۷۱۹۰۲۱
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مدیرکل تقسیمات کشوری:

مردم کازرون به شایعات توجه نکنند

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت:اعتراضات اخیرشهرستان کازرون مبهم و بدون دلیل است و دلایل تقسیماتی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار؛ با اشاره به سفر اخیر خود به شهرستان کازرون اظهار کرد: پس از اعتراضات مردمی، به شهرستان کازرون سفر و از نزدیک با مردم، نخبگان و معتمدان آنان صحبت کردم و در توافقی قرار شد اجرایی شدن طرح پیشنهادی تقسیماتی را متوقف کنیم تا جوانب امر تماما دیده شود.

وی ادامه داد: چندین جلسه با نمایندگان اقشار و گروه های مختلف مردم مانند کسبه، روحانیون، نخبگان دانشگاهی داشتیم و پیشنهادات آنان را شنیدیم.

مدیرکل تقسیمات کشوری تاکید کرد: متاسفانه در شرایطی که فضا غبارآلود است بیش از آنکه نظرات کارشناسی تعیین کننده باشد شایعات تعیین کننده هستند.

جلالی گفت: مقرر شده تا گفت وگوها را ادامه دهیم و طرح را متوقف کنیم لذا در این شرایط واقعا دلیل به خیابان آمدن برخی را متوجه نمی شوم‌.

وی با تاکید بر اینکه مردم کازرون از جانب وزارت کشور خیالشان راحت باشد که ما بر وعده ای که به آنان داده ایم، پایبند هستیم، تصریح کرد: قاطعانه می گویم کسانی که در کازرون دغدغه درست کارشناسی درباره این طرح داشتند، دغدغه آنان مرتفع و نظراتشان اعمال شده یا در حال اعمال شدن است؛ وزیر کشور هم دستور داده با تعامل، عقلانیت و لحاظ تمامی نظرات کارشناسی عمل کنیم‌.

جلالی با اشاره به تاریخ و تمدن کهن مردم کازرون، افزود: از مردم بزرگ کازرون انتظار دارم به شایعات توجه نکنند؛ بنده دو روز با همه گروه های اجتماعی این شهرستان صحبت کردم، اگر لازم باشد چندبار دیگر هم با آنان گفت و گو می کنم.

وی اضافه کرد: دولت و وزارت کشور خود را پاسخگوی مردم می دانند و بیشترین تعامل را با مردم این شهرستان داشته ایم.

مدیرکل تقسیمات کشوری افزود: ما خودمان را ملزم به پاسخگویی به آحاد مردم کازرون می دانیم، حتی بنده به تماس های تلفنی که از روستاهای کازرون می شد پاسخ می دادم و به عبارتی هیچکسی را بی پاسخ نگذاشتیم و عزیزان در کازرون می توانند گواه این ادعا باشند.

وی تاکید کرد: در این موضوع همه جوانب و ملاحظات مردمی لحاظ شده است و اکنون دیگر بحث تقسیمات نیست چون آنچه گفتند ما شنیدم و لحاظ کردیم.

مدیرکل تقسیمات کشوری درباره دلیل اجرای این طرح گفت: چندین سال است که طرح تقسیمات کشوری متوقف بوده و عملا بزرگترین سوال تقسیماتی شهروندان، جامعه مدنی، سیاسی و شوراهای مناطق از دولت این بوده که چرا طرح تقسیمات متوقف شده است.

جلالی تصریح کرد: بر این اساس وزارت کشور به تدریج و در کمال دقت باب تقسیمات کشوری را در تعامل با دولت باز کرد.

وی اضافه کرد: طرح کازرون متعلق به امروز٬ دیروز و یا دو سال گذشته نیست، بلکه متعلق به چند سال گذشته بوده و در بستر کارشناسی پیش رفته است.

مدیرکل تقسیمات کشوری اظهار کرد: با توجه به رعایت همه ملاحظات، اعتراضات اخیر مبهم و بدون دلیل است و اگر مشکل دیگری وجود دارد در حوزه کاری بنده نیست، بنابراین ادعا می کنم که بحث دو سه روز اخیر دلایل تقسیماتی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابن ها هنوز پیام مردم رو نگرفتن. پیام مردم بیکاری گرانی و فساد در جامعه اس نه تقسیمات کشوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم کازرون درقاره امریکا نیستن که !دقیقا خودشون در بطن ماجرا هستند پس چطوری میگین به شایعات توجه نکنند گیر عجب ادمایی افتادیم خدایا

      • بدون نام

        قربون.نظرت.آقایون نمیفهمن ملت ایران گلایه از نون داره.نه اصلاحات اراضی

    • بدون نام

      دلیل بیرون اومدن ملت کاملا روشن.. فقط خودتون رو به نفهمیدن میزنید... ملت فریاد میزنند که چی میخوان بعد میگید دلیل بیرون اومدن مردم رو نمیدونید؟؟؟ واقعا که..

    • بدون نام

      دلیل به خیابان آمدنشان هواخوری است ، حالا شما هم باور کنید مثل ما .

    • بدون نام

      ایناهم وطنانمونن نبایداذیتشون کنیدبابیکاری وفقردسته پنجه میکنن وبه جای اینکارها۱۶ملیون افغانی که بودجه ومنابع کشورهزینشون میکنیدبااین کم بودبودجگی وکم ابی وبیکاری ۱۰ملیون شغل ومون اشغال وبیکارکردن با فکرهم وطنان باشین بخدااین وضعیت ومیبینم اعصابم خوردمیش گریم میگیرچرابا گفتا کارشنایان ومسولین ۲۰۰سال بودجه بایدبرای این کشورهمجوارافغانی بش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم با ۱۶ میلیون افغانی گفتنت

    • محمدی

      پیام مردم ب همه چی هست اصلش هم همون تقسیمات کشوری هستش دشمن ما همین جاست الکی میگن امریکا ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج