۹۸۹۸۶۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار میراسماعیلی نسبت به نتیجه دادگاه CAS

آرش میراسماعیلی گفت: از هفته پیش حساسیت نتیجه دادگاه حکمیت ورزش را خدمت مسئولان بیان کرده ام و باید با تمام قدرت در جلسه دادگاه شرکت کنیم.

خبرگزاری مهر: آرش میراسماعیلی گفت: از هفته پیش حساسیت نتیجه دادگاه حکمیت ورزش را خدمت مسئولان بیان کرده ام و باید با تمام قدرت در جلسه دادگاه شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: بعد از اتفاقات شهریورماه گذشته و مسائل پیرامون آنکه به تعلیق جودو انجامید، طی چند روز اخیر مواردی مطرح شد که به خوبی بیانگر آن بود که این سناریو از داخل طراحی و اجرا شده است و خانواده بزرگ جودو و ورزش در جریان آن قرار گرفتند.

وی که با برنامه «گل طلایی» رادیو جوان گفتگو می‌کرد ادامه داد: به دلیل آنکه تعلیق جودو ایران ناعادلانه بود از همان ابتدا پس از هماهنگی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پرونده‌ای باز و شکایتی در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش مطرح کردیم.

میراسماعیلی افزود: فدراسیون جهانی شرطی برای رفع تعلیق قرارداده که خط قرمز نظام است و اجازه چنین کاری ندارند، چرا که تعلیق جودو ایران بواسطه ادعای کذب ورزشکار بوده و حمایت‌هایی که فدراسیون جهانی از وی داشت. بر همین اساس است که ما دو پرونده باز کردیم یکی بر علیه رأی موقت و یکی هم رأی صادر شده که در نهایت این دو پرونده تجمیع شد.

رئیس فدراسیون جودو در پایان گفت: در دادگاه CAS کار بسیار سختی پیش رو داریم، فدراسیون جهانی با تمام قوا وارد شده، ۱۵ شاهد معرفی کرده که متأسفانه سه ایرانی هم در بین آنها حضور دارند. تا هفته گذشته موضوع را ورزشی قلمداد می‌کردم، اما با ارسال لوایح جدید مشخص شد وکلای فدراسیون جهانی در مسائل داخلی کشور ما دخالت می‌کنند. اجازه ندارم وارد جزئیات شوم ولی وقتی به مسائل آبان ماه و یا مواردی از این دست در ۴۰ سال اخیر کشور که ربطی به این پرونده ندارد در لوایح ارسالی اشاره می‌شود بیانگر آن است که به طور حتماً فقط به دنبال جودو نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      دم فدراسیون جهانی جودو گرم

    • بدون نام

      کل فک و وفامیلشو میراساعیلی آورده تو فدارسبون..نصف بیشتر جودکارای تیم ملی هم همشهری میراسماعیلی هستن..بایدم اینحور جوش بزنه و نگران باشه

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        ايشون خودش با اسراييل مسابقه نداد شد رييس فدراسيون معلومه که.حمايت ميکنه

    • دونالد ترامپ

      درود بر ملايي ورزشکار با اخلاق و وطن پرست

      پاسخ ها

      • محمد

        درود

    • بدون نام

      این میر اسماعیلی که کل عمرش یکبار رفت نسابقه اونم انجام نداد و اومد ملیاردها از پول بیت المال جایزه گرفت حالا باعث نابودی فدراسیون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج