۹۷۸۷۴۷
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

بیانیه سفارت ایران در کویت درباره شرایط ایرانیان

سفارت ایران در کویت پی گیر اوضاع ایرانیان مبتلا به کرونا در کشور کویت است.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ در پی انتشار کلیپی از یکی از ایرانیان مقیم کویت که شرایط نابسامان برخورد با برخی شهروندان مقیم ایرانی که به کرونا مبتلا هستند سفارت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر نمود.

اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به شرح زیر است:

با توجه به انتشار گسترده کلیپ یکی از هموطنان مقیم کویت که به شرایط نابسامان قرنطینه معترض است نظر هموطنان عزیز مقیم کویت و همه عزیزان پیگیر را به موارد ذیل جلب می نماییم.

۱- متعاقب ابتلای تعدادی از مقیمین غیر ایرانی به کرونا در کویت، محل اقامت آنان که متاسفانه یک مجتمع مشترک مجردی غیر بهداشتی و شامل اتباع هندی، مصری، بنگالی، پاکستانی، ایرانی و غیره بوده است در راستای پروتکل وزارت بهداشت کویت مورد بررسی و از کلیه ی ساکنین آن مجتمع مسکونی در منطقه دسمان شرق تست کرونا گرفته شد. بنا بر اطلاعیه وزارت بهداشت کویت ۳۸ نفر آنان مبتلا به کرونا در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته و ۵۴۰ نفر دیگر بالاجبار از مجتمع مذکور خارج و ملزم به گذراندن قرنطینه ۱۴ روزه در یک کمپ خارج شهر شده اند.

۲- بخش کنسولی سفارت به محض دریافت کلیپ، تماس ها و پیگیری های خود را با بخش های ذی ربط وزارت خارجه و بهداشت برقرار نمود. بنا به گفته ی مقامات مسئول کلیپ منتشره مربوط به ساعات اولیه قرنطینه بوده و شرکت تامین کننده مواد بهداشتی و غذایی مکلف به تامین نیازهای اماکن قرنطینه شده است.

۳- سفارت بر تامین مواد بهداشتی و غذایی هموطنان قرنطینه شده مصر است و پیشنهاد اعزام نماینده سفارت به محل قرنطینه را به مقامات مسئول ارائه داده و همچنان در حال پیگیری است.

۴ - با پیگیری های به عمل آمده و بر اساس آخرین اطلاع دریافتی مقرر شده است افراد قرنطینه شده(ایرانی و غیر ایرانی) به مکان مناسب تری نقل مکان نمایند.

۵- با توجه به وضعیت حساس و شرایط اضطراری حاکم بر کویت که دو سوم جمعیت کشور را نیروهای خارجی تشکیل می دهند، جلوگیری از شیوع کرونا در بین هموطنان مقیم جزئی از وظایف قطعی نمایندگی بوده، در عین حال سفارت جمهوری اسلامی خود را موظف به پیگیری مطالبات هموطنان عزیز می داند و بار دیگر از هموطنان می خواهد صحت و سقم مطالب منتشره در فضای مجازی را از طریق مراجع و منابع موثق راستی آزمایی کنند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونا خوب جایی افتادن هوای ملت ایران که داخل ایران گیر افتادن باش،کاش من هم الان کویت بودم،کاش هر کشوری به جز ایران بودم،عجب مسئولین جالبی داریم،یا میخوان به امریکا و اروپا کمک کنن و یا نگران ایرانیها دو تابعیتیه،بابا جون دست پا خودت جمع کن،با این حرفا مسخره دنیا نکنید خودتون،خخخخخخ

      پاسخ ها

      • لعنت خدا بر محتکران

        کاش آمریکا یا فرانسه می بودی
        لعنت خدا بر آمریکای جنایتکارو طرفدارانش

    • بدون نام

      کویت برای اینا تو قرنطینه مواد بهداشتی و درمانی و غذایی و همه جور امکانات فراهم کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاز ه کویت مدتها پیش کمک مالی غیر مالی کرده بود انوقت به مقیم ها انجا رسیدگی نمی کنه مسخره ها

      • بدون نام

        سفارت ایران اگه پیگیره دنبال اقامتشون بگیره الان خیلی از ایرانیان مقیم کویت وقت اقامتشون تموم شده کسیم براشون تمدید نمیکنه موندن چکار کنن بیان ایران دیگه نمیتونن برگردنت تو این شرایطم موندن اونجا سخت براشون

    • بدون نام

      من الان بابام اونجای یه ماه دیگرم اقامه نداره نه اقامه میزنن براش که بتونه بیاد نه میتونه بدونه اقامه بیاد جوازش کنسل میشه مونده تو دوراهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج