۵
۱۳ نظر
۵۰۳۵
پ

مهدی طارمی؛ آقای حاشیه و لذت گل‌زنی

درست در روز‌هایی که خبر می‌رسید یکی، دو تیم مطرح اروپایی مشغول مذاکره با باشگاه ریوآوه برای به‌خدمت‌گرفتن این مهاجم ایرانی هستند، انتشار تصاویر مهدی طارمی با هنرپیشه‌ای که بحثش در بالا عنوان شد، دوباره پای مهدی را به زمین حاشیه باز کرد.

روزنامه شرق: درست در روز‌هایی که خبر می‌رسید یکی، دو تیم مطرح اروپایی مشغول مذاکره با باشگاه ریوآوه برای به‌خدمت‌گرفتن این مهاجم ایرانی هستند، انتشار تصاویر مهدی طارمی با هنرپیشه‌ای که بحثش در بالا عنوان شد، دوباره پای مهدی را به زمین حاشیه باز کرد.

مهدی طارمی؛ آقای حاشیه و لذت گل‌زنی

مهدی طارمی، لژیونر ملی‌پوش این روز‌های تیم ریوآوه پرتغال، چندسالی می‌شود که با حاشیه رابطه مستقیمی دارد؛ مهاجم گلزن و بوشهری تیم ملی ایران از زمانی که پیراهن پرسپولیس را به تن کرده تا همین یکی، دو هفته پیش تقریبا سر هر چیز ریزودرشتی پایش را به فضای مجازی و حاشیه‌های پایان‌ناپذیرش باز کرده، ولی هربار تلاش کرده بخشی از اتفاقات رخ‌داده را توجیه و به خودش کمک کند تبعات منفی این اتفاقات را به دست فراموشی بسپارد.

او با حضورش در پرسپولیس نوید تولد یک گلزن بالفطره را داد؛ نقشی که در ایفایش بسیار خوب عمل کرد و چندسالی عنوان آقای‌گلی را با تیم محبوبش به دست آورد، ولی در پیراهن قرمز هم راهی برای فرار از حاشیه نداشت؛ او در شرایطی که پرسپولیس مهاجم چندان طرازاولی نداشت وارد فاز «رفیق‌بازی» شد تا با رامین رضاییان، دوست صمیمی آن روزهایش، راهی ترکیه شوند و با ریزه‌اسپور قرارداد عجیب‌وغریبی ببندد؛ مهدی که پایش به ترکیه رسید، خیلی زود فهمید این کشور با چیزی که او اسمش را اروپا می‌گذارد تفاوت دارد.

پس سریع درخواست کرد کاری کنند او به پرسپولیس برگردد؛ بازگشتش با گرفتن زیرمیزی یک میلیاردتومانی از حسین هدایتی، اما دردی از سرخ‌ها دوا نکرد که هیچ، بلکه این باشگاه را از نقل‌وانتقالات محروم کرد و خود طارمی را هم به مدت چهار ماه از حضور در میادین بازداشت. کلمه معروف «خیریت» از همان‌جا دست از سر این بازیکن برنداشت. او در واکنش به محرومیت و اتفاقات رخ‌داده گفت که «شاید خیریتی در کار باشد». خیریت، اما چندان سودی به حال پرسپولیس نداشت.

عجیب آنکه با پایان‌یافتن محرومیتش، مهدی این‌بار نه برای پرسپولیس، بلکه تصمیم گرفت راهی قطر شود تا دیگر به زعم خودش از دست آن‌هایی که روی سکو آزارش می‌دادند فرار کند.

درخشش مهدی در الغرافه هم مثل پرسپولیس ادامه داشت و حواشی‌اش هم پابرجا بود؛ او ترک عادت نکرده بود و با وجود شم گلزنی باز هم فرصت‌های زیادی را هدر می‌داد؛ به‌طوری‌که هر روز رسانه‌های عربی خبر می‌دادند مسئولان باشگاه الغرافه مهدی را دیگر نمی‌خواهند؛ برخلاف مطالب منتشرشده در رسانه‌ها، اما مهدی طارمی بازیکن محبوب تیم قطری بود و آن‌ها نمی‌خواستند به این سادگی مهاجم ارزشمند ایرانی‌شان را از دست بدهند.

مهدی طارمی؛ آقای حاشیه و لذت گل‌زنی

طارمی، اما مثل بسیاری دیگر از چهره‌های مطرح فوتبال؛ چه آن زمان که در ایران بود و چه زمانی که به قطر رفت، اسیر حواشی رخ‌داده در زندگی شخصی‌اش هم شد. شایعه ارتباط او با یکی از هنرپیشه‌های مطرح سینمای ایران کار را به جایی کشاند که حسین ماهینی، دوست، همشهری و هم‌تیمی وقت طارمی در پرسپولیس، حتی خبر از ازدواج این دو نفر داد، ولی مهدی خیلی سریع واکنش نشان داد و همه‌چیز را تکذیب کرد.

شایعات به‌راه‌افتاده در این مورد در قطر هم بر سر زبان‌ها افتاد و حتی در برهه‌ای کار به شکایت و شکایت‌کِشی هم رسید: مهدی، اما در تمام این مدت، درست مثل کسی که روحیه‌ای پولادی دارد، تلاش کرد تمرکزش را زیاد از دست ندهد. او دوباره همان گلزنی شد که ایران می‌خواست؛ برای تیم ملی بازی‌های خوبی داشت و در تورنمنت‌های مهم هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت.

مجموع درخشش‌های او در تیم ملی و باشگاهی باعث شد تا بالاخره شانسی برای حضور در اروپای واقعی داشته باشد؛ او برخلاف تصور، اما «دم‌دستی‌ترین» پیشنهاد را پذیرفت و به پرتغال و باشگاه کم‌آوازه ریوآوه پیوست؛ تیمی که به نظر می‌رسید با توجه به سطح این بازیکن برایش کوچک باشد. مهدی، اما برای انتخابش دلیل داشت؛ او می‌خواست از پرتغال به لیگ و البته تیمی به مراتب سرشناس‌تر برود.

در برنامه‌ای که برای خودش طراحی کرده بود موفق شد؛ هت‌تریک در دیدار برابر اسپورتینگ خبر از ظهور یک مهاجم گلزن در لیگ پرتغال داد؛ او آن‌قدر خوش درخشید که هر روز خبر می‌رسید تیم‌های مطرح پرتغال؛ یعنی بنفیکا و پورتو به دنبال به‌خدمت‌گرفتنش هستند.

ارزشش در سایت ترانسفرمارکت هم رشد قابل‌قبولی داشت و از یک میلیون یورو به چهار میلیون یورو رسید. او سهم بسزایی در موفقیت ریوآوه در نیم‌فصل داشت و اگر این تیم در میانه بالای جدول قرار گرفته بود، بدون‌تردید یکی از دلایلش داشتن بازیکنی به اسم مهدی طارمی بود.

حاشیه و دوباره حاشیه

از زمانی که مهدی پایش را به اروپا گذاشته، تلاش کرده زندگی حرفه‌ای متفاوتی داشته باشد، ولی انگار حاشیه قرار نبود دست از سر او بردارد؛ درست در روز‌هایی که خبر می‌رسید یکی، دو تیم مطرح اروپایی مشغول مذاکره با باشگاه ریوآوه برای به‌خدمت‌گرفتن این مهاجم ایرانی هستند، انتشار تصاویر مهدی طارمی با هنرپیشه‌ای که بحثش در بالا عنوان شد، دوباره پای مهدی را به زمین حاشیه باز کرد.

چرخش این تصاویر آن‌قدر در فضای مجازی سرعت و واکنش داشت که به برنامه مهران مدیری و برنامه مشهور تلویزیونی‌اش هم رسید. مدیری هم که به نظر می‌رسید نمی‌خواهد فرصت را به راحتی از دست بدهد، در یکی از همین برنامه‌هایش طعنه‌ای عجیب به تصاویر منتشرشده زد و گفت: «از آن‌هایی که همدیگر را می‌پسندند، خواهشی دارم؛ اینکه تا قبل از رسمی‌شدن ماجرا، آتلیه نروند.

مهدی طارمی؛ آقای حاشیه و لذت گل‌زنی

اگر هم می‌روند، تو عکس‌ها، وضعیت دندان‌های همدیگر را بررسی نکنند. چون به فرض هم تشخیص بدهند که آخرین دندان مثلا شمال‌شرقی آرواره شوهر نیاز به پرکردن دارد، چون خودشان امکانات ندارند، باید بفرستند دندان‌پزشکی».

کنایه‌های مهران مدیری را این‌بار مهدی طارمی که مدت‌ها بود درباره این حواشی سکوت کرده بود، بی‌پاسخ نگذاشت؛ او در پستی اینستاگرامی طعنه‌ای به مهران مدیری زد و نوشت: «یک‌بار و تمام، هر فردی یک حریم خصوصی دارد. من هم مثل شما مردم زندگی می‌کنم، کار‌هایی که همه شما انجام میدید رو انجام میدم، امیدوارم برای شما چنین اتفاقی صورت نگیره که بعضیا هرجوری که دوست داشته باشند در هر فضایی صحبت کنند (یک برنامه تلویزیونی، یک روزنامه ورزشی و فضای مجازی)».

درست در روز‌هایی که به نظر می‌رسید حاشیه تازه دارد مهاجم گلزن تیم ملی ایران را وارد بحران جدیدی می‌کند، اما او یک‌بار دیگر نشان داد فوتبال برایش فراتر از این حاشیه‌ها رفته؛ او همان روز‌ها در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ پرتغال دروازه پورتو، قدرتمندترین تیم پرتغال را در ورزشگاه دراگائو (اژدها) گشود تا باز هم نشان دهد هنوز از بیشترین چیزی که لذت می‌برد گلزنی است.

مهدی حالا بعد از ۲۰ بازی در لیگ پرتغال توانسته هشت گل بزند و چهار پاس گل هم بدهد. او به تنهایی روی ۴۰ درصد گل‌هایی که تیمش در این فصل زده تأثیر مستقیم داشته و دروازه هر سه تیم مطرح پرتغال را هم باز کرده؛ پورتو و اسپورتینگ را در لیگ و بنفیکا را هم در رقابت‌های حذفی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین! بسیار بازیکن خوبی است و زندگی شخصی اش به هیچ کس ربطی ندارد برایش آرزوی موفقیت دارم.

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        اون خانم هم که سحر قریشی نیست

    • رها

      شما عادت دارین تو زندگی خصوصی مردم دخالت کنین..... مهدی دورت بگردم خودتو ناراحت نکن مردم عادتشونه دخالت کنن

      پاسخ ها

      • ضحا

        اینو کی مدکردوتوزبوناانداخت؟؟؟؟
        مسلما سحرقریشی نه اشخاص دیگه ای!!!!!

      • بدون نام

        خوب بابا با سحر رفته تکنیک فوتبال نشونش بده چه مشکلی داره

      • ضحا

        زیاددورش نگردیهودیدی سرت گیج رفت کرونا
        گرفتی!اصلا این مرده به توچه؟بدشم اگرهرکس ازراه برسه هرغلطی دلش بخادبکنه که سنگ روسنگ بندنمیشه اینجا ایرانه....ایران!!!!!!!!!!

      • ضحا

        چرندنگوزندگی خصوصی! چه میشناسن این واین جماعت خصوصی وعمومیو؟!اخلاق واخلاق مداربودن شرط انسان بودنه وبس!!!!!!!!

      • میرزاچاخان

        عزیزم رهاتمومش کن دنبال یکی دیگه باش مگه نمیبینی اینوسحرتوهوازد

      • ی.ب

        من هنوز موندم این دوتا چطور باهم آشنا شدن

        بازیگری کجا و فوتبال کجا اصلا مسیرشون بهم نمیخوره

      • zhr.bskt.thrn

        عزیزم!

    • بدون نام

      نون به این گرونی رو نخورید و حرف مفت بزنید.
      زندگی هر کی به خودش مربوطه

    • بدون نام

      چە قدر بدم میاد ازاین مهدی طارمی خدای اینقدر بدم میاد ازش کە نگی نپرسی چون بازی مردانە انجام نمیدە

      پاسخ ها

      • zhr.bskt.thrn

        نه بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج