اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۴۸۷
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

تبلت هایی برای کمک به کم بینایان

دکتر قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برای معلولین خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌توان به ارائه رایگان سمعک، عینک و واکر و ارائه تبلت‌هایی برای کم بینایان اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دکتر قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برای معلولین خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌توان به ارائه رایگان سمعک، عینک و واکر و ارائه تبلت‌هایی برای کم بینایان اشاره کرد.

قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفتگویی گفت: عمده‌ی دانش آموزانی که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند، آسیب دیده‌ی ذهنی هستند که نزدیک به ۱۳ هزار نفر از دانش آموزان ما را شامل می‌شوند بعد از آن‌ها دانش‌آموزان چند معلولیتی هستند که حدود ۶ هزار نفر را به خود اختصاص داده‌اند و بعد از آن دانش آموزان ناشنوا هستند که ۶ هزار نفر می‌باشند و دانش‌آموزانی که دارای مشکلات جسمی حرکتی می‌باشند حدود ۱۹۰۰ نفر هستند.

وی افزود: ما به جمع بندی رسیدیم که به جای اینکه کتاب‌های درشت خط به دانش‌آموزان داده شود،‌ تبلت‌هایی به صورت رایگان عرضه شود که به یک نوبت در انتهای سال تحصیلی گذشته ارائه شده است و به زودی اعتبارات این تبلت‌ها به ادارات آموزش و پرورش داده می‌شود تا دانش‌آموزانی که مشکل بینایی دارند بتوانند از این تبلت‌های آموزشی استفاده کنند.

قدمی اظهار داشت: اگر امکانات آموزشی مناسب بکار گرفته شود، کمبود هوش این دانش آموزان جبران خواهد شد، همچنین ما برنامه‌ای به نام خدمات حمایتی را در نظر گرفته‌ایم که سمعک، عینک و واکر را به صورت رایگان در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج