۹۷۹۹۹۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

پیشنهاد مدیر حوزه‌های علمیه برای مقابله با کرونا

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ایجاد و توسعه گروه های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی ضروری است.

خبرگزاری مهر: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ایجاد و توسعه گروه های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اقتصادی و روحی ضروری است.

آیت الله علیرضا اعرافی عصر چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات پلیس در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز اظهار داشت: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

پیشنهاد مدیر حوزه‌های علمیه برای مقابله با کرونا

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: در این شرایط حساس، ایجاد و توسعه شبکه‌ها و گروه‌های محلی برای کمک مردم به یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و روحی و روانی ضروری است.

اعرافی با اشاره به اقدامات پلیس در مقابله با کرونا گفت: رویکردهای راهبردی ناجا در مقابله با گسترش و قطع زنجیره ویروس کرونا قابل تقدیر است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تشریح وضعیت کشور در ایام شیوع ویروس کرونا و مقایسه آن با سایر کشورهای دنیا بیان کرد: رویکرد مردمی از افتخارات کشور بوده که در کشورهای دیگر کمتر دیده می‌شود.

امام جمعه موقت قم اضافه کرد: ترس و وحشت مردم سایر کشورها از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش همکاری و مشارکت اجتماعی شده اما در ایران در این شرایط سخت؛ مردم، نهادهای مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی با فعالیت بیشتر در امر مبارزه با ویروس کرونا و همه گیر شدن آن خدمات مطلوب و مؤثری را ارائه کرده‌اند.

اعرافی، نگاه جامعه محوری پلیس را نقطه قوتی برای جامعه دانست و یادآور شد: خوشبختانه در ایران شاهد حضور و مشارکت نیروهای مردمی و کمک به پلیس و دستگاه‌های خدماتی در اجرای طرح‌های مختلف در کشور هستیم.

وی همچنین بر اهمیت نقش پژوهش و تحقیق در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی تاکید کرد و افزود: این شرایط خاص فرصت‌هایی را نیز در اختیار قرار داده که لازم است به خوبی از آن استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا نظرتون رو راجب اون دسته از طلبه هایی که دل خوش کردن واسه فرستادنشون به اروپا و امریکا برای پرستاری از سالمندان رو هم اعلام کنید بینم نظرتون چیه اینا هرچی باشه تو حوزه علمیه درس میخونن و از اونجا تحریک شدن واسه همچین اقدامه مسخره ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انسان باید به هم نوع خودش کمک کنه .چه فرقی می کنه کجا جهان باشه...

    • بدون نام

      این موضوع تخصصی است و ارتباط به من و شما ندارد . کشورهای موفق بدون دخالت افراد و نهادهای غیر مرتبط موفق به مهار این بیماری شدند .

    • خدا

      شما خودت يه بار اينايي كه گفتي رو بخون اگه متوجه شدي !!! مامتوجه شديم چرا الان وضع امون اينه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازهم چه مرده ای توی گور داری ؟ایران راکه تماما آلوده کردید! حال نوبت بقیه جهان است .همهجا را به فساد بکشانید!.خلاص.

    • بدون نام

      روحانیت بودجه های اضافیش رو پس بده بخصوص یک ملیون دلار برای مسلمان کردن یک نفر رو، مردم نظرشون نسبت به اونها عوض میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج