جاباما
۹۹۶۵۴۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

منزوی: فکر می‌کنند ما عابربانک هستیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: یک فصل استقلال فوتبال بازی کرد و برای همه درآمد داشته اما خودش دو میلیارد و دویست میلیون تومان بدهکار شده است. این را چه کسی می‌خواهد پاسخ بدهد؟

ایلنا: کامران منزوی، عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال تهران پیش از جلسه امروز اعضای هیات مدیره این باشگاه درباره مسائل مربوط به خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس بیان داشت: خصوصی سازی تا زیرساخت درست نشود، شدنی نیست. سوال من خیلی ساده است. کدام بخش خصوصی در فوتبال ما آمده و از پس هزینه‌ها برآمده است که دچار مشکل نشود؟ بخش خصوصی هم بیاید به بخش‌های حمایتی و کپی رایت و مسائل دیگر نیاز دارد. الان اجاره ورزشگاه آزادی چند میلیون تومان است؟(خبرنگاری پاسخ داد هر بازی ۱۲۰ میلیون تومان.)

او ادامه داد: من خیلی سوال ساده‌ای می‌کنم. این‌ها که می‌گویند ما در هیات مدیره چه کار می‌کنیم؛ ما از روز اول در هیات مدیره اعلام کردیم آقا ما عابربانک نیستیم. اگر فکر کردید که ما عابربانک هستیم و وام از جایی می‌گیریم که بیاییم تزریق کنیم چنین چیزی نیست. نکته بعدی این است، درآمد هر باشگاهی به غیر از استقلال از چیست؟ سال ۱۳۹۷ که ما به باشگاه استقلال آمدیم به ما گفتند که ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان به سازمان بدهکاریم.

منزوی افزود: در صورت‌های مالی که با ما دادند وجود دارد. در همین مدتی که آقای فتح الله زاده حضور داشتند و نامه جدیدی که به باشگاه آمد این بدهی ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شد. یعنی یک فصل استقلال فوتبال بازی کرد و برای همه درآمد داشته اما خودش دو میلیارد و دویست میلیون تومان بدهکار شده است. این را چه کسی می‌خواهد پاسخ بدهد؟

عضو هیات مدیره باشگاه درباره اینکه مشکلات این باشگاه فراتر از گزارش تحقیق و تفحص مجلس است، افزود: الان کسی بخواهد برای خصوصی سازی این باشگاه را بگیرد، باید روی چه درآمدزایی حساب کند؟ باید روی درآمدسازی سازمان لیگ، حق پخش، مالکیت معنوی، بلیت فروشی، کپی رایت و سازمان لیگ حساب کند؟ اساس این است. می‌گویند آقا شما آمدید و پول تزریق نمی‌کنید؟ چقدر؟ شما می‌دانید همین امسال چقدر پول به باشگاه تزریق شده است؟ الان آقای خلیل زاده یادم است که در هفته گذشته گفت که طراز می‌گیرد و می‌گوید. شما پیگیری کنید. الان یک نکته‌ای وجود دارد. این دو میلیارد تومانی که روی دست آقای سعادتمند اضافه شده است باید چه کاری انجام بدهد؟ همین پولی که بابت امسال قراردادش امضا می‌شود باید بابت طلب سال ۹۱ پرداخت شود.

منزوی درباره شکایت کارگزار سابق این باشگاه خاطرنشان کرد: قرارداد با کارگزار جدید هنوز امضا نشده است؛ اینجاست(قرارداد را نشان می‌دهد.) هنوز یک امضا باقی مانده است.

عضو هیات مدیره باشگاه درباره نقش وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه گفت: عزیزم! قانون دست و پای وزارت ورزش و جوانان را بسته است. شما ببینید، نکته‌ای که وجود دارد این است که شما مشکلات را با هم می‌بینید یا خاص این تشکیلات می‌بینید. اقتصاد ما مشکل دارد. الان وقتی که با بازیکنان خارجی ما قرارداد بستند دلار چند تومان بود؟ الان چقدر است؟ باشگاه استقلال مقصر است به نظر شما؟ همین تغییر را در هزینه‌های باشگاه محاسبه کنید. مگر اینجا دستگاه ضرابخانه است که حساب کنیم که تغییرات را سریع حساب کنیم.

لیگ آن زمان دیر شروع شد و الان هم طولانی می‌شود. این هزینه‌ها را چه کسی می‌خواهد پرداخت کند. در این شرایط هم اگر مدیری بیاید که ادبیات مدیریت قوی نداشته باشد زیرساخت دچار مشکل می‌شود. اینکه شما بخواهید خرد خرد پول بدهید تا بازیکن یا سرمربی قهر نکنند. همین قبل از عید بود که به دلیل بدهی داشتند برند باشگاه استقلال را به حراج می‌گذاشتند. ۳۸۵ میلیون تومان بدهی که وجود خارجی نداشت برای ما رای صادر کرده بود! چک داشتند؛ به نظر شما برای چه زمانی بود؟ برای سال ۹۱! چه کسی آن را پرداخت کرد؟ مدیر سال ۱۳۹۸. آقای سعادتمند هم که آمده است قطع بر یقین از این آرا زیاد می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      این آقایونی که هی میگفتن تحریمها رو ما اثر نداره الان کجان؟ سرشون کردن تو لاک خودشون هر نفهمی میفهمید که تحریمها چه بلایی سر این ملت میاره اونوقت این آقایون تو خطبه هاشون تو سخنرانی هاشون فقط حرف مفت زدن خجالت هم نمیکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج